ik had toch iets heftigers dan dit slappe geflame verwachtquote:op donderdag 7 april 2005 02:32 schreef waxxer het volgende:
[..]
sorry, ik moet nog wennen aan het toetsenbord van mijn laptop, maar dat is ook wel te zien aan vergeten letters enzo. ik kom er wel uit hoor, maar bedankt voor het aanbod!
ik ook van jouquote:op donderdag 7 april 2005 09:44 schreef mr.j het volgende:
natd
waarom nu weer een slotje?
open ik een keer iets in dit mongolenforum gaat hij dicht. eikel.
misschien had 't een reeks kunnen worden met allerlei leuke typo's enzo.quote:op donderdag 7 april 2005 09:53 schreef knut het volgende:
[..]
ik ook van jou
een slotje omdat het topic op geen enkele manier een erg leuk topic zou kunnen worden.
heel erg misschien maar dan had je wel wat meer moeite in het topic kunnen stekenquote:op donderdag 7 april 2005 10:00 schreef mr.j het volgende:
[..]
misschien had 't een reeks kunnen worden met allerlei leuke typo's enzo.
ik dact mijzelf aan te passen aan dit subforum.quote:op donderdag 7 april 2005 10:02 schreef knut het volgende:
[..]
heel erg misschien maar dan had je wel wat meer moeite in het topic kunnen stekeneen foto van het briefje erbij ? een uitdaging voor de user. enz. enz.
weet je wat. pas je heel erg goed aan aan het subforum en kom er gewoon niet meer. als je op zo'n manier over onzin denkt hoef ik je hier ook niet te hebben eigenlijkquote:op donderdag 7 april 2005 10:30 schreef mr.j het volgende:
[..]
ik dact mijzelf aan te passen aan dit subforum.
als ik hier niet meer post dan komt dat voort uit eigen wil en niet omdat iemand mij hier niet wilt hebben.quote:op donderdag 7 april 2005 10:31 schreef knut het volgende:
[..]
weet je wat. pas je heel erg goed aan aan het subforum en kom er gewoon niet meer. als je op zo'n manier over onzin denkt hoef ik je hier ook niet te hebben eigenlijk
kssst!
do you want some cheese with that whine?quote:op donderdag 7 april 2005 10:40 schreef mr.j het volgende:
[..]
als ik hier niet meer post dan komt dat voort uit eigen wil en niet omdat iemand mij hier niet wilt hebben.
dus kssst, ga zelf buiten spelen ofzo.
ik drink niet, sorry.quote:op donderdag 7 april 2005 10:43 schreef havoc het volgende:
[..]
do you want some cheese with that whine?.
als ik wat nuttiger tijdverdrijf heb gevonden misschien. even geduld nog, zal niet lang meer duren.quote:rot op jankerd.
duh!quote:
jij ook een spoedig uiteinde.quote:op donderdag 7 april 2005 10:49 schreef mr.j het volgende:
[..]
duh!
enniewee, het was gezellig, maar het heeft geen nut hier nu door te posten. fijne dag verder.![]()
i know, en dacht er ook leuk op te reageren. helaas, 't bleef bij 'ik dacht'...quote:op donderdag 7 april 2005 10:50 schreef anguisy het volgende:
[..]
whine = grienen![]()
dat was dus best een leuk grapje van havoc.![]()
tegenquote:op donderdag 7 april 2005 13:36 schreef the_legend_killer het volgende:
hallo_mensen moet dirkh opvolgen.
hij is al tijd fokker ( 2 en half jaar ) en laat hem zich eens bewijzen via het moderatorschap.
wie?quote:op donderdag 7 april 2005 13:52 schreef bupatih het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom snakey ooit mod is geweest
of dat was juist de hele opzet. laat de users een, eufemistisch uitgedrukt, niet zo ideale mod kiezen en toon zo je eigen gelijk aan dat users geen stem mogen hebben.quote:op donderdag 7 april 2005 13:49 schreef havoc het volgende:
whehehehe na het oh zo slimme gebeuren om tessje mod te maken, denken jullie toch echt niet dat je ook maar een fuck in te brengen hebt over de opvolger van dirkh..
we zijn genaaid!!quote:op donderdag 7 april 2005 17:59 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
of dat was juist de hele opzet. laat de users een, eufemistisch uitgedrukt, niet zo ideale mod kiezen en toon zo je eigen gelijk aan dat users geen stem mogen hebben.
maar goed, dat is mijn mening natuurlijk.
whehe.
jij verdraait mijn woorden tot iets wat uitermate waar is.quote:op donderdag 7 april 2005 18:06 schreef anguisy het volgende:
het is een samenvatting van jouw woorden.![]()
verdraaid is my third middlename!!11!!!!1111!!!quote:op donderdag 7 april 2005 18:08 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
jij verdraaid mijn woorden tot iets wat uitermate waar is.!!!!11.
popie is denk ik op dit moment niet meest handige uitdrukking, want hij ligt al een paar dagen te rotten op tafel.quote:
aangepast. sorry, ik wist niet dat ik je daarmee zou kwetsen.quote:op donderdag 7 april 2005 18:21 schreef dirkh het volgende:
[..]
popie is denk ik op dit moment niet meest handige uitdrukking, want hij ligt al een paar dagen te rotten op tafel.
je hebt nog steeds je humor niet verleerdquote:op donderdag 7 april 2005 18:37 schreef snakey het volgende:
[..]![]()
teruggetrokken in een grot, samen met bin laden![]()
en die baard van hem stinkt![]()
herinner je je gurlie-kerst nog? zoiets maar dan net iets minder erg. vrouwelijk met een schare kutpubers.quote:op donderdag 7 april 2005 22:23 schreef ruis het volgende:
wat is dit voor kut-topic-regen over "sara"
owkee, alleen vind de inhoud van je post niet passen bij de p.i?quote:op donderdag 7 april 2005 22:40 schreef dagonet het volgende:
[..]
herinner je je gurlie-kerst nog? zoiets maar dan net iets minder erg. vrouwelijk met een schare kutpubers.
ik gebruik de 14.gif afwisselend voor duim omhoog en voor een hand die iemand iets aanreikt. sorry, ik zal het pijltje daar meer voor gebruiken.quote:op donderdag 7 april 2005 22:42 schreef ruis het volgende:
[..]
owkee, alleen vind de inhoud van je post niet passen bij de p.i?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |