Vind het wel een goede stap, het is dat ik mezelf er compleet ongeschikt voor acht maar anders zou leraar me ook wel wat lijkenquote:Op donderdag 7 april 2005 15:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik word gewoon leraar. Ik kots op de oppervlakkigheid van het bedrijfsleven.
Ze hebben 1 bedrijfskunde boek in gezien en denken allemaal te weten hoe het moet.
En ondertussen is het organisatiemodel een poldermodel in het klein geworden,
slappe homo's ze begrijpen het echt niet.
Nee, je bent de enthousiaste student die denkt dat het echt moet volgens de boeken. De praktijk is 180 graden anders.quote:Op donderdag 7 april 2005 15:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik word gewoon leraar. Ik kots op de oppervlakkigheid van het bedrijfsleven.
Ze hebben 1 bedrijfskunde boek in gezien en denken allemaal te weten hoe het moet.
En ondertussen is het organisatiemodel een poldermodel in het klein geworden,
slappe homo's ze begrijpen het echt niet.
Volgens mij zit er een hele organisatie achter de nick Akkersloot.quote:Op donderdag 7 april 2005 19:21 schreef Monidique het volgende:
http://debatplaats.vara.nl/forum/listthreads?forum=155461&thread=1051&postId=55524
http://forum.politics.be/archive/index.php/t-15469.html
http://dutch.faithfreedom.org/forum/viewtopic.php?t=323&sid=9939217b8aa25ba13da04d132aed652c
http://www.ebate.nl/phpbb/profile.php?mode=viewprofile&u=921&sid=4b1e5dd809a46e370a57be7ee38fb055
[..]
http://www.aanneembaarheidsgodsdienst.nl/
Vergeet moslim-extremisten!
Nein!quote:Op donderdag 7 april 2005 20:34 schreef Drugshond het volgende:
pberend back onder een kloon ?
Meervoudige persoonlijkheid....?quote:Op donderdag 7 april 2005 20:34 schreef Sidekick het volgende:
Volgens mij zit er een hele organisatie achter de nick Akkersloot.
Jij denkt dat het poldermodel optimaal is?quote:Op donderdag 7 april 2005 20:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, je bent de enthousiaste student die denkt dat het echt moet volgens de boeken. De praktijk is 180 graden anders.![]()
Over welk organisatiemodel heb je het en in welk bedrijf?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Jij denkt dat het poldermodel optimaal is?
check, een interessante discussie. Maar nu even niet.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Over welk organisatiemodel heb je het en in welk bedrijf?
Ja, dat is lekker.quote:Op donderdag 7 april 2005 22:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
check, een interessante discussie. Maar nu even niet.
Hoe is het met de vrouwtjes Aah?
quote:Privé-bestanden VVD-kamerlid op straat
Kraken of hacken kan het niet bepaald genoemd worden, toch heeft het VVD-kamerlid Ineke Dezentjé Hamming afgelopen weekend aangifte gedaan van een 'inbraak' op haar computer. Door haar eigen onoplettendheid kwam een hele verzameling vertrouwelijke gegevens op straat te liggen.
Memo's van VVD-minister Gerrit Zalm, lobbybrieven van banken, maar ook privé-foto's en een lijst van genodigden voor Hammings vijftigste verjaardag circuleerden allemaal op internet, meldde de Volkskrant zaterdag.
Hamming zou gebruik hebben gemaakt van het peer to peer-programma Kazaa, een internetruilbeurs voor onder meer films en muziek. Wie met dergelijke programma's bestanden wil downloaden van andere computergebruikers, moet zelf ook een en ander te delen aanbieden.
Mappen
Kennelijk heeft Hamming niet goed opgelet welke mappen ze allemaal openzette voor anderen, want een argeloze Volkskrantlezer downloadde na enig zoeken allerlei privé-bestanden van Hamming op zijn computer.
Hamming reageerde geschokt: 'Het is kwetsend, alsof er in je huis wordt ingebroken,' zei ze in de Volkskrant. Dat ze zelf haar achterdeur wagenwijd heeft open laten staan was geen belemmering om aangifte wegens diefstal te doen.
Marechaussee
Eind januari kwam een dergelijk geval in het nieuws. Een medewerker van de Koninklijke Marechaussee liet een zeer vertrouwelijk document met daarin allerlei geheime informatie over een onderzoek naar mensensmokkel in zijn map met gedeelde bestanden staan
Beetje tevreden over haar prestaties?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat is lekker.![]()
Maar nu even niet.![]()
van dat organisatiemodel?quote:Op donderdag 7 april 2005 22:42 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Beetje tevreden over haar prestaties?
Wat heeft die man de laatste tijd?quote:Danny (Administrator) - donderdag 7 april 2005 @ 23:25
Al zolang er besloten fora zijn op FOK! is het een soort van sport geworden om daaruit te lekken.
Het was al niet toegestaan, maar bij deze wordt nog even benadrukt dat het plaatsen van informatie die uit de private fora danwel uit privé-discussies komt NIET is toegestaan, en voortaan een directe ban - die ECHT permanent is (als in; je komt nooit meer op FOK!) tot gevolg zal hebben.
Ook zal je IP-Adres worden geblokkeerd en zal je de toegang tot de chat worden ontnomen.
Ook als je info die uit een van de privéfora afkomstig is, danwel anderszins onrechtmatig verkregen is, via mail, irc of andere kanalen verspreidt staat je eenzelfde lot te wachten.
Heb je weleens goed gekeken naar zijn kop in z'n avatar?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat heeft die man de laatste tijd?
Een midlife crisis.....quote:Op donderdag 7 april 2005 23:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat heeft die man de laatste tijd?
Of of!!! Ofquote:Op donderdag 7 april 2005 23:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een midlife crisis.....
Samir A komt naast hem wonen....
Op het verkeerde paardje gewed.....
Zijn Yab-Yum kaart is foetsie.....
Zijn moeder komt bij hem inwonen... (waarschijnlijk woont ze er al)
Of zijn schoenveter is gebroken...
Daar zit wat in, een middelvinger naar iedereen. Zou die verbitterd zijn met al die mongolen die het forum maar niet tot een succes weten te maken?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Heb je weleens goed gekeken naar zijn kop in z'n avatar?
1 en al frustratie.
Hij zit vast wegens daden van terrorisme.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 23:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Daar zit wat in, een middelvinger naar iedereen. Zou die verbitterd zijn met al die mongolen die het forum maar niet tot een succes weten te maken?![]()
Die rook ik wel na het zetten van de handtekening.. de onderhandelingen lopen nog. En ik ben inlichtingen aan het inwinnen over zijn probleemstelling.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:44 schreef George-Butters het volgende:
Hoe bevalt de sigaar?
Nee, dat doen alleen relgays.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Mensen die verdacht worden van terrorisme binden geen doekjes om de nek van hun hond(en):
[afbeelding]
Wat een stom wijf, dat is toch niet handig?quote:
Idd.....quote:Op donderdag 7 april 2005 23:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat een stom wijf, dat is toch niet handig?
Was nu RQ er maar, die riep dan iets over pissen en zo.![]()
ik ook welquote:Op donderdag 7 april 2005 23:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Idd.....![]()
(toch mis ik hem wel......)
quote:Op donderdag 7 april 2005 23:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat een stom wijf, dat is toch niet handig?
Was nu RQ er maar, die riep dan iets over pissen en zo.![]()
RQquote:Op donderdag 7 april 2005 23:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Idd.....![]()
(toch mis ik hem wel......)
Theo?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:53 schreef George-Butters het volgende:
[..]
[..]
RQWaar blijft Theo!?!?! De grap heeft nu wel lang genoeg geduurd!
Eerst maar s vertrouwelijke informatie naar buiten brengenquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
ALLES MOET KAPOT, WIE SLOOPT ER MEE?
The Nero order - 1945quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
quote:While allied armies pour into Germany Adolph Hitler in his bunker issues an order to destroy all bridges,water and telephone systems, dams, schools, anythingthat could possibly be of any use after the war is over. Despite many Germans fanatical zeal to fight ot the end this order was almost universally ignored. And Hitler in his bunker didn't know one way or another. German generals started to refer to the Fuhrer's moods in a long beautiful German word that translates as "Cloud-Cuckoo-Land".
Und zwischen die Titten spritzen!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Eerst maar s vertrouwelijke informatie naar buiten brengen
En daarna al die kut banners blocken en dat iedereeen aanraden ook te doen.
Met uitgebreide beschrijving van hoe en wat.
Aaah mag vervolgen Yvonne in de reet neucken
Sloop ik POL hier verder.
hens er in!quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:04 schreef du_ke het volgende:
JAZEKER, Voorkeur voor het eerst te slopen object? Toch maar die martinitoren in de fik?
quote:
Jij had toch een kloon puke?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:36 schreef du_ke het volgende:
Ach ga weg joh!
ALLLLEEEEESSSSSSSSSS MOOOEEEEEEETTTTTTTT KKKAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPPOT!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 april 2005 09:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb de uitzending gezien. Die hele wijk mag van mij afbranden, inclusief het schorum dat daar woont.
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |