abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26034795
Stel je voor, als de joden nu eens de macht overnamen!
Ze hebben de here ook reeds aan het kruis genageld, dus dat zijn ook geen lieverdjes!

/sarcasme

Ik vind dat deze thread kantje boord is
alias Capriccio Dieu Donné
pi_26034933
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:31 schreef robh het volgende:
Nee, dan verhuis ik naar een boerderijtje vlakbij Leens. Met room for a pony.
Nu ja, in Ulrum is ook al een AZC, dus het gevaar dreigt!

o.t.
Lucas & Gea
pi_26037218
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:07 schreef OllieA het volgende:
Goh, laat ik dan deze post van mij ook weer eens herhalen:
[..]
Ook de absolute stijging op zeer korte termijn is opzienbarend. Evenals jouw conclusies die duiden op zeer kortetermijndenken.
"Relativity applies to physics, NOT ETHICS."
  donderdag 7 april 2005 @ 00:17:44 #79
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26037370
ja hoor, no problem. Mocht ik ooit zo oud worden
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_26037433
quote:
Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Ook de absolute stijging op zeer korte termijn is opzienbarend. Evenals jouw conclusies die duiden op zeer kortetermijndenken.
Dus jij vindt een geschatte lineaire stijging van 2004-2018 van 5.8% naar 8.5% zeer opzienbarend?
Jij vindt een analyse over 14 jaar, uitgaande van 14 jaar daarvoor getuigen van korte termijn denken?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_26037453
Zou wat zijn; breken ze ons alle kerken af en bouwen er moskeeën voor in de plaats.
Niet dat ik ooit naar de kerk ga; maar toch s
  donderdag 7 april 2005 @ 00:22:38 #82
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26037484
quote:
Op donderdag 7 april 2005 00:21 schreef -Xerxes- het volgende:
Zou wat zijn; breken ze ons alle kerken af en bouwen er moskeeën voor in de plaats.
Niet dat ik ooit naar de kerk ga; maar toch s
Hoeft niet; de Agia Sofia te Istanboel was ook ooit een Kerk, daarna een moskee, nu een museum. Worden die mooi recycled
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_26037506
quote:
Op donderdag 7 april 2005 00:22 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Hoeft niet; de Agia Sofia te Istanboel was ook ooit een Kerk, daarna een moskee, nu een museum. Worden die mooi recycled
Ow okay, dan vind ik alles best
  donderdag 7 april 2005 @ 00:25:15 #84
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26037538
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Stel je voor, als de joden nu eens de macht overnamen!
Ze hebben de here ook reeds aan het kruis genageld, dus dat zijn ook geen lieverdjes!

/sarcasme

Ik vind dat deze thread kantje boord is
Jesus was ook een Jood. En het waren Romeinen die hem aan het kruis nagelden.
  donderdag 7 april 2005 @ 00:26:38 #85
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26037565
quote:
Op donderdag 7 april 2005 00:23 schreef -Xerxes- het volgende:
Ow okay, dan vind ik alles best
mooi.
Zolang bier de nationale drank is, zal het wel loslopen met een meerderheid aan moslims
pi_26037593
quote:
Op donderdag 7 april 2005 00:26 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

mooi.
Zolang bier de nationale drank is, zal het wel loslopen met een meerderheid aan moslims
Bier
pi_26037670
quote:
Op donderdag 7 april 2005 00:25 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Jesus was ook een Jood. En het waren Romeinen die hem aan het kruis nagelden.
S-A-R-C-A-S-M-E

Ik citeerde grofweg 'das gesundenes volksempfinden' van de laatste eeuwen, die sterke gelijkenissen vertoont aan deze topic.
En nu maar verder discussieren over 'die entlosung'
  donderdag 7 april 2005 @ 01:05:51 #88
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_26038229
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:38 schreef Landmass het volgende:

[..]

helemaal niet, gewoon een simpele als-dan.
Vandaar ook de 'straks' in zijn openingspost.
Krekker is de bom!
  donderdag 7 april 2005 @ 08:11:46 #89
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_26039909
Davitamon is ons vergeten, maar wij vergeten jou niet hoor. Vandaar nogmaals het volgende:
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:04 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Uit de grote duim van het CBS.
Ik heb het niet kunnen vinden helaas. Misschien wil je zo vriendelijk zijn om de exacte locatie van de betreffende statistieken aan te wijzen. Dat moet voor jou geen probleem zijn, aangezien jij met deze waardes aankomt.
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
pi_26049465
quote:
Op donderdag 7 april 2005 00:20 schreef OllieA het volgende:

[..]

Dus jij vindt een geschatte lineaire stijging van 2004-2018 van 5.8% naar 8.5% zeer opzienbarend?
Jij vindt een analyse over 14 jaar, uitgaande van 14 jaar daarvoor getuigen van korte termijn denken?
Ja, natuurlijk. Nederland heeft - en zal - langer bestaan dan 14 jaar
quote:
Op donderdag 7 april 2005 08:11 schreef JanPoedel het volgende:
Davitamon is ons vergeten, maar wij vergeten jou niet hoor. Vandaar nogmaals het volgende:
[..]

Ik heb het niet kunnen vinden helaas. Misschien wil je zo vriendelijk zijn om de exacte locatie van de betreffende statistieken aan te wijzen. Dat moet voor jou geen probleem zijn, aangezien jij met deze waardes aankomt.
Misschien moet je zelf eens beter zoeken, wijsneus. Binnen 1 minuut had ik de volgende tabel er uitgetoverd. Het verbeterde asielbeleid heeft weliswaar een daling teweeg gebracht, maar de relatieve verschillen zijn nog steeds opzienbarend.

Ik zie dat dit topic in GC staat, dat verklaart ineens een hoop
  donderdag 7 april 2005 @ 15:44:02 #91
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_26049809
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:30 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Misschien moet je zelf eens beter zoeken, wijsneus. Binnen 1 minuut had ik de volgende tabel er uitgetoverd. Het verbeterde asielbeleid heeft weliswaar een daling teweeg gebracht, maar de relatieve verschillen zijn nog steeds opzienbarend.
Don't give up your dayjob. In de periode 1996-2003 zie ik bij autochtonen een steiging van 1.22%. Bij de allochtonen is dit 21.6%. Dat is een overdrijving van 100% vanuit jouw perspectief.

Ik zie dat dit topic in GC staat, dat verklaart ineens een hoop
Het verstand van degenen die op alles een materialistische visie hebben, zit in hun ogen. En de ogen zijn blind in de spiritualiteit.
- www.islamendialoog.nl
pi_26050453
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:44 schreef JanPoedel het volgende:

[..]

In de periode 1996-2003 zie ik bij autochtonen een steiging van 1.22%. Bij de allochtonen is dit 21.6%. Dat is een overdrijving van 100% vanuit jouw perspectief.
Helaas, geen voldoende voor statistiek (en taalkunde, 'steigen' aiaiai) voor jou dit jaar. Volgend jaar beter Jan. Als je naar 2002 en 2001 kijkt zie je dat er geenszins sprake is van overdrijving, en dat mijn factor zelfs nog aan de lage kant was.

En er is met de verschillen die je zelf noemt (een relatieve groei van bijna 18x dat van autochtonen) inderdaad niks aan de hand Je punt?
  donderdag 7 april 2005 @ 16:49:33 #93
117328 JanPoedel
XS4ALL CSS-02
pi_26051128
quote:
Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Helaas, geen voldoende voor statistiek (en taalkunde, 'steigen' aiaiai) voor jou dit jaar. Volgend jaar beter Jan. Als je naar 2002 en 2001 kijkt zie je dat er geenszins sprake is van overdrijving, en dat mijn factor zelfs nog aan de lage kant was.

En er is met de verschillen die je zelf noemt (een relatieve groei van bijna 18x dat van autochtonen) inderdaad niks aan de hand Je punt?
Mijn punt is dat jij in je xenofobe drang, een verdraaid beeld probeert te schetsen. Jij pikt er 1 jaartal uit waar blijkbaar weinig blanke kinderen zijn geboren, maar wel veel niet-blanke kinderen zijn geboren. Waar veel blanke ouderen zijn doodgegaan, maar weinig niet-blanke ouderen. Ik gebruik de termen blank en niet-blank, omdat jij allochtonen blijkbaar ziet als niet-westerlingen. De westerse allochtonen heb je namelijk niet meegenomen in je statistieken.

Daarbij kun je die vergelijkingen die jij maakte, niet maken. Als de groei van de blanke bevolking dat jaar toevalig 0,0 was geweest en die van de niet-blanke bevolking 4, hoeveel meer zou de niet-blanke bevolking dan gegroeid zijn volgens jou? Als we jouw rekenmethode toepassen, namelijk 4 gedeeld door 0, wat krijgen we dan? Immers, jij kreeg uit 4 gedeeld door 0,1 het getal 40. Als dat getal niet 0,1 maar 0,2 was geweest, was je 40 opeens een 20. Raar he die statistiek? Vooral op de manier zoals jij het denkt toe te kunnen passen.

Je laat je xenofobe zelf weer kennen, Davitamon. En dat is mijn punt. Nu ben ik benieuwd naar jouw punt. Dat je in je xenofobe strijd moet vervallen tot een miniscuul taalfoutje, zegt wel voor over hoe zwak je staat. Een sterk persoon valt daar immers niet over. Enkel zwakkeren vallen over dit soort kleinigheden.
- www.islamendialoog.nl
pi_26051364
Pff if you can't beat them....

Hoppa vrouw kleed over dr kop trekken en chillen maar.
pi_26052006
quote:
Op donderdag 7 april 2005 16:49 schreef JanPoedel het volgende:
Ik geef een correcte uitéénzetting van cijfers. Eerst wordt er aan de bron getwijfeld. Als dat niet blijkt te werken worden de cijfers zelf in twijfel getrokken. Blijkt dat geen zoden aan de dijk te zetten; worden er subjectieve toeschrijvingen gedaan naar mijn persoon. Helaas voor jou: I could not care less. Of dacht je werkelijk dat ik dit riedeltje (en bijbehorende 'argumentatie' volgorde) van te laat geboren na-oorlogse 'verzetshelden' nog niet eerder had gehoord? Want oh oh wat wil men graag even te kennen geven dat men dapperder is dan de mensen die de oorlog hebben meegemaakt. En bij gebrek aan beter zien figuren zoals jij in iedereen die kanttekeningen zet in een 'discussie' als deze schijnbaar een 'xenofoob'. Afgezien van het voorgaande komt 'je punt' niet echt over. Wat is je punt eigenlijk?

Maar verder heb je helemaal gelijk hoor, door 0 kan je niet delen..
pi_26052112
Zijn we al in de minderheid?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26052192
ALS er al een meerderheid moslims in de toekomst zou zijn, ga er maar ook vanuit dat je minimaal 1 familie lid of kennis hebt die "moslimbloed" heeft...

Het zal heus geen apartheidstaat worden, alhoewel sommigen (zowel moslims als autochtonen) dat maar al te graag willen
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_26052496
quote:
Op donderdag 7 april 2005 15:30 schreef Davitamon het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Nederland heeft - en zal - langer bestaan dan 14 jaar
Nee, dat is een sterk argument.
En vervolgens ga je kijken naar de jaren 2001 en 2002? Over korte termijn perspectief gesproken. Het is me wel duidelijk dat trendanalyses je weinig zeggen. Je doolt liever willekeurig wat rond in statline.

Nogmaals: Al met al worden kreten als: we worden overspoeld, we raken in de minderheid dus niet door de cijfers ondersteund.
Maar als jij graag bang wilt blijven, ga je gang.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:46:01 #99
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_26072811
quote:
Op donderdag 7 april 2005 17:56 schreef OllieA het volgende:

[..]

Nogmaals: Al met al worden kreten als: we worden overspoeld, we raken in de minderheid dus niet door de cijfers ondersteund.
Maar als jij graag bang wilt blijven, ga je gang.
Nee, je moet een dag in een willekeurige metro in een willekeurige grote staat doorbrengen...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 8 april 2005 @ 14:52:51 #100
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_26072988
quote:
Op donderdag 7 april 2005 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
S-A-R-C-A-S-M-E

Ik citeerde grofweg 'das gesundenes volksempfinden' van de laatste eeuwen, die sterke gelijkenissen vertoont aan deze topic.
En nu maar verder discussieren over 'die entlosung'
1. zeg dat dat je iemand anders grofweg quote.
2. die iemand anders is nog steeds even fout.
3.bite me

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')