wie?quote:op donderdag 7 april 2005 13:52 schreef bupatih het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom snakey ooit mod is geweest
of dat was juist de hele opzet. laat de users een, eufemistisch uitgedrukt, niet zo ideale mod kiezen en toon zo je eigen gelijk aan dat users geen stem mogen hebben.quote:op donderdag 7 april 2005 13:49 schreef havoc het volgende:
whehehehe na het oh zo slimme gebeuren om tessje mod te maken, denken jullie toch echt niet dat je ook maar een fuck in te brengen hebt over de opvolger van dirkh..
we zijn genaaid!!quote:op donderdag 7 april 2005 17:59 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
of dat was juist de hele opzet. laat de users een, eufemistisch uitgedrukt, niet zo ideale mod kiezen en toon zo je eigen gelijk aan dat users geen stem mogen hebben.
maar goed, dat is mijn mening natuurlijk.
whehe.
jij verdraait mijn woorden tot iets wat uitermate waar is.quote:op donderdag 7 april 2005 18:06 schreef anguisy het volgende:
het is een samenvatting van jouw woorden.![]()
verdraaid is my third middlename!!11!!!!1111!!!quote:op donderdag 7 april 2005 18:08 schreef johnnyknoxville het volgende:
[..]
jij verdraaid mijn woorden tot iets wat uitermate waar is.!!!!11.
popie is denk ik op dit moment niet meest handige uitdrukking, want hij ligt al een paar dagen te rotten op tafel.quote:
aangepast. sorry, ik wist niet dat ik je daarmee zou kwetsen.quote:op donderdag 7 april 2005 18:21 schreef dirkh het volgende:
[..]
popie is denk ik op dit moment niet meest handige uitdrukking, want hij ligt al een paar dagen te rotten op tafel.
je hebt nog steeds je humor niet verleerdquote:op donderdag 7 april 2005 18:37 schreef snakey het volgende:
[..]![]()
teruggetrokken in een grot, samen met bin laden![]()
en die baard van hem stinkt![]()
herinner je je gurlie-kerst nog? zoiets maar dan net iets minder erg. vrouwelijk met een schare kutpubers.quote:op donderdag 7 april 2005 22:23 schreef ruis het volgende:
wat is dit voor kut-topic-regen over "sara"
owkee, alleen vind de inhoud van je post niet passen bij de p.i?quote:op donderdag 7 april 2005 22:40 schreef dagonet het volgende:
[..]
herinner je je gurlie-kerst nog? zoiets maar dan net iets minder erg. vrouwelijk met een schare kutpubers.
ik gebruik de 14.gif afwisselend voor duim omhoog en voor een hand die iemand iets aanreikt. sorry, ik zal het pijltje daar meer voor gebruiken.quote:op donderdag 7 april 2005 22:42 schreef ruis het volgende:
[..]
owkee, alleen vind de inhoud van je post niet passen bij de p.i?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |