Nu ja, in Ulrum is ook al een AZC, dus het gevaar dreigt!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:31 schreef robh het volgende:
Nee, dan verhuis ik naar een boerderijtje vlakbij Leens. Met room for a pony.
Ook de absolute stijging op zeer korte termijn is opzienbarend. Evenals jouw conclusies die duiden op zeer kortetermijndenken.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:07 schreef OllieA het volgende:
Goh, laat ik dan deze post van mij ook weer eens herhalen:
[..]
Dus jij vindt een geschatte lineaire stijging van 2004-2018 van 5.8% naar 8.5% zeer opzienbarend?quote:Op donderdag 7 april 2005 00:10 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Ook de absolute stijging op zeer korte termijn is opzienbarend. Evenals jouw conclusies die duiden op zeer kortetermijndenken.
Hoeft niet; de Agia Sofia te Istanboel was ook ooit een Kerk, daarna een moskee, nu een museum. Worden die mooi recycledquote:Op donderdag 7 april 2005 00:21 schreef -Xerxes- het volgende:
Zou wat zijn; breken ze ons alle kerken af en bouwen er moskeeën voor in de plaats.
Niet dat ik ooit naar de kerk ga; maar tochs
Ow okay, dan vind ik alles bestquote:Op donderdag 7 april 2005 00:22 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoeft niet; de Agia Sofia te Istanboel was ook ooit een Kerk, daarna een moskee, nu een museum. Worden die mooi recycled
Jesus was ook een Jood. En het waren Romeinen die hem aan het kruis nagelden.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Stel je voor, als de joden nu eens de macht overnamen!
Ze hebben de here ook reeds aan het kruis genageld, dus dat zijn ook geen lieverdjes!
/sarcasme
Ik vind dat deze thread kantje boord is
mooi.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 00:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
mooi.
Zolang bier de nationale drank is, zal het wel loslopen met een meerderheid aan moslims
S-A-R-C-A-S-M-Equote:Op donderdag 7 april 2005 00:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Jesus was ook een Jood. En het waren Romeinen die hem aan het kruis nagelden.
Vandaar ook de 'straks' in zijn openingspost.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:38 schreef Landmass het volgende:
[..]
helemaal niet, gewoon een simpele als-dan.
Ik heb het niet kunnen vinden helaas. Misschien wil je zo vriendelijk zijn om de exacte locatie van de betreffende statistieken aan te wijzen. Dat moet voor jou geen probleem zijn, aangezien jij met deze waardes aankomt.quote:
Ja, natuurlijk. Nederland heeft - en zal - langer bestaan dan 14 jaarquote:Op donderdag 7 april 2005 00:20 schreef OllieA het volgende:
[..]
Dus jij vindt een geschatte lineaire stijging van 2004-2018 van 5.8% naar 8.5% zeer opzienbarend?
Jij vindt een analyse over 14 jaar, uitgaande van 14 jaar daarvoor getuigen van korte termijn denken?
Misschien moet je zelf eens beter zoeken, wijsneus. Binnen 1 minuut had ik de volgende tabel er uitgetoverd. Het verbeterde asielbeleid heeft weliswaar een daling teweeg gebracht, maar de relatieve verschillen zijn nog steeds opzienbarend.quote:Op donderdag 7 april 2005 08:11 schreef JanPoedel het volgende:
Davitamon is ons vergeten, maar wij vergeten jou niet hoor. Vandaar nogmaals het volgende:
[..]
Ik heb het niet kunnen vinden helaas. Misschien wil je zo vriendelijk zijn om de exacte locatie van de betreffende statistieken aan te wijzen. Dat moet voor jou geen probleem zijn, aangezien jij met deze waardes aankomt.
Don't give up your dayjob. In de periode 1996-2003 zie ik bij autochtonen een steiging van 1.22%. Bij de allochtonen is dit 21.6%. Dat is een overdrijving van 100% vanuit jouw perspectief.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:30 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf eens beter zoeken, wijsneus. Binnen 1 minuut had ik de volgende tabel er uitgetoverd. Het verbeterde asielbeleid heeft weliswaar een daling teweeg gebracht, maar de relatieve verschillen zijn nog steeds opzienbarend.
Helaas, geen voldoende voor statistiek (en taalkunde, 'steigen' aiaiai) voor jou dit jaar. Volgend jaar beter Jan. Als je naar 2002 en 2001 kijkt zie je dat er geenszins sprake is van overdrijving, en dat mijn factor zelfs nog aan de lage kant was.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:44 schreef JanPoedel het volgende:
[..]
In de periode 1996-2003 zie ik bij autochtonen een steiging van 1.22%. Bij de allochtonen is dit 21.6%. Dat is een overdrijving van 100% vanuit jouw perspectief.
Mijn punt is dat jij in je xenofobe drang, een verdraaid beeld probeert te schetsen. Jij pikt er 1 jaartal uit waar blijkbaar weinig blanke kinderen zijn geboren, maar wel veel niet-blanke kinderen zijn geboren. Waar veel blanke ouderen zijn doodgegaan, maar weinig niet-blanke ouderen. Ik gebruik de termen blank en niet-blank, omdat jij allochtonen blijkbaar ziet als niet-westerlingen. De westerse allochtonen heb je namelijk niet meegenomen in je statistieken.quote:Op donderdag 7 april 2005 16:15 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Helaas, geen voldoende voor statistiek (en taalkunde, 'steigen' aiaiai) voor jou dit jaar. Volgend jaar beter Jan. Als je naar 2002 en 2001 kijkt zie je dat er geenszins sprake is van overdrijving, en dat mijn factor zelfs nog aan de lage kant was.
En er is met de verschillen die je zelf noemt (een relatieve groei van bijna 18x dat van autochtonen) inderdaad niks aan de handJe punt?
Ik geef een correcte uitéénzetting van cijfers. Eerst wordt er aan de bron getwijfeld. Als dat niet blijkt te werken worden de cijfers zelf in twijfel getrokken. Blijkt dat geen zoden aan de dijk te zetten; worden er subjectieve toeschrijvingen gedaan naar mijn persoon. Helaas voor jou: I could not care less. Of dacht je werkelijk dat ik dit riedeltje (en bijbehorende 'argumentatie' volgorde) van te laat geboren na-oorlogse 'verzetshelden' nog niet eerder had gehoord? Want oh oh wat wil men graag even te kennen geven dat men dapperder is dan de mensen die de oorlog hebben meegemaakt. En bij gebrek aan beter zien figuren zoals jij in iedereen die kanttekeningen zet in een 'discussie' als deze schijnbaar een 'xenofoob'. Afgezien van het voorgaande komt 'je punt' niet echt over. Wat is je punt eigenlijk?quote:Op donderdag 7 april 2005 16:49 schreef JanPoedel het volgende:
Nee, dat is een sterk argument.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:30 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Nederland heeft - en zal - langer bestaan dan 14 jaar
Nee, je moet een dag in een willekeurige metro in een willekeurige grote staat doorbrengen...quote:Op donderdag 7 april 2005 17:56 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nogmaals: Al met al worden kreten als: we worden overspoeld, we raken in de minderheid dus niet door de cijfers ondersteund.
Maar als jij graag bang wilt blijven, ga je gang.
1. zeg dat dat je iemand anders grofweg quote.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
S-A-R-C-A-S-M-E
Ik citeerde grofweg 'das gesundenes volksempfinden' van de laatste eeuwen, die sterke gelijkenissen vertoont aan deze topic.
En nu maar verder discussieren over 'die entlosung'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |