Zolang ik er niet uitkom vind ik het bestquote:Op woensdag 6 april 2005 01:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
* melanie_the_miss trekt cerror de kast in
Ga naar je nestquote:Op woensdag 6 april 2005 01:43 schreef Nickthedick het volgende:
WTF. Hier zat eerst terecht een slotje op!
Hij is geopent door een adminquote:Op woensdag 6 april 2005 01:43 schreef Nickthedick het volgende:
Moderator.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hij is geopent door een admin
WEN ER AAN!
ik denk niet dat dit het moment is om over terechte en onterechte slotjes te gaan zeurenquote:Op woensdag 6 april 2005 01:43 schreef Nickthedick het volgende:
Misschien moet je gaan slapen meid, je slaat wartaal uit.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
yvon is aan admin
ja hij is heropent door een mod.
Nee, je wil de crew natuurlijk niet boos maken.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik denk niet dat dit het moment is om over terechte en onterechte slotjes te gaan zeuren
stel je voor hey dat kunnen we echt niet hebben hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 01:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, je wil de crew natuurlijk niet boos maken.
Pas als ik zucht en er geen zuchten na komen ben ik klaarquote:Op woensdag 6 april 2005 01:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
ben je nu al klaar
he m_t_m als je beter wilt kom maar langs hoor![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 01:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan slapen meid, je slaat wartaal uit.
Zeur door, ben je stoer.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, je wil de crew natuurlijk niet boos maken.
dus m_t_m moet de hele tijd jou graf adem ruiken nee das geilquote:Op woensdag 6 april 2005 01:47 schreef Nagz het volgende:
[..]
Pas als ik zucht en er geen zuchten na komen ben ik klaar
Mits bier?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus m_t_m moet de hele tijd jou graf adem ruiken nee das geil
I know.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 01:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb lekker een tag en jullie niet, want ik ben 19 en sexy en jullie niet.
Hartstikke.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:48 schreef stoepjong het volgende:
Yvonne ben je nog vruchtbaar
quote:Op woensdag 6 april 2005 01:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Stempel??????quote:Op woensdag 6 april 2005 01:50 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
heb je ook al het speciale yvonne stempel op je voorhoofd?
* melanie_the_miss claimt NiteSpeedquote:Op woensdag 6 april 2005 01:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ben 21 en ik heb een kaaklijn! zo!quote:Op woensdag 6 april 2005 01:48 schreef NiteSpeed het volgende:
waarschijnlijk een grote tatoo op ze'n voorhoofd met yvonne's bitchquote:Op woensdag 6 april 2005 01:50 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
heb je ook al het speciale yvonne stempel op je voorhoofd?
Man.. check je eigen profile sukkel!quote:
Geil, een oudere vrouw.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Maar yvonne je mag hem wel een nachtje lenen!
ok.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Man.. check je eigen profile sukkel!
Ooit van kloontjes gehoord?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Man.. check je eigen profile sukkel!
ik wil niet weten hoe je hem dan terug krijgtquote:Op woensdag 6 april 2005 01:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
* melanie_the_miss claimt NiteSpeed
Maar yvonne je mag hem wel een nachtje lenen!
Losse lappen vlees en lege flessen leffequote:Op woensdag 6 april 2005 01:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe je hem dan terug krijgt
zal geen prettig gezicht zijn![]()
ik moet toch iets hebbenquote:Op woensdag 6 april 2005 01:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja, het is maar waar je trots op bent.
Als ik maar zelf die Leffe mag leegdrinken.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Losse lappen vlees en lege flessen leffe
vergeet de brandblaren van de sigaretten nietquote:Op woensdag 6 april 2005 01:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Losse lappen vlees en lege flessen leffe
Ben blij dat jij er ook van gehoord hebt.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:53 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ooit van kloontjes gehoord?
En nu wegwezen, tsjoe!
De mits bier regel.... slim ende!quote:Op woensdag 6 april 2005 01:54 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Als ik maar zelf die Leffe mag leegdrinken.
Jaaaaa, blauw.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat is alleen zodat je blauw wordt!omdat je dat zograag wil
ahhhh.. dan heeft ie je nagels dus in zn rug!! ahhh... ok.. toch gemerkt dus hequote:Op woensdag 6 april 2005 01:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stempel??????
Op zn voorhoofd??????
We neuken mensch
NS verdient blauw ja?!?!quote:Op woensdag 6 april 2005 01:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat is alleen zodat je blauw wordt!omdat je dat zograag wil
Mijn pa draagt het anders niet erg goed....quote:Op woensdag 6 april 2005 01:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Blauw staat gewoon mooi.
Je weet toch!
dan geef je hem roodquote:Op woensdag 6 april 2005 01:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Mijn pa draagt het anders niet erg goed....
Hij is agent.quote:
En dan komt de kleine?quote:
Geen abortus schat!quote:Op woensdag 6 april 2005 02:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
* melanie_the_miss pakt ijzeren kledinghanger
vaker gedaan?quote:Op woensdag 6 april 2005 02:04 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
* melanie_the_miss pakt een ijzeren kledinghanger
Oh ja, waar oock!quote:Op woensdag 6 april 2005 02:04 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Eerst 19 worden. Daarna komt de rest.![]()
soms ben ik best wel blij dat ik nog niet op fok zat toen ik 19 wasquote:Op woensdag 6 april 2005 02:04 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Eerst 19 worden. Daarna komt de rest.![]()
Je mist wat.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
soms ben ik best wel blij dat ik nog niet op fok zat toen ik 19 was
Stiekem haat ik fok, wist je dat?!quote:
Pim kan mijn harige anus gaan bestuderen....quote:Op woensdag 6 april 2005 02:09 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Sinds Pim is het nooit meer goed gekomen.
op een oude fiets leren enzo oke maar als ik die fiets eerst uit de gracht moet takelen dan houd het voor mij opquote:
toch lief dat je zo om me geeftquote:Op woensdag 6 april 2005 02:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]als je dat zegt komt er een permban kijk uit!
En toch blijven we terugkomen. Ach ende wee.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:10 schreef cerror het volgende:
[..]
Pim kan mijn harige anus gaan bestuderen....
Het ging mis bij snakey.... en bij mezelf rond die tijd
Zie het als een persoonlijke missie!quote:Op woensdag 6 april 2005 02:17 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
En toch blijven we terugkomen. Ach ende wee.
Precies!quote:Op woensdag 6 april 2005 02:19 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de lijdensweg die Karol Wojtyla aflegde in zijn laatste jaren.
Je zwamt.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:18 schreef Woutey het volgende:
hey! niet zoveel praten, want ik wil mijn hele myact. vol met mijn naam hebben!
ik denk dat ik een stragie moet bedenken, deze als laatst reageren!
quote:Op woensdag 6 april 2005 02:19 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies!
Next paus is waarschijnlijk een fok!er!
Hij kan niet tegen persiflages, write him out mate!quote:Op woensdag 6 april 2005 02:21 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
[afbeelding] FuifDuif schijnt een goede kansmaker te zijn.
De paus wordt toch door iedereen uitgelachen als labiele idioot. Ik zou echt geen paus willen zijn. Jesus was al beter geweest.quote:Op woensdag 6 april 2005 02:21 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
[afbeelding] FuifDuif schijnt een goede kansmaker te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |