Vervelend, komt het nog goed?quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:49 schreef Adelante het volgende:
mijn knie is met 15 jaar voetbal langzaam gesloopt, daarom mag ik dat nu dan ook niet meer.
en je bent toch niet bij gaastra wezen karten???
Gaasbeek is 't! Die in Duivenquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:54 schreef whosvegas het volgende:
Vervelend, komt het nog goed?
Daar ben ik iig wel blij om dat de verwachting is (de dokter en de therapeut zeggen het allebeid) dat ik weer helemaal herstel. Alleen het zal lang nog een zwakke plek blijven.
Gaastra![]()
Ik weet niet hoe dat kartcentrum heet, het zit iig in Duiven. Maar ik denk dat ik de komende 100 jaar niet meer ga karten
Van te voren moet je een blaadje ondertekenen, dat het kartcentrum niet aansprakelijk te stellen is. Het ging allemaal zo snel, dus of het aan de kart lag kan ik niet met 100% zekerheid stellen. En moet ik het ook nog bewijzen. Tevens heb ik daar helemaal geen zin in, je kan er nu toch niks aan veranderen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:58 schreef Cappy het volgende:
Deden de remmen het niet meer ? .. aanspraakelijk stellen die zooi !
Maar in elk geval gelukkig gaat het al wat beter...sterkte![]()
Balen!quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gaasbeek is 't! Die in Duiven
met mijn knie komt het niet meer goed, maar bij normaal lopen etc geen last, alleen traplopen en onverwachte draaiïngen is om temaar goed het weerhoudt me niet om 3 keer in de week te gaan hardlopen.
Beterschap, dan maarquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
ghehehehe ik heb ongeveer zoiets, minder erg wel.... met traplopen mn enkel verrekt (ik schoot weg, heel raar) ... deed erg pijn en na 1,5 week na dokter gegaan, bleek gerekte kruisband te zijn... dus ook veel rusten ect. gaat nu weer beter (3 weken later) dus 't valt nog mee
Het is bij karts wel zo dat als je continu het rempedaal ingedrukt houdt (hoeft neit heel stevig te zijn kan ook een beetje) dat de remmen warm worden en je remvermogen verliest, als je dan opeens hard moet remmen heb je gewoon een probleem.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:58 schreef Cappy het volgende:
Deden de remmen het niet meer ? .. aanspraakelijk stellen die zooi !
Maar in elk geval gelukkig gaat het al wat beter...sterkte![]()
Niet slim, dan vraag je er ook omquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:46 schreef whosvegas het volgende:
totdat in eens de kart gek begon te doen. Ik het gas extra hard in getrapt en toen ben ik de bocht uit gevlogen (volgens mij deden de remmen het niet meer), daarbij ben ik keihard met m'n knie tegen de kant aan geknalt![]()
Bedankt!!quote:Op woensdag 6 april 2005 08:47 schreef sexbierum het volgende:
[..]
Niet slim, dan vraag je er ook om![]()
Maar....hee, sterkte met je knie! Kniebanden zijn nare dingen als ze niet normaal functioneren.
Wist niet waar ik het topic moest plaatsenquote:Op woensdag 6 april 2005 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
Schopje naar LIF vanuit GC
Dan zou ik maar eens naar de huisarts gaan.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:21 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb al bijna 6 weken een pijnlijke knie, weet alleen niet hoe t komt. ik kan niet langer dan een paar
minuten in dezelfde houding zitten, dan voelt t bekneld aan. zodra ik mn been strek trekt t weg, totdat ik dus te lang gestrekt zit. fietsen doet pijn en op hoge hakken lopen al helemaal.
errug klote
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |