Klopt, behalve dat het een Spider isquote:Op woensdag 6 april 2005 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk een Lancia Bèta Coupé of Bèta HPE van de tweede serie
zie je alleen wat van op een lage kijkhoek als deze, maar kan het wel is wat netter doen jaquote:Op woensdag 6 april 2005 19:03 schreef dark_humanity774 het volgende:
bedrading is wel mooi afgewerkt
Ik heb een HPE gehad. Prachtige auto maar wat een klote-auto.quote:
Bijna geen enkel probleem gehad, maar hij staat ook op stal en het enige probleem wat er nu mee is, is de versnellingsbak... die wil niet echt meer in z'n 1 en 2 en in de 5 en r kon die al langer niet meerquote:Op woensdag 6 april 2005 19:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een HPE gehad. Prachtige auto maar wat een klote-auto.
Dat de bedrading er aan alle kanten uitsteekt is niet zo vreemd trouwens, met zo'n auto is een multi-meter onmisbaar.
Ik heb lange tijd de minpool van de accu moeten loshalen als ik 'm wou parkeren. Als ik het contact uit zette ging het licht aan. Startte ik 'm dan weer dan ging het licht weer uitquote:Op woensdag 6 april 2005 19:16 schreef sdk het volgende:
[..]
Bijna geen enkel probleem gehad, maar hij staat ook op stal en het enige probleem wat er nu mee is, is de versnellingsbak... die wil niet echt meer in z'n 1 en 2 en in de 5 en r kon die al langer niet meer
Met de electronica nooit problemen gehad, heeft ie ook niet zoveel van
is verder ook een hele mooie auto (vind ik)quote:Op woensdag 6 april 2005 19:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep![]()
In het donker (als de verlichting aanstaat) één van de mooiste dashboards ever
altijd leuk bij een alcoholcontrolequote:Op woensdag 6 april 2005 19:44 schreef j22flyingdownwind het volgende:
ik heb er ook nog 1 met een mooie bierfles als pookknop (A)
Ik heb er één en op de roestproblemen na is hij perfect (gekocht voor de prijs van een sloper= heel weinig). En hoe je een slechte wegligging voor elkaar krijgt bij een Béta is me helemaal een raadselquote:Op woensdag 6 april 2005 19:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb lange tijd de minpool van de accu moeten loshalen als ik 'm wou parkeren. Als ik het contact uit zette ging het licht aan. Startte ik 'm dan weer dan ging het licht weer uit![]()
Nog afgezien van het totaal ontbreken van roestpreventie, het weggedrag bij regen of gladheid, de tochtruitjes die boven de 70 km/h niet open bleven staan etc etc etc
Bèta HPE is veel minder torsie-stijf dan een coupé, langere wielbasis. Gewichtsverdeling is ook minder gunstig, achterkant is aan de zware kant en de auto heeft nog al de neiging te gaan 'zitten' bij acceleratie. Hierbij blijft erg weinig druk op de voorwielen over wat op de droge weg wel leidt tot een mooi voorspelbaar weggedrag maar bij gladheid/regen niet echt wenselijk is.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:40 schreef Frezer het volgende:
En hoe je een slechte wegligging voor elkaar krijgt bij een Béta is me helemaal een raadsel
correctemundoquote:Op donderdag 7 april 2005 22:51 schreef zerotolerance het volgende:
Ford Falcon
De voorganger van kitt niet helaas.quote:Op maandag 11 april 2005 15:59 schreef zerotolerance het volgende:
De voorganger van KITT?
(En ik heb 4 dagen moeten wachten op het goede antwoord, en dan krijg ik gezeik over een half uur?)
Dat is toch geen auto meerquote:Op maandag 11 april 2005 15:50 schreef Tjabbo het volgende:
Binnen een half uur geen reactie, dus een nieuwe:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |