Dacht ik ook!quote:Op woensdag 6 april 2005 16:19 schreef BrauN het volgende:
Type BHFH, maar dan een tikkeltje radicaler.
Kan jij eens even ver kijken zég!quote:Op woensdag 6 april 2005 16:51 schreef Ubeydullah het volgende:
denk je echt dat dit ingevoerd wordt??????? en ik heb dit topic vanaf de frontpage gezien
Haha idd!quote:Op woensdag 6 april 2005 16:19 schreef BrauN het volgende:
Type BHFH, maar dan een tikkeltje radicaler.
je bent in elk geval wel eventjes van je stress afquote:Op woensdag 6 april 2005 20:19 schreef rustig het volgende:
idee is erg origineel...
vraag me alleen af of het de productiviteit ten goede komt
Moet je wel om de zoveel tijd verplicht pauze nemen.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:45 schreef Killjoy het volgende:
Verplichten in de Arbo en dan voor de mensen die alleen zijn, gratis dames of heren op laten trommelen.
Goed voor de werkgelegenheid denk ik
Kansloze frustratoquote:Op woensdag 6 april 2005 16:17 schreef dvdk het volgende:
bla bla
heel erg optimistisch.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:19 schreef BrauN het volgende:
Type BHFH, maar dan
pik mag je daar rokenquote:Op donderdag 7 april 2005 03:43 schreef SHE het volgende:
Zou je daar dan ook mogen roken?
Als jij nou zorgt dat je een vriendin vindt die in het bordeel werkt.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:17 schreef dvdk het volgende:
Als ze nou speciale neukruimtes inrichten, zodat je in je kleine pauze of lunchpauze even lekker kan neuken...en dan weer verder werken.
Onder? Nee op het bureauquote:Op donderdag 7 april 2005 13:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Gewoon onder je bureau met dat mens, boeie wat de rest denktje bent niet van steen of wel?
In een ICT bedrijf met 90% mannen wil je je collega's echt niet van de andere kant kennenquote:Op zondag 10 april 2005 11:45 schreef Balthar het volgende:
En in plaats van een werkmansborrel of personeelsfeest gewoon een maandelijkse orgie.
Goed voor de betrekkingen. Leer je je collega's weer eens van een andere kant kennen.![]()
zowel letterlijk als figuurlijkquote:Op zondag 10 april 2005 11:48 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
In een ICT bedrijf met 90% mannen wil je je collega's echt niet van de andere kant kennen![]()
Het idee alleen al is grappigquote:Op woensdag 6 april 2005 17:04 schreef Karina het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me: "Wat ga jij doen in je lunchpauze?" - "Oh, ik ga even naar de neukruimte".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |