Jude, nee.. Dat is wat meer high-society drama...quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:30 schreef dolle_hond het volgende:
tja khalein
ik kan late 19th century england niet aan italie koppelen
splendid novel natuurlijk wel, vandaar dat ik tot tess kwam.
maar jude is t zeker niet bv.
Geen Wings nee, hoewel je met de titelrol niet naar een specifieke naam op zoek hoeft, meer een persoonsaanduiding...quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:33 schreef ranja het volgende:
bij Italie en Engeland denk ik aan Wings of a dove, maar ik geloof niet dat die een titelrol heeft
Ik zeg: puntjequote:Op vrijdag 8 april 2005 16:36 schreef Sheridana het volgende:
Ik zeg, Portrait of a Lady!
nopequote:Op vrijdag 8 april 2005 17:06 schreef victorinox het volgende:
Zusje?
Helaas.quote:
We hebben een winnaar.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:48 schreef Atreidez het volgende:
Geen Cate... maar misschien wel Kate? Winslet dus
U krijgt het money shot.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
Scarlett?
Jij mag ook naar het plaatje kijken.quote:
Vreugde is mijn deelquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jij mag ook naar het plaatje kijken.
Bin-go.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:26 schreef victorinox het volgende:
Fargo
William H. Macy
Joel Coen
Frances McDormand
Steve Buscmei
Peter Stormare
Dat is goed.quote:
Correct et rapide!quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:52 schreef hornage het volgende:
rob schneider
quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:07 schreef Sheridana het volgende:
debra mesing?
Die had ik net nog overwogenquote:
Absoluut geen ONM link!quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat lijkt wel dat MTV mannetje die ook in ONM zat.
Indeed it isquote:Op zaterdag 9 april 2005 12:02 schreef dolle_hond het volgende:
hey dat is GS:
dan zal t wel s human stain kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |