quote:Op donderdag 7 april 2005 00:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Te Koop: username
Time to go, we hebben gelachen.![]()
HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 7 april 2005 00:35 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik doel daarmee op het duo SCH en sidekick.![]()
Ja, lekker dan. Neem dan in elk geval zo'n regenboogtruimens met vet sliertenhaarquote:
Ze zeggen dat humor, net als spot een stuk zelfherkenning is hequote:Op donderdag 7 april 2005 00:38 schreef lucida het volgende:
[..]
S&S het dolkomische duo, waar niet mee valt te spotten!![]()
Waar mot ik die trui van kopen? Heb niet eens geld voor schijtpapier, door dat klotekabinet!quote:Op donderdag 7 april 2005 00:37 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, lekker dan. Neem dan in elk geval zo'n regenboogtruimens met vet sliertenhaar
De immer rechtlijnige Rita Verdonk noemt dat een laag incasseringsvermogen!...quote:Op donderdag 7 april 2005 00:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ze zeggen dat humor, net als spot een stuk zelfherkenning is he
Inderdaad erg leuk om te volgenquote:Op donderdag 7 april 2005 00:58 schreef Harry_Sack het volgende:
het is eigenlijk best hilarisch dat half fok! zich druk maakt om een verhaal dat Ryan3 en Stali de afgelopen dagen gevoed hebben en waar even geen reaktie op volgt.. Dat doen ze goed, Remkes trekt daar gelijk een miljoen voor uit ..
Jawel, maar een mens moet ook slapen hequote:
Die lui die de pliesie gebeld hebben...quote:Op donderdag 7 april 2005 00:58 schreef Harry_Sack het volgende:
het is eigenlijk best hilarisch dat half fok! zich druk maakt om een verhaal dat Ryan3 en Stali de afgelopen dagen gevoed hebben en waar even geen reaktie op volgt.. Dat doen ze goed, Remkes trekt daar gelijk een miljoen voor uit ..
Ik lees het niet meer, begint nu wel erg hysterisch te worden allemaalquote:
Zogauw hij geen scheve schaats meer rijdt!...quote:Op donderdag 7 april 2005 07:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik lees het niet meer, begint nu wel erg hysterisch te worden allemaal![]()
Goedemorgen
Wanneer houdt Sidekick eens op met uitglijden?
Tsja friese doorlopersquote:Op donderdag 7 april 2005 08:45 schreef lucida het volgende:
[..]
Zogauw hij geen scheve schaats meer rijdt!...![]()
Sidekick weet niet wat glijden is, afgaande op zijn functioneren als mod noem ik het liever het klunen van een droogschaatser!...quote:
Here to stay. Maar wat minder denk ik. Het is met name rondjes draaien op dit forum.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:18 schreef lucida het volgende:
[..]
Laat ze lekker zelf hun goedkope praatjes verkopen.![]()
Wat ik je brom. Maar je hebt een punt. Ook ik zal slelectiever rondbrommen en als het nodig is gelijk een stekende horzel inconsequenties (van mods) aankaarten.quote:Op donderdag 7 april 2005 09:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Here to stay. Maar wat minder denk ik. Het is met name rondjes draaien op dit forum.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |