Zolang ik er niet uitkom vind ik het bestquote:Op woensdag 6 april 2005 01:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
* melanie_the_miss trekt cerror de kast in
Ga naar je nestquote:Op woensdag 6 april 2005 01:43 schreef Nickthedick het volgende:
WTF. Hier zat eerst terecht een slotje op!
Hij is geopent door een adminquote:Op woensdag 6 april 2005 01:43 schreef Nickthedick het volgende:
Moderator.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hij is geopent door een admin
WEN ER AAN!
ik denk niet dat dit het moment is om over terechte en onterechte slotjes te gaan zeurenquote:Op woensdag 6 april 2005 01:43 schreef Nickthedick het volgende:
Misschien moet je gaan slapen meid, je slaat wartaal uit.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
yvon is aan admin
ja hij is heropent door een mod.
Nee, je wil de crew natuurlijk niet boos maken.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik denk niet dat dit het moment is om over terechte en onterechte slotjes te gaan zeuren
stel je voor hey dat kunnen we echt niet hebben hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 01:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, je wil de crew natuurlijk niet boos maken.
Pas als ik zucht en er geen zuchten na komen ben ik klaarquote:Op woensdag 6 april 2005 01:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
ben je nu al klaar
he m_t_m als je beter wilt kom maar langs hoor![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 01:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan slapen meid, je slaat wartaal uit.
Zeur door, ben je stoer.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Nee, je wil de crew natuurlijk niet boos maken.
dus m_t_m moet de hele tijd jou graf adem ruiken nee das geilquote:Op woensdag 6 april 2005 01:47 schreef Nagz het volgende:
[..]
Pas als ik zucht en er geen zuchten na komen ben ik klaar
Mits bier?quote:Op woensdag 6 april 2005 01:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus m_t_m moet de hele tijd jou graf adem ruiken nee das geil
I know.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 01:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik heb lekker een tag en jullie niet, want ik ben 19 en sexy en jullie niet.
Hartstikke.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:48 schreef stoepjong het volgende:
Yvonne ben je nog vruchtbaar
quote:Op woensdag 6 april 2005 01:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Stempel??????quote:Op woensdag 6 april 2005 01:50 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
heb je ook al het speciale yvonne stempel op je voorhoofd?
* melanie_the_miss claimt NiteSpeedquote:Op woensdag 6 april 2005 01:48 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik ben 21 en ik heb een kaaklijn! zo!quote:Op woensdag 6 april 2005 01:48 schreef NiteSpeed het volgende:
waarschijnlijk een grote tatoo op ze'n voorhoofd met yvonne's bitchquote:Op woensdag 6 april 2005 01:50 schreef Janetje het volgende:
[..]![]()
heb je ook al het speciale yvonne stempel op je voorhoofd?
Man.. check je eigen profile sukkel!quote:
Geil, een oudere vrouw.quote:Op woensdag 6 april 2005 01:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Maar yvonne je mag hem wel een nachtje lenen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |