Buhuhuuuuuquote:Hirsi Ali doodsbang na vrijspraak Samir A.
DEN HAAG - De vrijspraak en vrijlating woensdag van terreurverdachte Samir A. heeft het bedreigde VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali doodsbang gemaakt. "Er loopt nu iemand rond die plannen heeft de Tweede Kamer op te blazen of Schiphol" , aldus Hirsi Ali in de donderdageditie van het Algemeen Dagblad.
Hirsi Ali kreeg het nieuws te horen van haar lijfwachten. De tranen sprongen haar in de ogen. "Ik ben er niet gerust op", aldus het VVD-Kamerlid, die volgens de inlichtingendienst AIVD hoog op de dodenlijst van de Hofstadgroep staat, het Haagse terreurnetwerk warvan Samir A. deel zou uitmaken.
Het eveneens door radicale moslims bedreigde Kamerlid Geert Wilders noemde de uitspraak in de zaak Samir A. een "hemeltergend, levensgevaarlijk vonnis". Hij beschuldigde de rechtbank in Rotterdam van naïviteit.
Nou, wat een boehoe, zeg!quote:
Je kunt van alles vinden over de vrijlating van Samir A. maar het is gelukkig heel duidelijk geworden dat de rechtspraak in Nederland nog volledig onafhankelijk opereert en zich niet laat leiden door de onderbuikgevoelens van sommige politici. Trias politica werkt.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, wat een boehoe, zeg!
Deze Samir is zonder twijfel een extremistische moslim die deel uitmaakt van een groep islamitische jongeren die afvalligen en ongelovigen als Hirsi Ali en Van Gogh wil len afslachten als varkens. Eén van hen heeft dat al gedaan met de laatste en was bereid zijn leven op te offeren, hij wenste dat zelfs. Nu wordt een van zijn vriendjes vrijgesproken, helaas maar juridisch vooralsnog mogelijk correct, en dan is het volkomen terecht dat Ayaan Hirsi Ali bang is slachtoffer te worden van een terroristische aanslag door hem gepleegd.
[afbeelding]
doe het niet, geld maakt niet gelukkig. Tenzij je naar de hoeren gaat.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:30 schreef Drugshond het volgende:
Vandaag een baan aangeboden gekregen van 3000 euro.....
Moet er nog even 2 weken over nadenken...... terwijl in mijn achterhoofd het besluit al lang vast staat.
O ja... als het doorgaat ga ik weer lekker VVD stemmen en kankeren op ons multi-cul maatschappij. Anders hoor je ook niet bij de elite....... (toch ?!).
ff een sigaar opsteken ....(Cubaanse wel te verstaan - Mephisto cigar).
Moet ik nu wachten met de bestelling/aanvraag van mijn Yab-Yum kaart.....?!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:32 schreef Harry_Sack het volgende:
Doe het niet, geld maakt niet gelukkig. Tenzij je naar de hoeren gaat.
Jemig, verdient een ICT'er tegenwoordig zo weinig?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:30 schreef Drugshond het volgende:
Vandaag een baan aangeboden gekregen van 3000 euro.....
Moet er nog even 2 weken over nadenken...... terwijl in mijn achterhoofd het besluit al lang vast staat.
O ja... als het doorgaat ga ik weer lekker VVD stemmen en kankeren op ons multi-cul maatschappij. Anders hoor je ook niet bij de elite....... (toch ?!).
ff een sigaar opsteken ....(Cubaanse wel te verstaan - Mephisto cigar).
Veel wel.(zeker in de technische-automatisering).... sommige ook niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:36 schreef JanPoedel het volgende:
Jemig, verdient een ICT'er tegenwoordig zo weinig?
Wat zit je nu te miepen joh!?!quote:Op donderdag 7 april 2005 14:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Moet ik nu wachten met de bestelling/aanvraag van mijn Yab-Yum kaart.....?!
Nog nooi meegemaakt... binnen 2 uur gesprek beginnen over de contract onderhandelingen. (ik wist niet wat ik meemaakte).
Niets... ik zit nu aan de verboden vrucht...... kennis moet drijven (toch ?!)quote:Op donderdag 7 april 2005 14:38 schreef George-Butters het volgende:
Wat zit je nu te miepen joh!?!
In ieder geval gefeliciteerd man. Blijkbaar ben je goed.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niets... ik zit nu aan de verboden vrucht...... kennis moet drijven (toch ?!)
Zo ging het vroeger ook altijd, gewoon een beetje meelachen en knikken, 2 maandjes zoet houden en dan grof geld incasseren. Toen heb ik ook ooit bijna op de vvd gestemdquote:Op donderdag 7 april 2005 14:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Moet ik nu wachten met de bestelling/aanvraag van mijn Yab-Yum kaart.....?!
Nog nooi meegemaakt... binnen 2 uur gesprek beginnen over de contract onderhandelingen. (ik wist niet wat ik meemaakte).
Wat heeft goed zijn er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
In ieder geval gefeliciteerd man. Blijkbaar ben je goed.
En wie ben jij om goed zijn te beoordelen?quote:Op donderdag 7 april 2005 14:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wat heeft goed zijn er nou weer mee te maken?
Zit wel een kern van waarheid in.... het gaat tegenwoordig meer om de verpakking dan om de inhoud.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:44 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat heeft goed zijn er nou weer mee te maken?
Ja, het lijken weer gouden tijden te worden, zoals eind jaren 90 zeg maar.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in.... het gaat tegenwoordig meer om de verpakking dan om de inhoud.
Als je in staat bent om je schoonmoeder te verkopen.... dan ben je wel goed (geloof me).
Kijk maar s naar de TFM awards. Dat heeft HELEMAAAAAL NIETS met goed zijn te maken.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid in.... het gaat tegenwoordig meer om de verpakking dan om de inhoud.
Als je in staat bent om je schoonmoeder te verkopen.... dan ben je wel goed (geloof me).
Vergelijk deze uitspraak eens met een 18-jarige terrorismeverdachte die plattegronden heeft, een geluidsdemper, extremistische banden, drie kilo kunstmest (hij woont in een flat!) en nog snel even is getrouwd en een testament heeft geschreven!quote:Cel voor voorbereiden aanslag moskee
Gepubliceerd: donderdag 24 maart 2005 @ 09:25
Voor het voorbereiden van een brandaanslag op de moskee in Venray is door de rechtbank twee jaar cel opgelegd aan een 24-jarige man uit Kronenberg (Limburg). De opgelegde straf is lager dan de eis. Er was door het openbaar ministerie drie jaar cel geëist.
De rechtbank acht niet bewezen dat de man daadwerkelijk een poging heeft gedaan om de moskee in de fik te zetten. Enkel de voorbereidingen acht de rechter bewezen. Vooral het bijdragen aan de maatschappelijke onrust na de moord op Theo van Gogh nam de rechter hoog op.
Venray staat bekend om haar spanningen. In januari haalde 'Lonsdale Leo' het nieuws na het weigeren Prem Radhakishun een hand te geven. In november raakte een grote groep autochtonen en allochtonen met elkaar slaags. Onlangs werd een achtjarig Marokkaans meisje afgetuigd.
Op de carierebeurs kon ik met mijn studieachtergrond wel bij elk bedrijf solliciteren.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, het lijken weer gouden tijden te worden, zoals eind jaren 90 zeg maar.![]()
Het gaat echt om kernwoorden en slim zijn, net voordat de grote hype opsteekt naar het volgende bedrijfsidealisme springen zeg maar. Het is hardstikke fout om zo de boel op te kloppen, maar hee, als de nuondirecteur het kan, dan kunnen jij en ik het ook.quote:Op donderdag 7 april 2005 14:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Op de carierebeurs kon ik met mijn studieachtergrond wel bij elk bedrijf solliciteren.
Maar met psychologie of communicatiebullshit hoef je nog steeds niet aan te komen.
Ik word gewoon leraar. Ik kots op de oppervlakkigheid van het bedrijfsleven.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het gaat echt om kernwoorden en slim zijn, net voordat de grote hype opsteekt naar het volgende bedrijfsidealisme springen zeg maar. Het is hardstikke fout om zo de boel op te kloppen, maar hee, als de nuondirecteur het kan, dan kunnen jij en ik het ook.
Ik heb ooit eens met een goede kennis gefilosofeert over de mogelijkheid tot omscholing naar bedrijfsarts; niemand die je lastigvalt, geen kader waar je rekening mee hoeft te houden, alleen maar onafhankelijkheid
Nog een gouden regel: managers weten het altijd beter, niet mee proberen te meten
In SAP en alle varianten zit nog voldoende ruimte om als ICTer en technisch bedrijfskundige geld mee te verdienen.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:04 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het gaat echt om kernwoorden en slim zijn, net voordat de grote hype opsteekt naar het volgende bedrijfsidealisme springen zeg maar. Het is hardstikke fout om zo de boel op te kloppen, maar hee, als de nuondirecteur het kan, dan kunnen jij en ik het ook.
Nog een gouden regel: managers weten het altijd beter, niet mee proberen te meten
Zolang je dat maar onthoud, staat er weinig in je weg, toch?quote:Op donderdag 7 april 2005 15:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik word gewoon leraar. Ik kots op de oppervlakkigheid van het bedrijfsleven.
Ze hebben 1 bedrijfskunde boek in gezien en denken allemaal te weten hoe het moet.
En ondertussen is het organisatiemodel een poldermodel in het klein geworden,
slappe homo's ze begrijpen het echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |