Vriendjespolitiek?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:22 schreef Tania18 het volgende:
Toeps is nog wel mooi.. maar die andere twee toch niet?!?
Zowieequote:
Altijd wanneer het om mooie FOK!sters gaat zit half FOK! tequote:
Die (T)oeps vind ik ook echt niet speciaal ofzo.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Altijd wanneer het om mooie FOK!sters gaat zit half FOK! teop Toeps.
.
Terwijl ik d'r maar "zozo" vind..
Ja idd. Mooi meisjequote:Op woensdag 6 april 2005 15:31 schreef Duiveltja het volgende:
Jory was dat
Zo gaat het altijd op de uni.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar vcan dat laatste tentamen had ik een oefensyllabus, waar achteraf gezien meer dan de helft van de vragen uit kwam..
Dit was wel de makkelijkste he.quote:
Heel weinig mensen hadden dat bundeltje, kwam uit de JOHO-winkel in de stad.quote:
Iddquote:
JOHO is inderdaad een schat aan waardevolle informatie!quote:Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Heel weinig mensen hadden dat bundeltje, kwam uit de JOHO-winkel in de stad..
Komen ze gewoon letterlijk daaruit.![]()
.
Eigenlijk is dat hele studeren maar een deceptie.quote:Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Idd
Ik heb ook wel eens een tentamen gehad die vrijwel hetzelfde was als het oefententamen. En dan nog waren er mensen die het niet gehaald hadden![]()
Lijkt me ook ja..quote:Op woensdag 6 april 2005 16:23 schreef mark_03 het volgende:
ZOWIEE... dat ga je makkelijk winnen joh
Ah gossiepossie.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:27 schreef Orginial het volgende:
Of je banden zijn lek gestoken door die *PIEP* mensen.![]()
Blumchen vind ik niks... eigenlijk zou ik alleen ZOWIEE mee naar huis durven nemenquote:Op woensdag 6 april 2005 16:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja...
Al denk ik dat het Logician wordt..
Of Toeps, das wel bekende FOK!ster toch??
I'm myself and I'm lovin' it.quote:
Yeah Rightquote:Op woensdag 6 april 2005 16:23 schreef mark_03 het volgende:
ZOWIEE... dat ga je makkelijk winnen joh
Doe niet zo Orginial achtigquote:Op woensdag 6 april 2005 16:27 schreef Orginial het volgende:
Lekker vooor jequote:Op woensdag 6 april 2005 16:27 schreef Orginial het volgende:
Nee, wie zit er eigenlijk in die jury dan?quote:Op woensdag 6 april 2005 16:39 schreef BVO het volgende:
Ik vind het toch niet helemaal eerlijk dat nu een man of 8 ofzogaan uitmaken wie er wint.
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:40 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat ik mijn nieuwe vrienden adoreer.Ze hebben me van achter genomen.
quote:Op woensdag 6 april 2005 16:44 schreef Airelle het volgende:
Ik in een hangmat.....
Wat kijk ik boos.
Jantje Smitquote:Op woensdag 6 april 2005 16:44 schreef BVO het volgende:
Insomaniac, Oblivion, Vagere_Hein, sbientje, portier, Jerruh, Dirkh, gr8w8, Brighteyes en MUUS.
Klinkt of hij een nieuwe variant smily boy's is tegen gekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |