quote:
Op maandag 25 april 2005 21:11 schreef SilentChaos het volgende:Even een vraag voor jullie.....het is namelijk iets wat ik niet begrijp (en dat als ARK medewerker
![]()
).
Ik heb laatst tickets voor Limp Bizkit
![]()
besteld via internet. Nou zit dat zooitje in Duitsland dus die sturen het via DHL naar Nederland.
Nou weet ik dat wij bij de TPG pakketservice ook vaak pakketten uit Duitsland hebben, geleverd door DHL, maar die wij dan moeten bezorgen (dat zie je aan die mooie gele DHL plakbandzooi op het pakketje
![]()
)... Nou vraag ik me af...wanneer worden pakketten van DHL nou overgeheveld naar TPG (TNT) en wanneer bezorgd DHL ze zelf?
Ik zou het namelijk wel leuk vinden als ik morgen de deur open doe en er staat een collega voor de deur
![]()
Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik kan me 2 dingen voorstellen:
* DHL Nederland heeft niet genoeg capaciteit en laat een deel door TPG bezorgen.
* TPG heeft een (wellicht oud) contract waarin staat dat zij een bepaald deel van buitenlandse pakketten moet bezorgen. DHL Buitenland kan dan dus niet alles naar DHL Nederland sturen, omdat dit dan contractbreuk zou zijn.
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:44 schreef OMG het volgende:Nu die HSM hier draait hebben we gelukkig geen pakjes meer. De enige pakjes die we nog krijgen zijn van die dunne doosjes (en dikke enveloppen) die gewoon door de brievenbus gaan.
Ja, door de brievenbussen
zouden moeten kunnen. Vaak genoeg sta ik met die dingen voor een bus waar het niet in past. Het ligt dan aan m'n humeur en tijd of ik aanbel of een kennisgeving schrijf
![]()
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 16:54 schreef Elegy het volgende:Ook erg zijn die pakjes van een vaag duits bedrijf, zit dan jam en nog wat zooi in. Ik geloof dat het van Readers Digest komt. Die worden bij mijn wijk nogal vaak geweigerd. Sta ik daar met die stomme dozen
![]()
[..]
Ik weet nog wel dat ik met kerst ook een paar van die jamdingen had. Het had ook gesneeuwd en ik was als de dood dat ik met m'n fiets onderuit ging en al die jam over straat lag
![]()
Zijn bij iemand trouwens de spaarpunten al bijgeschreven van afgelopen zaterdag? Geen idee hoe lang zo iets gaat duren
![]()
Ik zie het nog wel dat we straks pas na 2 maanden die punten krijgen. Ja, weet ik dan nog hoevaak ik HAH of 3 stuks gelopen hebt.
Ik zie ze er namelijk nog wel voor aan dat ze de helft gewoon niet toekennen...