abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26022932
Het was net op de radio en het staat op Teletekst: Samir A komt onmiddellijk vrij. Hij is vrijgesproken van terreur.
quote:
Samir A. vrijgesproken van terreur
ROTTERDAM - Samir A. is vrijgesproken van terrorisme. Hij krijgt wel drie maanden cel voor verboden wapenbezit. Volgens de rechter was voor de andere aanklachten niet genoeg bewijs. Justitie had zeven jaar cel geëist.

De 18-jarige Samir A. had het volgens justitie onder meer gemunt op de Tweede Kamer, de kerncentrale in Borssele en Schiphol. In zijn huis vond de politie plattegronden en grote hoeveelheden radicaal islamitisch materiaal.

De rechtbank in Rotterdam achtte alleen verboden wapenbezit bewezen. Omdat Samir A. al negen maanden heeft vastgezeten, komt hij direct op vrije voeten.
Bron: NOS Teletekst.

Onvoorstelbaar gewoon

Aanvulling: informatie over de geschiedenis van Samir A is hier te vinden: Samir Azzouz

Inmiddels is er een deel 2 voor dit topic:
Samir A onmiddellijk vrijgelaten (deel 2)

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2005 09:25:45 ]
pi_26022964
Hoezo? Hij heeft zijn straf uitgezeten...

Of ben jij de rechter tegenwoordig
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  woensdag 6 april 2005 @ 14:08:16 #3
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26022986
Onvoorstelbaar.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_26023019
Leuke uitspraak voor iemand die de Nederlandse rechtspraak niet erkent

Kan ie weer in alle vrijheid verder met kotsen op Nederland en leuke plannen smeden met zijn Hofstadgroep kornuiten
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 6 april 2005 @ 14:11:00 #5
54845 clowncloon
Oppervlakkigheid troef
pi_26023044
Nu maar wachten tot hij ECHT wat doet? wat een belachelijk rechtssysteem!
Antec P180 | Intel Core 2 Quad Q6600 | Asus Striker Extreme S775 | 4 GB DDR2 800 Mhz
Seagate 400 GB | 8800 GTX Ultra 768 MB | X-Fi Extreme Gamer | Logitech Z5500 | much more...
  Moderator woensdag 6 april 2005 @ 14:11:39 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26023061
vooral onvoorstelbaar dat het OM het niet hard heeft kunnen maken als ze er echt zo zeker van zijn.

waarschijnlijk hebben ze weer van een mug een olifant willen maken zovan ... moslim + gun + stadsplattegrond = terrorist
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 6 april 2005 @ 14:12:04 #7
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26023071
Ik kan me niet voorstellen dat men dit figuur zomaar zal laten lopen zonder hem in de gaten te blijven houden.

Aan de andere kant: men heeft natuurlijk wel meer te doen. Zoals het in de gaten houden van zogenaamde 'Lonsdalejongeren', die hier en daar een ruitje ingooien .
pi_26023080
Nou die zal wel goed in de gaten worden gehouden, of het genoeg is...dat zullen we nog wel merken.
pi_26023116
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:08 schreef Lemmeb het volgende:
Onvoorstelbaar.
Welnee, Jason W. was ook al eerder opgepakt en vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs, om dus later vrolijk verder te gaan daar waar hij gebleven was alleen toen vanuit het Laakkwartier

Zo doen we dat
  woensdag 6 april 2005 @ 14:14:16 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26023134
Alweer een blamage voor het OM.
Weer geen enkel hard bewijs kunnen aanleveren voor alle complottheoriën.

Nu zal het jochie vast ook nog eens een schadevergoeding van de Nederlandse staat gaan eisen voor alle dagen dat ie onterecht in hechtenis heeft gezeten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 6 april 2005 @ 14:14:50 #11
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26023146
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:13 schreef milagro het volgende:

[..]

Welnee, Jason W. was ook al eerder opgepakt en vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs, om dus later vrolijk verder te gaan daar waar hij gebleven was alleen toen vanuit het Laakkwartier

Zo doen we dat
Intussen zitten er wel al een stuk of drie Lonsdalejongeren in de bak. Die zijn natuurlijk vééééél gevaarlijker.
pi_26023154
Die gast is 18, zit met een stel gasten een beetje stoere ''plannetjes" te maken. Hij heeft niets daadwerkelijk gedaan, en hij heeft in voorarrest gezeten, klaar. Punt. Je kunt niets bewijzen dus is het logisch dat ie op vrije voeten is. Uiteraard wordt hij wel in de gaten gehouden, en terecht.
  Moderator woensdag 6 april 2005 @ 14:16:24 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26023186
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:14 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Intussen zitten er wel al een stuk of drie Lonsdalejongeren in de bak. Die zijn natuurlijk vééééél gevaarlijker.
of er was bij die drie figuren wel bewijs dat ze wet hebben gebroken
  woensdag 6 april 2005 @ 14:16:55 #14
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26023202
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:15 schreef The_Langolier het volgende:
Die gast is 18, zit met een stel gasten een beetje stoere ''plannetjes" te maken.
Pfff je doet net of het een kleuter is die z'n juffrouw een poets wil bakken .

Die kerel had allerlei tekeningen van gebouwen in z'n huis liggen. En jij denkt dat je daar zomaar aan komt?
quote:
Uiteraard wordt hij wel in de gaten gehouden, en terecht.
Hoe weet je dat zo zeker?
  woensdag 6 april 2005 @ 14:18:20 #15
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_26023232
Zo'n figuur gaat gelijk weer door met zijn activiteiten zodra hij thuis is en weer onder zijn extremistische kameraadjes is.

Jammer dat de Nederlandse wet zo homofiel is dat zulke figuren zomaar losgelaten kunnen worden...

Plattegronden van Schiphol en Borssele... die heb je niet voor de hobby in bezit.
pi_26023240
Waarom ik het onvoorstelbaar vind? - Kennelijk is het smeden van terroristische plannen (en het treffen van concrete voorbereidingen daartoe) niet meer strafbaar in dit land. Je mag haatzaaien, je mag concreet terroristische acties voorbereiden en je komt ermee weg. Wat is qua gevaar voor de samenleving het verschil tussen een gestoorde TBS'er die op onbegeleid proefverlof mag, of een Samir A; een religieus fanaticus die lak heeft aan wetten? Dat verschil is er niet. Gewoon wachten tot ze opnieuw toeslaan. Intriest dat de machten (bestuurlijke, rechterlijke) in ons land kennelijk niet meer in staat zijn om burgers effectief te beschermen tegen een overduidelijk naderende terroristische aanslag. En wat is het signaal aan andere potentiële terroristen, die waar ook ter wereld een aanslag willen plegen? Kom lekker naar Nederland, daar kun je je ongestoord voorbereiden.
  Moderator woensdag 6 april 2005 @ 14:18:33 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26023241
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:16 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Die kerel had allerlei tekeningen van gebouwen in z'n huis liggen. En jij denkt dat je daar zomaar aan komt?
die tekeningen heb ik ook thuis liggen
quote:
[..]

hoe weet jij zo zeker van niet?

ga er maar gewoon vanuit dat de AIVD het 1 en ander klaar heeft staan bij het heerschap thuis
  woensdag 6 april 2005 @ 14:18:49 #18
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26023249
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

of er was bij die drie figuren wel bewijs dat ze wet hebben gebroken
Ach, ze zijn nog niet veroordeeld.

Maar het zal best, ze hebben immers een ruitje ingetikt. En daarna hebben ze zich verweerd tegen een horde woeste allochtonen die hen de nek om kwam draaien. En je verweren tegen allochtonenterreur, dat mag nu eenmaal niet in Nederland.
pi_26023281
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:16 schreef Lemmeb het volgende:

Tekeningen van gebouwen mag iedereen hebben. Daar is niets strafbaars aan. Hoe je daar aangekomen bent doet niet ter zake en dat is ook niet te bewijzen en niet strafbaar.
quote:
Justitie is wel stom, maar zo achterlijk zijn ze nog net niet.
  Moderator woensdag 6 april 2005 @ 14:20:10 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26023290
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef dVTB het volgende:
Waarom ik het onvoorstelbaar vind? - Kennelijk is het smeden van terroristische plannen (en het treffen van concrete voorbereidingen daartoe) niet meer strafbaar in dit land. Je mag haatzaaien, je mag concreet terroristische acties voorbereiden en je komt ermee weg. Wat is qua gevaar voor de samenleving het verschil tussen een gestoorde TBS'er die op onbegeleid proefverlof mag, of een Samir A; een religieus fanaticus die lak heeft aan wetten? Dat verschil is er niet. Gewoon wachten tot ze opnieuw toeslaan. Intriest dat de machten (bestuurlijke, rechterlijke) in ons land kennelijk niet meer in staat zijn om burgers effectief te beschermen tegen een overduidelijk naderende terroristische aanslag. En wat is het signaal aan andere potentiële terroristen, die waar ook ter wereld een aanslag willen plegen? Kom lekker naar Nederland, daar kun je je ongestoord voorbereiden.
het is wel strafbaar, maar dat zul je wel moeten kunnen aantonen in de rechtbank ... het OM kon dit kennelijk niet dus is hij vrijgelaten.

logisch, rechtstaat enzo
pi_26023298
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:14 schreef golfer het volgende:

Nu zal het jochie vast ook nog eens een schadevergoeding van de Nederlandse staat gaan eisen voor alle dagen dat ie onterecht in hechtenis heeft gezeten.
Er is toch gewoon een standaardtarief voor dagen onterecht in de nor zitten?
Ik en mijn leger van stokstaartjes.
  woensdag 6 april 2005 @ 14:21:12 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_26023324
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef dVTB het volgende:
Kennelijk is het smeden van terroristische plannen (en het treffen van concrete voorbereidingen daartoe) niet meer strafbaar in dit land. Je mag haatzaaien, je mag concreet terroristische acties voorbereiden en je komt ermee weg.
Nee, maar je moet het WEL kunnen bewijzen en dat kon het OM blijkbaar niet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator woensdag 6 april 2005 @ 14:21:21 #23
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26023331
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ach, ze zijn nog niet veroordeeld.
zeur dan niet zo
quote:
Maar het zal best, ze hebben immers een ruitje ingetikt. En daarna hebben ze zich verweerd tegen een horde woeste allochtonen die hen de nek om kwam draaien. En je verweren tegen allochtonenterreur, dat mag nu eenmaal niet in Nederland.
dan hadden ze geen ruitje in moeten tikken
  woensdag 6 april 2005 @ 14:21:39 #24
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26023339
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef sp3c het volgende:

[..]

die tekeningen heb ik ook thuis liggen
Ja? Gedetailleerde bouwtekeningen van grote, nationaal bekende gebouwen en van Schiphol?

Hoe kom je eraan en wat moet je ermee?
quote:
hoe weet jij zo zeker van niet?
Zoals ik eerder al zei: de politie en AIVD hebben momenteel andere prioriteiten. Nederland schijnt immers overgenomen te worden door zogenaamde Lonsdalejongeren .
pi_26023397
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:20 schreef sp3c het volgende:
het is wel strafbaar, maar dat zul je wel moeten kunnen aantonen in de rechtbank ... het OM kon dit kennelijk niet dus is hij vrijgelaten. logisch, rechtstaat enzo
Dan moet de conclusie dus luiden dat het OM *zo slecht* functioneert dat men niet eens meer in staat is om Nederlandse burgers nog effectief te beschermen. De verantwoordelijke minister zou op het matje moeten worden geroepen, maar ja.... dat is Donner... en die kennen wel al langer dan vandaag. Die zal uitleggen dat het om een incident gaat, terwijl de rechter vandaag gewoon een VRIJBRIEF heeft verstrekt aan iedereen die een terroristische aanslag voorbereidt...
pi_26023408
Volgens mij hoorde ik dat die aanklachten betreffende die plattegronden verworpen was, omdat de politie ze onrechtmatig had buitgemaakt. Dat wil zeggen dat ze eigenlijk eerst een huiszoekingsbevel hadden moeten krijgen. Dus dat bewijs werd verworpen, correct me if i'm wrong.
  Moderator woensdag 6 april 2005 @ 14:25:47 #27
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26023459
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:21 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ja? Gedetailleerde bouwtekeningen van grote, nationaal bekende gebouwen en van Schiphol?

kun je gewoon opvragen bij het stadhuis voor zover ik weet en bij schiphol kun je ze zelfs bij de kiosk kopen

en wat moet ik ermee ... ik wil graag weten waar de nooduitgangen etc. zijn als ik ergens heen ga, dus wil ik wel is een plattegrondje meenemen
quote:
[..]

Zoals ik eerder al zei: de politie en AIVD hebben momenteel andere prioriteiten. Nederland schijnt immers overgenomen te worden door zogenaamde Lonsdalejongeren .
zit nou niet zo te jammeren over die Lonsdalejongeren.

je zit nu gewoon argumenten uit je @ss te trekken en dat vind ik een flauwe manier van discussieren. nu kan ik ook wel dingen gaan verzinnen maar daar heb ik weinig behoefte aan.
  Moderator woensdag 6 april 2005 @ 14:27:23 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26023510
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:23 schreef dVTB het volgende:

[..]

Dan moet de conclusie dus luiden dat het OM *zo slecht* functioneert dat men niet eens meer in staat is om Nederlandse burgers nog effectief te beschermen. De verantwoordelijke minister zou op het matje moeten worden geroepen, maar ja.... dat is Donner... en die kennen wel al langer dan vandaag. Die zal uitleggen dat het om een incident gaat, terwijl de rechter vandaag gewoon een VRIJBRIEF heeft verstrekt aan iedereen die een terroristische aanslag voorbereidt...
ja of dat het heerschap geen strafbare feiten heeft begaan behalve het verboden wapenbezit ... lijkt me een waarschijnlijker verhaal.
  woensdag 6 april 2005 @ 14:38:31 #29
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26023779
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

kun je gewoon opvragen bij het stadhuis voor zover ik weet en bij schiphol kun je ze zelfs bij de kiosk kopen
Jij zegt het. Ik heb zo m'n twijfels, vooral als het gaat om terreurdoelen.
quote:
zit nou niet zo te jammeren over die Lonsdalejongeren.
Ach, ik haal gewoon de actualiteit erbij. Wat is daar nu weer mis mee? Het is toch gewoon zo? Heel Nederland is in rep en roer over een paar Lonsdalejongeren, maar echt gevaarlijk figuren zoals deze laten ze lopen.
pi_26023923
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:38 schreef Lemmeb het volgende:
Heel Nederland is in rep en roer over een paar Lonsdalejongeren, maar echt gevaarlijk figuren zoals deze laten ze lopen.
Niet heel Nederland is in rep en roer. De media blaast het weer lekker op, zoals zo vaak de laatste tijd.
pi_26023946
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:18 schreef BrauN het volgende:
Zo'n figuur gaat gelijk weer door met zijn activiteiten zodra hij thuis is en weer onder zijn extremistische kameraadjes is.

Jammer dat de Nederlandse wet zo homofiel is dat zulke figuren zomaar losgelaten kunnen worden...

Plattegronden van Schiphol en Borssele... die heb je niet voor de hobby in bezit.
Ik heb zeer gedetailleerde technische tekeningen en plattegronden van de IJsselcentrale bij Zwolle. Verder heb ik ook nog wel wat chemicalieën vanwege miin explosieven hobby. Erg verdacht allemaal toch ben ik gewoon heel aardig en heb ik zeker geen extremistische trekjes. Dat soort dingen zegt dus niet zoveel als het in eerste instantie lijkt.

Maar ik ben het met je eens dat Samir A wel heel erg goed voldeed aan het profiel van een Islamitische terrorist. De Nederlandse strafrechtspraak bevindt zich in een crisis, het is immers gebaseerd op basis van repressie. Het feit moet dus eerst gebeurd zijn voordat een rechter straffen op kan leggen. Vroeger voldeed dit prima, maar in deze tijd kan dat nogal vervelend uitpakken. Toch wil ik niet voor preventief straffen pleiten, omdat dit erg vervelende gevolgen kan hebben als de overheid zijn macht gaat misbruiken.

Ik zie liever dat vermoedelijke terroristen gewoon een maand ofzo zonder proces kunnen worden opgesloten ten einde het voorkomen van aanslagen. Aanslagen voorkomen moet de hoogste prioriteit hebben, niet het veroordelen van vermoedelijke terroristen.
  woensdag 6 april 2005 @ 14:45:23 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26023957
wat is vrij? misschien gaat ie weer de fout in en lokt ie ons naar de ronselaars.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26023979
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:21 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik heb gedetailleerde ontwerpen voor diverse atoombommen in mijn bezit. Moet ik nu de gevangenis in?
quote:
[..]

Wat heeft de inzet van politie en AIVD met de uitspraak van de rechter te maken? Er is door politie en AIVD heus heel diep gespeurd in Samir's leven. Er kwam echter te weinig uit om de rechtbank te overtuigen.

Lonsdale jongeren, verkeersovertreders, criminaliteit en potentiele terroristen; de politie heeft altijd al heel wat te doen, maar wat doet jou denken dat het of/of is.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  woensdag 6 april 2005 @ 14:46:45 #34
91072 Amando
Ik zweer trouw aan de Nederlan
pi_26023996
Een paar boeken over de islam en een kaart met plattegronden is echt hilarisch!!
Het OM dacht het dus te gaan redden met zulk "bewijs". Hallo, ik heb ook boeken over de islam thuis en ik kijk ook weleens naar een plattegrondje van Utrecht Centraal of Schiphol. Die dingen kun je zelfs krijgen bij de eerste de beste kiosk.

Hilarisch hoe zo'n jongen slachtoffer word van de NL struisvogelpolitiek.
pi_26024014
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:46 schreef Amando het volgende:
Een paar boeken over de islam en een kaart met plattegronden is echt hilarisch!!
Het OM dacht het dus te gaan redden met zulk "bewijs". Hallo, ik heb ook boeken over de islam thuis en ik kijk ook weleens naar een plattegrondje van Utrecht Centraal of Schiphol. Die dingen kun je zelfs krijgen bij de eerste de beste kiosk.

Eens
  woensdag 6 april 2005 @ 14:47:42 #36
91072 Amando
pi_26024021

Hilarisch hoe zo'n jongen slachtoffer word van de NL struisvogelpolitiek. Gelukkig hebben we wel een proffesionele rechterlijke macht in onze trias politica
pi_26024107
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:46 schreef Amando het volgende:

Onzin, hij had ook diverse chemicalieën in bezit die in die combinatie, en dan ook nog in een tas bij elkaar, gewoon bestemd zijn voor een bom. Alleen is dat geen onomstotelijk bewijs en dat is vereist in ons strafrecht. Een rechter zal deze persoon dus vrij moeten spreken en dat is dus ook gebeurd. Toch weet iedere deskundige dat hij gewoon voorbereidingshandelingen heeft gedaan om aanslagen te plegen, dat die handelingen amateuristisch zijn is geen punt in deze zaak.
  woensdag 6 april 2005 @ 14:51:28 #38
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26024113
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:46 schreef multatuli het volgende:

[..]

Ik heb gedetailleerde ontwerpen voor diverse atoombommen in mijn bezit. Moet ik nu de gevangenis in?
Nee, want die kan iedereen van internet downloaden.
quote:
Lonsdale jongeren, verkeersovertreders, criminaliteit en potentiele terroristen; de politie heeft altijd al heel wat te doen, maar wat doet jou denken dat het of/of is.
Ik heb alle recht om te denken dat het of/of is. Waar de middelen beperkt zijn is het namelijk altijd of/of.

Maar hier zal ik je straks een uitgebreider antwoord op geven, mijn beste multatuli . Heb nu ff geen tijd een heel verhaal over te tikken.
  woensdag 6 april 2005 @ 14:53:28 #39
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26024170
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:44 schreef The_Langolier het volgende:

[..]

Niet heel Nederland is in rep en roer. De media blaast het weer lekker op, zoals zo vaak de laatste tijd.
De politiek en justitie trappen er anders maar wat graag in.
  woensdag 6 april 2005 @ 14:53:58 #40
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_26024182
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:23 schreef dVTB het volgende:

[..]

Second that.
Het is echt onvoorstelbaar dat de OM deze zaak niet hard heeft kunnen maken. Het bewijs zou wel weer onrechtmatig verkregen zijn (zoals iemand hierboven al zei.) En zo'n plattegrond is in Nederland natuurlijk pas verdacht als er met grote letters "plan aanslag" en "locatie bom" op staan.
pi_26024202
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:51 schreef Steijn het volgende:
Onzin, hij had ook diverse chemicalieën in bezit die in die combinatie, en dan ook nog in een tas bij elkaar, gewoon bestemd zijn voor een bom. Alleen is dat geen onomstotelijk bewijs en dat is vereist in ons strafrecht. Een rechter zal deze persoon dus vrij moeten spreken en dat is dus ook gebeurd. Toch weet iedere deskundige dat hij gewoon voorbereidingshandelingen heeft gedaan om aanslagen te plegen, dat die handelingen amateuristisch zijn is geen punt in deze zaak.
Met de chemicaliën bij ons in huis kun je ook makkelijk een bom maken.
pi_26024228
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:53 schreef Lemmeb het volgende:
De politiek en justitie trappen er anders maar wat graag in.
Dat klopt, zij denken dat de media de publieke opinie verkondigt, wat niet klopt.
  woensdag 6 april 2005 @ 14:56:31 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26024245
ik kan me dat fragment nog herinneren waarbij samirtje vroeg of ze hem met "u" en "meneer" wilde aanspreken. vergeet niet het gaat hier dus om een gozertje dat niet terugdeinst voor gewapende overvallen.
  woensdag 6 april 2005 @ 14:57:05 #44
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26024256
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:54 schreef The_Langolier het volgende:

[..]

je verdedigd een crimineel, maar ga gerust je gang.
  woensdag 6 april 2005 @ 14:57:42 #45
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26024270
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:55 schreef The_Langolier het volgende:

[..]

Dat klopt, zij denken dat de media de publieke opinie verkondigt, wat niet klopt.
Dat klopt niet nee. Waarmee maar weer eens bewezen is hoe bevooroordeeld de media zijn, en welke macht men die vooroordelen kan opdringen.
  woensdag 6 april 2005 @ 14:58:34 #46
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26024292
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:56 schreef zoalshetis het volgende:
ik kan me dat fragment nog herinneren waarbij samirtje vroeg of ze hem met "u" en "meneer" wilde aanspreken.
Ik had hem alle hoeken van de rechtzaal laten zien.
  woensdag 6 april 2005 @ 14:58:54 #47
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_26024304
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:51 schreef Steijn het volgende:

[..]

Plus waren er aanwijzingen op contacten met andere terroristische cellen in binnen en buitenland, als ik het goed heb. Dit alles maakt Samir A. toch wel meer verdacht.
pi_26024305
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:54 schreef The_Langolier het volgende:
Dat betwijfel ik. Het is mogelijk van huis, tuin en keukenspullen maar daar heb toch wel erg specialistische scheikundige kennis voor nodig. Bovendien moet je veel glaswerk in huis hebben. Overigens begreep ik van NOVA dat Samir A geen huis, tuin en keuken spullen in huis had, kaliumchloraat en salpeter, dat is wel erg verdacht.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:01:10 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26024347
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:58 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik had hem alle hoeken van de rechtzaal laten zien.
helaas hebben ze dat spreekwoordelijk niet gedaan.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:01:17 #50
91072 Amando
pi_26024348
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:53 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Second that.
Het is echt onvoorstelbaar dat de OM deze zaak niet hard heeft kunnen maken. Het bewijs zou wel weer onrechtmatig verkregen zijn (zoals iemand hierboven al zei.) En zo'n plattegrond is in Nederland natuurlijk pas verdacht als er met grote letters "plan aanslag" en "locatie bom" op staan.
http://www.infostop.nl/Pages/schiphol.htm

Gek he?
pi_26024350
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:58 schreef Steijn het volgende:
Dat betwijfel ik. Het is mogelijk van huis, tuin en keukenspullen maar daar heb toch wel erg specialistische scheikundige kennis voor nodig. Bovendien moet je veel glaswerk in huis hebben. Overigens begreep ik van NOVA dat Samir A geen huis, tuin en keuken spullen in huis had, kaliumchloraat en salpeter, dat is wel erg verdacht.
Dat is inderdaad verdacht, daar valt niets tegen in te brengen.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:01:31 #52
272 R@b
No-nonsens
pi_26024356
Het OM heeft zijn best gedaan. Maar de Nederlandse rechtspraak is niet ingesteld op het voorkomen van misdrijven, alleen op het bestraffen achteraf.

Samir A. moet dus eerst iets opblazen, voordat hij in een cel zijn zonden kan overdenken. Verder is het natuurlijk een gotspe dat zo'n radicale geloofsidioot niet als persona non-grata ons land kan worden uitgekieperd. Terug naar Marokko met zulk uitschot, daar weten ze er wel raad mee.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  Moderator woensdag 6 april 2005 @ 15:02:18 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26024375
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:38 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jij zegt het. Ik heb zo m'n twijfels, vooral als het gaat om terreurdoelen.
noem mij maar zo'n terreurdoel op schiphol en dan zal ik kijken of het op het plattegrondje staat
quote:
[..]

Ach, ik haal gewoon de actualiteit erbij. Wat is daar nu weer mis mee? Het is toch gewoon zo? Heel Nederland is in rep en roer over een paar Lonsdalejongeren, maar echt gevaarlijk figuren zoals deze laten ze lopen.
het is niet relevant ... ik kan ook wel wat posten over een Amerikaanse helikopter die gister ofzo is neergestort in Afghanistan omdat dat actueel is maar het voegt weinig toe aan het topic

En Nederland is al helemaal niet in rep en roer sterker nog, dit is de eerste keer dat ik er iemand over hoor en als je denkt dat zowel de AIVD en als de verschillende politiekorpsen hier met zijn allen bovenop zitten ben je echt niet goed bij je hoofd
  woensdag 6 april 2005 @ 15:02:22 #54
91072 Amando
pi_26024377
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Plus waren er aanwijzingen op contacten met andere terroristische cellen in binnen en buitenland, als ik het goed heb. Dit alles maakt Samir A. toch wel meer verdacht.
Maar nog geen verdachte
pi_26024378
Ik heb er natuurlijk allerlei ideeën over maar dat schiet niet op. Wat wel opschiet en belangrijk is dat de Nederlandse politieke partijen gewoon hun standpunten moeten wijzigen.

Laat groenlinks vooral een mening hebben over flora en fauna.
Laat de SP maar de positieve kanten van marxisme propageren.
Laat de PvdA een stuk naar rechts schuiven en de echte hulpbehoevenden onder de aandacht brengen.
Verder alle partijen rechts nationalistisch en dus de Nederlandse rechtsgang.

Zo los je het probleem van kut Marokkanen als samir op. Hij is gewoon een tering flikker die tegen de Nederlandse samenleving is.

Maar laten we gewoon afwachten op de volgende rituele afslachting en londsdale jongeren opsluiten als gevaar voor de samenleving.
pi_26024385
Steijn, was Samir die jongen die de verkeerde zak kunstmest bij de Gamma gehaald had?
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
pi_26024391
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:01 schreef R@b het volgende:
Het OM heeft zijn best gedaan. Maar de Nederlandse rechtspraak is niet ingesteld op het voorkomen van misdrijven, alleen op het bestraffen achteraf.
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:02 schreef multatuli het volgende:
Steijn, was Samir die jongen die de verkeerde zak kunstmest bij de Gamma gehaald had?
Volgens mij was dat weer een ander. Maar dat weet ik nu je het zegt niet helemaal zeker.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:03:48 #58
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26024401
quote:
maar hier zie ik geen teksjes over de bewaking en wanneer de hekken opengaan...
  woensdag 6 april 2005 @ 15:03:50 #59
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_26024403
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:05 schreef dVTB het volgende:
Het was net op de radio en het staat op Teletekst: Samir A komt onmiddellijk vrij. Hij is vrijgesproken van terreur.
[..]

Bron: NOS Teletekst.

Onvoorstelbaar gewoon
Inderdaad. Onvoorspelbaar dat hij 9 maanden vast heeft gezeten voor iets wat niet is bewezen.
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
  woensdag 6 april 2005 @ 15:04:01 #60
91072 Amando
pi_26024407
quote:

Samir A. moet dus eerst iets opblazen, voordat hij in een cel zijn zonden kan overdenken. Verder is het natuurlijk een gotspe dat zo'n radicale geloofsidioot niet als persona non-grata ons land kan worden uitgekieperd. Terug naar Marokko met zulk uitschot, daar weten ze er wel raad mee.
Nee hoor, dat maak jij ervan.
Er moet gewoon bewijs zijn dat hij daadwerkelijk iets wilde opblazen, en dat de tussenkomst van de politie dat feit voorkomen heeft.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:05:43 #61
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26024439
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:02 schreef sp3c het volgende:
het is niet relevant ... ik kan ook wel wat posten over een Amerikaanse helikopter die gister ofzo is neergestort in Afghanistan omdat dat actueel is maar het voegt weinig toe aan het topic
Als je het uit z'n context haalt is het niet relevant nee .
  woensdag 6 april 2005 @ 15:05:55 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26024447
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:04 schreef Amando het volgende:

[..]

Nee hoor, dat maak jij ervan.
Er moet gewoon bewijs zijn dat hij daadwerkelijk iets wilde opblazen, en dat de tussenkomst van de politie dat feit voorkomen heeft.
ik denk een beetje bit of both. maar wel een munt die verkeerd gaat vallen voor de 'boefjes' in ons land.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:06:21 #63
91072 Amando
pi_26024454
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar hier zie ik geen teksjes over de bewaking en wanneer de hekken opengaan...
Schiphol is grotendeels publiek terrein , je blaast gewoon de lobby op, waar de meeste mensen komen.
Geek hek of bewaker die er aan te pas komt....
  Moderator woensdag 6 april 2005 @ 15:06:37 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26024460
quote:

het voorbereiden van criminele activiteiten is gewoon strafbaar hoor

Het OM zit hier gewoon weer flink te blunderen
  woensdag 6 april 2005 @ 15:07:12 #65
91072 Amando
pi_26024482
Maarja.. het was te verwachten.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:08:32 #66
91072 Amando
pi_26024519
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

Het OM had misschien andere opsporingstechnieken moeten gebruiken en hem niet zo snel op moeten pakken (Als deze puistenkop echt een terrorist is )
  woensdag 6 april 2005 @ 15:08:39 #67
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26024523
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:06 schreef Amando het volgende:

[..]

Schiphol is grotendeels publiek terrein , je blaast gewoon de lobby op, waar de meeste mensen komen.
Geek hek of bewaker die er aan te pas komt....
dan zou het heel goed mogelijk kunnen zijn dat meneer a zijn volgende overval aan het beramen was. is idd geen terrorisme. alhoewel die banden met cellen wel weer vreemd zijn. tenzij het gewoon een van de vele loopjongens is die met overvallen en drugs radicale organistaties steunt. hoe dan ook het is een ventje dat ik niet als aanwinst voor onze samenleving zie. hoe graag femke ons dat ook wil doen geloven.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:09:10 #68
91072 Amando
pi_26024540
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:01 schreef The_Langolier het volgende:

[..]

Dat is inderdaad verdacht, daar valt niets tegen in te brengen.
Kunstmest mag je thuis ook hebben, je wil niet weten wat voor een bom je daarvan kan maken.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:09:44 #69
272 R@b
No-nonsens
pi_26024551
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:03 schreef JanPoedel het volgende:

[..]

Inderdaad. Onvoorspelbaar dat hij 9 maanden vast heeft gezeten voor iets wat niet is bewezen.
inderdaad, de lieve knul.

Nu hij vrijgesproken is, mogen we hem ook weer bij zijn naam noemen: Samir Azzouz. Iets wat Radio Nederland Wereldomroep overigens steevast is blijven doen

Feitelijk mag nu ook het balkje eraf.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_26024565
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:47 schreef Amando het volgende:
Hilarisch hoe zo'n jongen slachtoffer word van de NL struisvogelpolitiek. Gelukkig hebben we wel een proffesionele rechterlijke macht in onze trias politica
Weer eens een bewijs dat daders in Nederland tot slachtoffer worden gebombardeerd. Het gevolg van de struisvogelpolitiek is juist dat zo'n jongen ermee wegkomt.

Nee, mij is het inmiddels volkomen duidelijk: in Nederland kun je ongestoord terroristische aanslagen voorbereiden.
pi_26024582
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:06 schreef sp3c het volgende:

Hoe toon je aan dat hij dat ook echt wilde doen? Dat is echt niet makkelijk hoor.
  Moderator woensdag 6 april 2005 @ 15:10:56 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26024594
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:08 schreef Amando het volgende:

[..]

Het OM had misschien andere opsporingstechnieken moeten gebruiken en hem niet zo snel op moeten pakken (Als deze puistenkop echt een terrorist is )
het OM heeft gewoon weer te vroeg victorie gekraaid en het heerschap opgepakt.

of hij een terrorist is wil ik nog in het midden laten want dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat het OM er wederom met de pet naar heeft gegooid door iemand zonder enige harde bewijzen naar de rechter te slepen ... zo komen dit soort figuren idd weer terug de straat op.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:11:18 #73
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_26024603
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:02 schreef Amando het volgende:

[..]

Maar nog geen verdachte
Wat ik probeer te zeggen is dat Samir A. natuurlijk wel verdachter is dan jij, Steijn, Sp3c of ik. Het in het bezit hebben van een plattegrond is natuurlijk geen strafbaar feit. Het als hobby hebben van maken van explosieven met huis en tuinspullen, ook nog niet. Het hebben van boeken over de islam omdat je je daar voor interesseer al helemaal niet.
Maar de combinatie van die dingen, met daarbij nog de verdenking van contacten met andere van terrorisme verdachten, doet mij toch wel vermoeden dat Samir A. iets minder goeds van plan is/was.
pi_26024624
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:10 schreef sp3c het volgende:
of hij een terrorist is wil ik nog in het midden laten want dat weet ik niet, wat ik wel weet is dat het OM er wederom met de pet naar heeft gegooid door iemand zonder enige harde bewijzen naar de rechter te slepen ... zo komen dit soort figuren idd weer terug de straat op.
Volgens mij is het sinds de IRT affaire bijna onmogelijk om hard bewijs aan te dragen in dit soort zaken.
  Moderator woensdag 6 april 2005 @ 15:12:48 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26024633
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:10 schreef Steijn het volgende:

[..]

Hoe toon je aan dat hij dat ook echt wilde doen? Dat is echt niet makkelijk hoor.
afwachten tot hij zijn bom daadwerkelijk in elkaar heeft geschroeft
  woensdag 6 april 2005 @ 15:13:31 #76
91072 Amando
pi_26024652
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:10 schreef sp3c het volgende:

[..]

het OM heeft gewoon weer te vroeg victorie gekraaid en het heerschap opgepakt.

Precies, als ze misschien iets meer tijd genomen hadden, dan hadden ze misschien wel genoeg bewijs verzameld. Maar eigenlijk neem ik wel aan dat ze dat gedaan hebben, Nationale Recherche is wel professioneel wat dat betreft.

Volgens mij is deze jongen dus een beetje "The wrong man at the wrong place at the wrong time"
Misschien kende hij wat verkeerde mensen .. en is zodoende de verdenking gaan stijgen.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:14:00 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26024667
wat ik raar vind is dat er een soort van triomfgevoel ontstaat terwijl we hier van doen hebben met een crimineel. wat voor zelfbeeld heb je als je je zogenaamd discriminerende slachtofferrol bespreekbaar wil maken door het beschermen van een lowlife?
pi_26024675
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:12 schreef sp3c het volgende:
afwachten tot hij zijn bom daadwerkelijk in elkaar heeft geschroeft
Oke, daar heb je een punt. Kun je hem iig pakken op de wapenwet.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:14:56 #79
91072 Amando
pi_26024689
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:12 schreef Steijn het volgende:

[..]

Volgens mij is het sinds de IRT affaire bijna onmogelijk om hard bewijs aan te dragen in dit soort zaken.
De IRT affaire heeft er juist voor gezorgd dat politie/jusititie een scala aan verregaande bevoegdheden hebben gekregen. Kijk de Wet op Bijzondere opsporing er maar eens op na.
Ze kunnen vrijwel alles, op liquideren na

Uiteraard wel na toestemming van RC en dergelijke.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:15:43 #80
91072 Amando
pi_26024710
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:14 schreef zoalshetis het volgende:
wat ik raar vind is dat er een soort van triomfgevoel ontstaat terwijl we hier van doen hebben met een crimineel. wat voor zelfbeeld heb je als je je zogenaamd discriminerende slachtofferrol bespreekbaar wil maken door het beschermen van een lowlife?
Hij is onschuldig verklaard, dus dan mag je hem ook geen terrorist meer noemen lijkt mij...
  woensdag 6 april 2005 @ 15:16:56 #81
91072 Amando
pi_26024736
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:10 schreef dVTB het volgende:

[..]

Weer eens een bewijs dat daders in Nederland tot slachtoffer worden gebombardeerd. Het gevolg van de struisvogelpolitiek is juist dat zo'n jongen ermee wegkomt.

Nee, mij is het inmiddels volkomen duidelijk: in Nederland kun je ongestoord terroristische aanslagen voorbereiden.
Dat kan overal, voor een echte terrorist is geen enkel land veilig.
Het is een ilussie om te denken dat je wel veilig kan zijn door steeds meer bevoegdheden uit te delen.
  Moderator woensdag 6 april 2005 @ 15:17:00 #82
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26024738
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:13 schreef Amando het volgende:

[..]

Precies, als ze misschien iets meer tijd genomen hadden, dan hadden ze misschien wel genoeg bewijs verzameld. Maar eigenlijk neem ik wel aan dat ze dat gedaan hebben, Nationale Recherche is wel professioneel wat dat betreft.

Volgens mij is deze jongen dus een beetje "The wrong man at the wrong place at the wrong time"
Misschien kende hij wat verkeerde mensen .. en is zodoende de verdenking gaan stijgen.
De koninklijke Marechaussee is ook vrij professioneel maar als het OM zegt 'breng die marinier terug naar Nederland en smijt hem in de cel voor moord' dan hebben ze ook weinig keuze meer.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:17:59 #83
91072 Amando
pi_26024767
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:09 schreef R@b het volgende:

[..]

inderdaad, de lieve knul.

Nu hij vrijgesproken is, mogen we hem ook weer bij zijn naam noemen: Samir Azzouz. Iets wat Radio Nederland Wereldomroep overigens steevast is blijven doen

[afbeelding]
Feitelijk mag nu ook het balkje eraf.
Kijk dat lieve koppie dan, NL keiharde terroristen
Denk dat we de BBE moeten inzetten op deze jongens
  woensdag 6 april 2005 @ 15:19:04 #84
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26024796
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:15 schreef Amando het volgende:

[..]

Hij is onschuldig verklaard, dus dan mag je hem ook geen terrorist meer noemen lijkt mij...
hallo! de man heeft een roofoverval gepleegd... ik zeg dus dat ie inderdaad is vrijgesproken voor terrorisme, de rechter zegt dat, jij zegt dat en we zijn allemaal ontzettend blij!!
pi_26024817
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

Wat ik probeer te zeggen is dat Samir A. natuurlijk wel verdachter is dan jij, Steijn, Sp3c of ik. Het in het bezit hebben van een plattegrond is natuurlijk geen strafbaar feit. Het als hobby hebben van maken van explosieven met huis en tuinspullen, ook nog niet. Het hebben van boeken over de islam omdat je je daar voor interesseer al helemaal niet.
Maar de combinatie van die dingen, met daarbij nog de verdenking van contacten met andere van terrorisme verdachten, doet mij toch wel vermoeden dat Samir A. iets minder goeds van plan is/was.
Ongetwijfeld speelde Samir met de gedachte om terroristische aanslagen te plegen. Dat blijkt uit al die aanwijzingen en uit zijn uitlatingen. De vraag die de rechter moest beoordelen was echter of het meer was dan spelen.
De verkeerde zak kunstmest bij de Gamma meenemen (zat geen ammonium nitraat in) en een heel knullig ontstekingsmechanisme wijzen daar in ieder geval niet op. De opschepperij tegen vriendje Jason W. net zo min. Stoer doen is niet zo gek als je achttien bent.
Kennelijk heeft de rechter het niet serieus genomen.
pi_26024830
Serieus, van mij mag die Samir zich morgen met een glimlach op zijn gezicht in een vol voetbalstadion opblazen. Duizenden doden. Misschien dat we hier dan EINDELIJK eens wakker worden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 6 april 2005 @ 15:20:16 #87
91072 Amando
pi_26024831
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hallo! de man heeft een roofoverval gepleegd... ik zeg dus dat ie inderdaad is vrijgesproken, de rechter zegt dat, jij zegt dat en we zijn allemaal ontzettend blij!!
Oh dan neem ik mijn woorden terug.. wist ik niet.
Maar ik bedoel hij is vrijgesproken van terrorisme.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:21:12 #88
91072 Amando
pi_26024850
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
Serieus, van mij mag die Samir zich morgen met een glimlach op zijn gezicht in een vol voetbalstadion opblazen. Duizenden doden. Misschien dat we hier dan EINDELIJK eens wakker worden.
Als jij zulke denkwijzen hebt dan zouden ze ipv Samir jou moeten opsluiten!
Idioot
  woensdag 6 april 2005 @ 15:21:40 #89
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26024860
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:20 schreef Amando het volgende:

[..]

Oh dan neem ik mijn woorden terug.. wist ik niet.
Maar ik bedoel hij is vrijgesproken van terrorisme.
ja dat stond er ook.
pi_26024872
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hallo! de man heeft een roofoverval gepleegd... ik zeg dus dat ie inderdaad is vrijgesproken voor terrorisme, de rechter zegt dat, jij zegt dat en we zijn allemaal ontzettend blij!!
Nu.nl zegt: "Ook een overval op een supermarkt achtte het rechtscollege niet bewezen. Daarvan werd A. eveneens vrijgesproken. "

Weet jij meer dan zij?
pi_26024888
Neem aan dat de aivd hem in de gaten blijft houden maar persoonlijk denk ik dat er maar een winnaar is: de advocaat.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:23:09 #92
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_26024899
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:17 schreef Amando het volgende:

[..]

Kijk dat lieve koppie dan, NL keiharde terroristen
Denk dat we de BBE moeten inzetten op deze jongens
voor jou is iemand pas verdacht als hij eruit ziet als een crimineel uit een slechte actie films.?
pi_26024918
Hij heeft toch ook een gewapende overval op een supermarkt gepleegd? Is hij daar ook voor vrijgesproken
  woensdag 6 april 2005 @ 15:23:49 #94
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26024919
Kan ieman die gast niet gewoon ff flink Joessen?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  woensdag 6 april 2005 @ 15:24:25 #95
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26024931
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef _Boo_ het volgende:
Hij heeft toch ook een gewapende overval op een supermarkt gepleegd? Is hij daar ook voor vrijgesproken
yep.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:24:35 #96
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_26024942
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Neem aan dat de aivd hem in de gaten blijft houden maar persoonlijk denk ik dat er maar een winnaar is: de advocaat.
Als die echt iets van plan is en slim is, duikt hij natuurlijk ff een jaartje of wat onder ergens in het buitenland.
  woensdag 6 april 2005 @ 15:24:51 #97
91072 Amando
pi_26024950
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:

[..]

voor jou is iemand pas verdacht als hij eruit ziet als een crimineel uit een slechte actie films.
Nee maar dat jochie ziet eruit alsof ie nog ontmaagd moet worden ..
Maar goed, uiterlijk zegt inderdaad niets
pi_26024953
quote:
Samir A. werd opgepakt na een overval op de Edah-winkel waar hij werkte; hij zou een overvaller hebben geholpen. Bij een huiszoeking trof de politie plattegronden van Schiphol, de Tweede Kamer en kerncentrale Borssele . Ook had Samir A. een neppistool, een geluiddemper en een patroonhouder in huis.
Tja... van welke kerncentrales hebben jullie (kids) plattegronden thuisliggen?
  Moderator woensdag 6 april 2005 @ 15:25:48 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_26024977
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
mag hopen dat jij op dat moment naast hem zit
  woensdag 6 april 2005 @ 15:26:05 #100
91072 Amando
pi_26024980
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:24 schreef milagro het volgende:

[..]

Tja... van welke kerncentrales hebben jullie (kids) plattegronden thuisliggen?
Misschien was ie wel bezig met een spreekbeurt.. niet gelijk gaan doemdenken omdat hij een tintje heeft .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')