Een slotje kan dan dus ook geen kwaad.quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Diego's topics en posts kun je negeren en sinds m'n opmerking is er niets meer gepost. Lijkt mij voldoende.
Klopt.quote:Op zondag 24 april 2005 10:20 schreef YPPY het volgende:
Je maakt juist een statement (als mod) door in te grijpen. Hoe eerder je erbij bent en wat doet, hoe makkelijker je grotere problemen voorkomt.
Waarom? Diego probeert een potentieel goede discussie aan te zwengelen over reisprogramma's met de vraag of alles zo positief is als dat wordt uitgezonden.quote:
Het is nu op slot. Met mededeling. Dat het nergens over ging ben ik overigens nog steeds niet mee eens. Ik vind het bedoelde onderwerp wel aardig, maar had dit weekend nog geen tijd om er wat meer van te maken.quote:Op zondag 24 april 2005 12:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, het topic heeft geen goede OP, staat vol met off-topic gezeur en gaat helemaal nergens over.
Dan moet je of het off-topic gezeur weghalen en er als mod nog wat van proberen te maken, of je moet het topic op slot gooien met de mededeling dat het nergens toe leidt en dat een volgende poging over een zelfde onderwerp erg waardeert, mits er een fatsoenlijke OP in staat.
Een zinloos topic laten staan heeft alleen maar tot gevolg dat mensen het later gaan schoppen en het dus wel bovenin blijft zweven. Als het niets toevoegt, dan moet je het vooral ook niet laten staan. De slotjesknop zit er niet voor niets.
Ik reageer toch ook niet op de opmerking van k_man in het desbetreffende topic? En zoals gezegd heb ik geen probleem met het onderwerp van het topic.quote:Overigens is er naar mijn mening helemaal niets mis met de opmerking van K_man. Want je moet toegeven dat het maar een vaag topic is.
Ik zit er al bijna constant bovenop. Maar ik ben hier ook niet 24 uur per dag. En hoezo meer in z'n algemeenheid nadenken hoe om te gaan met iemand als Diego. We hebben maar één Diego. Als er een reden is om te bannen dan doe ik daar een aanvraag toe. Of Lucille doet dat meteen.quote:Op zondag 24 april 2005 13:39 schreef k_man het volgende:
Goed, ik zie dat het topic inmiddels toch gesloten is, maar het kan meer in z'n algemeenheid geen kwaad na te denken hoe om te gaan met iemand als Diego. Die reageert soms zo fel en onvoorspelbaar op futiliteiten.Topics lopen er al snel door uit de hand.
Nu gaan we onze posts larderen metquote:Op zondag 24 april 2005 13:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan het gebruik van desmiley.
En nu?
Kennelijk was de bedoeling niet duidelijk genoeg en in zijn eerste post vroeg k_man op de hem gebruikelijke wijze waar je nu naar toe wilde met je topic. Je verneukte het zelf door in het topic om mij te roepen. Dat had je hier moeten doen met een link naar het desbetreffende topic en dan hadden wij eventueel nog iets kunnen doen.quote:Op zondag 24 april 2005 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
UIO de bedoeling was duidelijk het is Kman die de topic verneukt.
We hebben maar één Diego, maar we hebben wel meer users die af en toe dezelfde neigingen hebben. Met 'meer in z'n algemeenheid' bedoelde ik trouwens: los van dit concrete topic.quote:Op zondag 24 april 2005 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit er al bijna constant bovenop. Maar ik ben hier ook niet 24 uur per dag. En hoezo meer in z'n algemeenheid nadenken hoe om te gaan met iemand als Diego. We hebben maar één Diego. Als er een reden is om te bannen dan doe ik daar een aanvraag toe. Of Lucille doet dat meteen.
Mja, ik zei al dat ik Diego tegenwoordig zo normaal en neutraal mogelijk tegemoet probeer te treden. Dat het in het verleden - van beide kanten - anders is geweest hoor je mij niet ontkennen. Maar jij hebt dus het idee dat ik Diego na zijn ban heb lopen jennen?quote:De ontstane situatie ben jij ook debet aan. Jij plaatst ook af en toe zuigende opmerkingen, lokt hem uit, waardoor hij weer offtopic en richting flamen gaat. Vervolgens loop ik weer te editten of posts te verwijderen. Denk je dat ik dat leuk vind? Dat ik daar niet moe van word?
even zoeken... : Zoekfunctie: wanneer weer beschikbaar?quote:Op zondag 1 mei 2005 11:49 schreef Porto het volgende:
Gaat de search functie nog een keer werken?kan me de laaste keer dat ik iets kon opzoeken niet eens meer herinneren.. of ligt het aan mij ?
Is waar ook google fok thanks!quote:Op zondag 1 mei 2005 11:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
even zoeken... : Zoekfunctie: wanneer weer beschikbaar?
en gelukkig hebben we hier in TRV mooie sticky topics met lijstjes en kun je altijd nog ctrl+f of google met fok gebruiken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |