Jou overkomt echt elke dag iets matigs, nietwaar?quote:Op woensdag 6 april 2005 16:27 schreef Orginial het volgende:
Of je banden zijn lek gestoken door die *PIEP* mensen.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 17:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jou overkomt echt elke dag iets matigs, nietwaar?
Zoals je staat vraag je er ook om.quote:
Echt wel. Me biografieboek verschijnt volgende week.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jou overkomt echt elke dag iets matigs, nietwaar?
Onterechtquote:Op woensdag 6 april 2005 17:22 schreef bar_rel het volgende:
Ik sta niet eens in de top-4 van de Userverkiezing!!
Ben ik zo lelijk
Wat is dat nu weer voor opmerking?!quote:Dit gedoe met de webcam maakt me bijzonder geil. Ik heb de afgelopen vier dagen al minimaal 1 keer gemasturbeerd
Hoe is 't met je haar?quote:Op woensdag 6 april 2005 17:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Echt wel. Me biografieboek verschijnt volgende week.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 17:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Echt wel. Me biografieboek verschijnt volgende week.![]()
1x klaarkomen in 4dagen.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:24 schreef Zhenar het volgende:
Heb even gekeken waar die hele Rikman-hype op slaat. Wat een ranzige, weirde shit!![]()
[..]
Wat is dat nu weer voor opmerking?!
* 1 x klaarkomen in 4 dagen is niet teken van bijzondere geilheid
* wtf, "minimaal 1 keer" - is het zo moeilijk om verder dan 1 te tellen? Hij weet toch nog wel of het meerdere keren was of niet?!
Wat een freak.![]()
Whehe, wat zeg je dat toch treffend en mooi.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:24 schreef Zhenar het volgende:
Heb even gekeken waar die hele Rikman-hype op slaat. Wat een ranzige, weirde shit!![]()
[..]
Wat is dat nu weer voor opmerking?!
* 1 x klaarkomen in 4 dagen is niet teken van bijzondere geilheid
* wtf, "minimaal 1 keer" - is het zo moeilijk om verder dan 1 te tellen? Hij weet toch nog wel of het meerdere keren was of niet?!
Wat een freak.![]()
Hey jij ik heb Buffy 1 tot/met 4quote:Op woensdag 6 april 2005 17:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Hou het maar gewoon bij een dagboek.
Dat blijkt jaquote:
Dank je, hihiquote:Op woensdag 6 april 2005 17:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat blijkt ja
Maar gezien de andere kandidaten had je zeker wel een plek in de top 4 verdiend hoor
quote:Op woensdag 6 april 2005 17:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
1x klaarkomen in 4dagen.
Goh, vraag me af hoe het voor hem zal zijn als 'ie aan de dame raakt (Waarschijnlijk niet, maar laten we even positief zijn)
quote:Uiteindelijk hadden we in woorden sex met elkaar en in werkelijkheid masturbeerden we. Dit voelde nog beter dan het vorige orgasme omdat ik hier het gevoel had sex met een vrouw te hebben. Dat vorige orgasme was meer een orgasme door masturberen. Ook lekker maar toch minder dan echte sex.
quote:We hielden elkaar op de hoogte van de vorderingen tot we min of meer gelijktijdig klaarkwamen. De wetenschap dat er nog iemand klaarkomt, doet heel in de verte denken aan echte sex.
Agh joh gun het hemquote:Op woensdag 6 april 2005 17:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Wat sneu; de meest 'echte sex' die hij heeft, is als iemand anders op een afstand via het internet samen met hem masturbeert...
Sommige mensen...
Ja idd, maar Zowiee is lekker spontaanquote:Op woensdag 6 april 2005 17:31 schreef BVO het volgende:
Ik vind die Logician trouwens ook wel iets erg leuks hebben.. Althans, op die foto dan, moet er meer zien om het goed te kunnen beoordelen.
.
Ook toevallig. Ik ging net even gluren in haar fotoboek, zag ik dat jij net daarvoor aan het gluren was geweestquote:Op woensdag 6 april 2005 17:31 schreef BVO het volgende:
Ik vind die Logician trouwens ook wel iets erg leuks hebben.. Althans, op die foto dan, moet er meer zien om het goed te kunnen beoordelen.
.
Heb je Logician wel eens gesproken? Hoe kan je dan bij voorbaat je voorkeur uitspreken over Zowiee? (niet dat er wat mis is met Zowiee) Nogal unfair.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:32 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja idd, maar Zowiee is lekker spontaan
PHAT!quote:
Ja weet ik ook welquote:Op woensdag 6 april 2005 17:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je Logician wel eens gesproken? Hoe kan je dan bij voorbaat je voorkeur uitspreken over Zowiee? (niet dat er wat mis is met Zowiee) Nogal unfair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |