Inderdaadquote:Op woensdag 6 april 2005 12:57 schreef du_ke het volgende:
Denk het wel want dan lig ik al zeker 500 jaar onder het gras.
De babyboomer mentaliteit zit er al goed inquote:Op woensdag 6 april 2005 12:57 schreef du_ke het volgende:
Denk het wel want dan lig ik al zeker 500 jaar onder het gras.
Het is meer dat dit een compleet onzinnig topic is vandaar ook mijn onzinnige reactie.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:27 schreef Davitamon het volgende:
[..]
De babyboomer mentaliteit zit er al goed in![]()
neequote:Op woensdag 6 april 2005 12:56 schreef KareldeQ het volgende:
Als we een straks een meerderheid van Moslims in NL hebben blijf jij dan hier wonen??
helemaal niet, gewoon een simpele als-dan.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is meer dat dit een compleet onzinnig topic is vandaar ook mijn onzinnige reactie.
Hangt er van af hoe laat 'straks' is.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:56 schreef KareldeQ het volgende:
Als we een straks een meerderheid van Moslims in NL hebben blijf jij dan hier wonen??
De allochtone bevolking groeit ongeveer 40x zo snel als de autochtone. Maargoed dat is allemaal statistiek en dus eng en gevaarlijk, enzo.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:13 schreef WarSnake het volgende:
Blijft ongelovelijk dat sommige mensen denken dat Moslims een meerderheid krijgen in Nederland.
Dan nog, en 40x zo snel houden ze niet zo lang vol hoor.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:40 schreef Davitamon het volgende:
De allochtone bevolking groeit ongeveer 40x zo snel als de autochtone. Maargoed dat is allemaal statistiek en dus eng en gevaarlijk, enzo.
Dan nog wat?quote:
Volhouden?quote:en 40x zo snel houden ze niet zo lang vol hoor.
Het evenement begint om 15.00, dus vertel, wat ga je doen?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe laat 'straks' is.
Dan nog duurt dat nog wel even voor ze in de meerderheid zijn.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:43 schreef Davitamon het volgende:
Dan nog wat?
Na een aantal jaren zullen ook de allochtone gezinnen kleiner worden, dus dat groeipercentage zal dan afnemen.quote:Volhouden?Het is geen marathon ofzo hoor.
Waar baseer je dit op?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:45 schreef The_Langolier het volgende:
Na een aantal jaren zullen ook de allochtone gezinnen kleiner worden, dus dat groeipercentage zal dan afnemen.
De algemene tendens bekeken over meerdere generaties laat zien dat dergelijke grote gezinnen naarmate de tijd vordert minder zullen voorkomen. Huidige kinderen zijn (geloof het of niet) veel meer in aanraking gekomen met de Nederlandse cultuur, tevens zien zij dat, financieel gezien, het gunstiger is voor hen om een kleiner gezin te handhaven. Hierdoor is het dus waarschijnlijk dat het binnen 1 à 2 generaties afgelopen is met dat groeipercentage.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:48 schreef Davitamon het volgende:
Waar baseer je dit op?
Het echt trieste is dat tegenwoordig dit soort topics nog serieus bedoelt zijn ook.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
je neemt de topicstarter nog serieus ook
Topic gaat over allochtonen, maar het geeft wel aan hoe jij tegen zaken aankijkt. Bovendien is 40x sterk uit de duim gezogen, of je kunt het tegendeel bewijzen aan de hand van je statistieken.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:40 schreef Davitamon het volgende:
[..]
De allochtone bevolking groeit ongeveer 40x zo snel als de autochtone. Maargoed dat is allemaal statistiek en dus eng en gevaarlijk, enzo.
Uit de grote duim van het CBS.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:01 schreef JanPoedel het volgende:
Bovendien is 40x sterk uit de duim gezogen
Ja met een straks die zover voor ons ligt dat niemand dat nog mee zal maken. Simpelweg een zeer beroerde als-dan dusquote:Op woensdag 6 april 2005 14:38 schreef Landmass het volgende:
[..]
helemaal niet, gewoon een simpele als-dan.
Ja maar als je die cijfers hebt weet je ook dat de allochtone bevolking lang niet alleen maar uit moslims bestaat.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:40 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Dan wel ja, dan wel!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:09 schreef Pool het volgende:
Maar stel nou dat het niet hypothetisch was hè....
Ja want in je statische cijfertjes staat ook dat de geboorte en streftecijfers onder allochtonen steeds meer in de Nederlandse richting gaan.quote:Op woensdag 6 april 2005 14:43 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Dan nog wat?
[..]
Volhouden?Het is geen marathon ofzo hoor.
Inderdaad, fuck de volgende generaties. Weet je zeker dat je geen babyboomer bent?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja met een straks die zover voor ons ligt dat niemand dat nog mee zal maken. Simpelweg een zeer beroerde als-dan dus.
*proest*quote:
Ik heb het niet kunnen vinden helaas. Misschien wil je zo vriendelijk zijn om de exacte locatie van de betreffende statistieken aan te wijzen. Dat moet voor jou geen probleem zijn, aangezien jij met deze waardes aankomt.quote:
Hoezo 'fuck de volgende generaties'. Je hebt het hier over mensen hoor, niet over kernafval.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:16 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Inderdaad, fuck de volgende generaties. Weet je zeker dat je geen babyboomer bent?
De TS heeft het niet over een meerderheid in relatie tot andere geloven, maar over een absolute moslimmeerderheid. Dat dus 50%+1 van alle Nederlanders moslim is.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:19 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Als er ooit een meerderheid moslims komt in Nederland dan is dat zo omdat niemand meer christelijk is. Het heeft mij inziens dan niks met aantallen of een overspoeling te maken.
Kan ik er niet uit opmakenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:23 schreef Pool het volgende:
[..]
De TS heeft het niet over een meerderheid in relatie tot andere geloven, maar over een absolute moslimmeerderheid. Dat dus 50%+1 van alle Nederlanders moslim is.
Ik woon al in zo'n stad dus ja.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:56 schreef KareldeQ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |