Uhuh.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ook toevallig. Ik ging net even gluren in haar fotoboek, zag ik dat jij net daarvoor aan het gluren was geweest
Ik heb alleen seizoen 1 pas gezienquote:Op woensdag 6 april 2005 17:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
PHAT!![]()
Heb je ze ook allemaal al gezien?
Nu nog 5 t/m 7.
Je mag de Muscial-Episode natuurlijk niet missen!
Dat zijn echte freaks. Ik ben niet zo een auto freak. Wel een volvo freak natuurlijkquote:
quote:
Once More With Feelingquote:Op woensdag 6 april 2005 17:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik heb alleen seizoen 1 pas gezienik wou vanmiddag 5 kopen maar toch maar nog niet gedaan aangezien ik dus nog 3 seizoenen moet zien. En die musical episode had ik al gedownload
, Through Emotions ofzo en Walk Through The Fire
WIj mogen niet stemmen gozerquote:Op woensdag 6 april 2005 17:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]![]()
Maar laten we ons op de toekomst richten![]()
Iedereen van show moet stemmen op Dizer en Zowiee
Ow fuck, verkeerde linkquote:Op woensdag 6 april 2005 17:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zijn echte freaks. Ik ben niet zo een auto freak. Wel een volvo freak natuurlijk
Dizââââââââââââââââââââââââââââh!quote:
Ik snapte hem al nietquote:Op woensdag 6 april 2005 17:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow fuck, verkeerde link
Ik wou die verkiezingslink doen
Zhenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrquote:Op woensdag 6 april 2005 17:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dizââââââââââââââââââââââââââââh!![]()
Dude.
How's it hangin', man?quote:Op woensdag 6 april 2005 17:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrr
Duuuuuuuuuuuuude
Ja het gaat, hij zei dat ik paniekaanvallen/Hyperventilatie heb ofzo. Ik vroeg hem toen of het was vanwege stress, maar hij vertelde dat dat zo maar kan gebeuren. En toen zei hij dat ik pillen kon halen én ook nog depressie pillenquote:
Hij hangt naar links..quote:Op woensdag 6 april 2005 17:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
How's it hangin', man?
Hoe isset met de bitches?
Zit je wat te chillen in je crib?
* Zhenar is in neger modus.
quote:Op woensdag 6 april 2005 17:44 schreef Nano het volgende:
[..]
Volgens mij helemaal niets
Maar ik voel me weer behoorlijk kut!
Nee weet ikquote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 17:47 schreef Dizer het volgende:
Hij hangt naar links..
Matig.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:47 schreef Dizer het volgende:
Het is uit met mijn vriendin
Leuk!quote:Op woensdag 6 april 2005 17:47 schreef Dizer het volgende:
En ik ga nu eten en zo tennissen...
Peace, dude. Peace. [insert ingewikkelde arm-en-vinger-beweging]quote:
quote:Op woensdag 6 april 2005 17:47 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja het gaat, hij zei dat ik paniekaanvallen/Hyperventilatie heb ofzo. Ik vroeg hem toen of het was vanwege stress, maar hij vertelde dat dat zo maar kan gebeuren. En toen zei hij dat ik pillen kon halen én ook nog depressie pillenmaar die ga ik niet slikken, hij zei ook dat ik dat beter niet kan doen alleen als het niet meer gaat. En toen zei hij dat ik me bloed nog moest laten prikken voor de zekerheid.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |