Jazeker, maar helemaal verknipt. Rechtsonderin, met die geile speedo's!quote:
Aha. Ben jij dat.quote:Op woensdag 6 april 2005 11:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jazeker, maar helemaal verknipt. Rechtsonderin, met die geile speedo's!
Yep!quote:
Ik sta naast T-Aquote:Op woensdag 6 april 2005 11:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie ben jij dan bupa ik herken alleen zowiee peer en skaai en christine
oh haha ik dacht die lag met die zonnebrilquote:Op woensdag 6 april 2005 11:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik sta naast T-A
Met die rare kop en dat rode zwempakje
Dat is bar_relquote:Op woensdag 6 april 2005 11:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
oh haha ik dacht die lag met die zonnebril![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:43 schreef Skaai het volgende:
Ach, ik post 'm gewoon.
Ik ben er een hoop vergeten, zeg me even wie, dan zoek ik de icon op, tenzij er een foto van hem/haar te vinden is in een fotoboek:
[afbeelding]
Mèn ben je al zou oudquote:Op woensdag 6 april 2005 12:12 schreef PeRi het volgende:
Ik ben een vrouw van veertig met een sigaret, ik heb een buitenaardse stof in mijn bloed. Ik werd verleden jaar ontvoerd door een ruimteschip en sindsdien gaat het met mij niet zo goed
Whehehequote:Op woensdag 6 april 2005 13:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het was geen slimme post op jou nee
![]()
Dank jequote:Op woensdag 6 april 2005 13:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Gefliciteerd![]()
En Dizer en jij succes ook!
Je weet het nooit. Zou wel tof zijn.quote:Op woensdag 6 april 2005 13:19 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dank je
Hoewel ik niet verwacht verder te komen dan dit hoor
Maar toch wel leuk![]()
BLUB ik ben een visquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:43 schreef Skaai het volgende:
Ach, ik post 'm gewoon.
Ik ben er een hoop vergeten, zeg me even wie, dan zoek ik de icon op, tenzij er een foto van hem/haar te vinden is in een fotoboek:
[afbeelding]
Dat winnen ze op hun sloffen!quote:
Zuipuh!quote:Op woensdag 6 april 2005 14:11 schreef BVO het volgende:
Nog maar één tentamen..
*zin heeft in vrijdagavond..
Ik heb zo het idee dat die mij allemaal niet eens kennenquote:Op woensdag 6 april 2005 14:10 schreef BVO het volgende:
Heb je je al ingelikt bij Insomaniac, Oblivion, Vagere_Hein, sbientje, portier, Jerruh, Dirkh, gr8w8, Brighteyes en MUUS?.
reviewer toch?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie is die gr8w8 eigenlijk?
Waar kan je stemmen?quote:
Ooh maar dat win jij welquote:Op woensdag 6 april 2005 15:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nergens, de jury beslist nu de winnaars![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |