Ik stem voor!! voorspelbaar hequote:Op dinsdag 5 april 2005 19:52 schreef mark_03 het volgende:
Wordt het zaterdag net zulk mooi weer als afgelopen zaterdag?
Ik heb eigenlijk in mijn wijk nooit kutklanten gehad... altijd gezellig. Zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik stem voor!! voorspelbaar he![]()
Heb eigenlijk al een tijdje geen kutklanten gehad... er is wel een gezinsvervangend tehuis voor geestelijk gehandicapten in mijn wijk, daar is een vrouw die, als ik haar op straat tegenkom, altijd wil weten hoe laat ik met de post kom, echt tot op de minuut het liefst:D Als ik er dan kom dan komt ze meestal al naar buiten gerend voor ik de post in de buitenbus heb gestopt .
De afgelopen weken 1x een Renault Trafic meegehad, de andere drie een Kangoo. Die laatste is voor mijn wijk het handigst, 80% van die wijk bestaat nl. uit een lange straat die ik het makkelijkst kan bezorgen over het fietspadquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:04 schreef MrX1982 het volgende:
Ik rijd altijd met een Ford Transit Connect, lelijke auto's maar rijden wel redelijk
Hmm komende zaterdag zijn de voorspellingen dus niet zo goed
Postbezorgen met de auto is relaxedquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:07 schreef JDude het volgende:
De afgelopen weken 1x een Renault Trafic meegehad, de andere drie een Kangoo. Die laatste is voor mijn wijk het handigst, 80% van die wijk bestaat nl. uit een lange straat die ik het makkelijkst kan bezorgen over het fietspad
Dat komt wel goedquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
als je wijk niet te ingewikkeld is qua bebouwing en straten.
Dat heb ik ook met de mijne. Ik begin met een flat, dan een nieuwbouwgedeelte in een rondje, dan 2 appartementencomplexen, dan weer een stel huizen, dan een bedrijventerrein... dan fiets ik terug naar het winkelcentrum en mag ik nog een bunkerzak gaan verdelen. Daarna nog een soort van flat met zo'n 80 adressenquote:Op dinsdag 5 april 2005 20:26 schreef Carport het volgende:
Haha, laat ik maar niet mijn wijken gaan tekenen. Dan word je gek
6 uur vroeg genoeg? kutklantquote:Op dinsdag 5 april 2005 21:23 schreef Imperium het volgende:
als jullie morgen maar wel optijd zijn met mijn cilinder godverredomme!!111
Valt wel mee toch, altans, 1 dag in de weekquote:Op woensdag 6 april 2005 16:11 schreef Elvi het volgende:
De kutklanten vallen nu wel mee de laatste tijd... Misschien zijn de mensen vrolijker door t weer ofzo? Maar ja, t blijft kutwerk
Met de auto post rijden doe ik niet zo heel vaak hoor. De zaterdag is voor mij ook gelijk ff een conditietraininkjequote:Op woensdag 6 april 2005 16:48 schreef OMG het volgende:
Auto's? Watjes!![]()
Ik ga altijd op de fiets, zo nu en dan met een fiets met voordrager en als het nog drukker is met een bakfiets. Zo'n mooie vierkante, geen RoodRunner want dat zijn kut dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |