abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26468490
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 20:08 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Diego's topics en posts kun je negeren en sinds m'n opmerking is er niets meer gepost. Lijkt mij voldoende.
Een slotje kan dan dus ook geen kwaad.
  zondag 24 april 2005 @ 10:20:31 #27
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26468722
Je maakt juist een statement (als mod) door in te grijpen. Hoe eerder je erbij bent en wat doet, hoe makkelijker je grotere problemen voorkomt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 10:53:23 #28
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26469125
quote:
Op zondag 24 april 2005 10:20 schreef YPPY het volgende:
Je maakt juist een statement (als mod) door in te grijpen. Hoe eerder je erbij bent en wat doet, hoe makkelijker je grotere problemen voorkomt.
Klopt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 11:15:47 #29
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26469460
quote:
Op zondag 24 april 2005 09:56 schreef Liejannuh het volgende:
Een slotje kan dan dus ook geen kwaad.
Waarom? Diego probeert een potentieel goede discussie aan te zwengelen over reisprogramma's met de vraag of alles zo positief is als dat wordt uitgezonden.
Dat het helaas gepaard gaat met een belabberde OP waarin hij alleen zijn mening verkondigt en geen goede vraag stelt om de discussie op gang te krijgen is nog geen reden om het direct op slot te gooien.
Dat het geopend wordt door iemand die jullie geen aanwinst voor TRV vinden is ook geen reden voor een slotje.
Dat hij vervolgens zelf in één afzonderlijke post offtopic gaat richting k_man, die op zijn voor de meesten onder ons welbekende wijze vraagt naar de reden van het topic, is jammer. Daarvoor heb ik dan ook een reactie in het topic geplaatst.
Al met al zie ik geen reden om een slotje te plaatsen. De discussie is nooit van de grond gekomen en het topic zal vanzelf verdwijnen uit de lijst van actieve TRV-topics. Wellicht leert Diego er nog eens wat van en opent hij een topic over hetzelfde onderwerp met wel een goede OP.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26471484
Ok, het topic heeft geen goede OP, staat vol met off-topic gezeur en gaat helemaal nergens over.
Dan moet je of het off-topic gezeur weghalen en er als mod nog wat van proberen te maken, of je moet het topic op slot gooien met de mededeling dat het nergens toe leidt en dat een volgende poging over een zelfde onderwerp erg waardeert, mits er een fatsoenlijke OP in staat.

Een zinloos topic laten staan heeft alleen maar tot gevolg dat mensen het later gaan schoppen en het dus wel bovenin blijft zweven. Als het niets toevoegt, dan moet je het vooral ook niet laten staan. De slotjesknop zit er niet voor niets.

Overigens is er naar mijn mening helemaal niets mis met de opmerking van K_man. Want je moet toegeven dat het maar een vaag topic is.
pi_26472412
Goed, ik zie dat het topic inmiddels toch gesloten is, maar het kan meer in z'n algemeenheid geen kwaad na te denken hoe om te gaan met iemand als Diego. Die reageert soms zo fel en onvoorspelbaar op futiliteiten. Topics lopen er al snel door uit de hand.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2005 13:40:23 ]
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 13:44:55 #32
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26472570
quote:
Op zondag 24 april 2005 12:59 schreef Liejannuh het volgende:
Ok, het topic heeft geen goede OP, staat vol met off-topic gezeur en gaat helemaal nergens over.
Dan moet je of het off-topic gezeur weghalen en er als mod nog wat van proberen te maken, of je moet het topic op slot gooien met de mededeling dat het nergens toe leidt en dat een volgende poging over een zelfde onderwerp erg waardeert, mits er een fatsoenlijke OP in staat.

Een zinloos topic laten staan heeft alleen maar tot gevolg dat mensen het later gaan schoppen en het dus wel bovenin blijft zweven. Als het niets toevoegt, dan moet je het vooral ook niet laten staan. De slotjesknop zit er niet voor niets.
Het is nu op slot. Met mededeling. Dat het nergens over ging ben ik overigens nog steeds niet mee eens. Ik vind het bedoelde onderwerp wel aardig, maar had dit weekend nog geen tijd om er wat meer van te maken.

En dat later alles nutteloos geschopt wordt en bovenin blijft zweven is natuurlijk onzin. In voorkomend geval verwijderen we de schop en valt het vanzelf terug in de vergetelheid.
quote:
Overigens is er naar mijn mening helemaal niets mis met de opmerking van K_man. Want je moet toegeven dat het maar een vaag topic is.
Ik reageer toch ook niet op de opmerking van k_man in het desbetreffende topic? En zoals gezegd heb ik geen probleem met het onderwerp van het topic.

Waar ik me overigens wel redelijk aan irriteer zijn jouw reacties met constant deze kutsmilie . Dat even voor de goede verstandhouding. Irl ben je ook niet zo verzuurd dus lardeer nu ook niet al je posts ermee.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26472703
Ik irriteer me mateloos aan het gebruik van de smiley.
En nu?
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 13:55:58 #34
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26472876
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:39 schreef k_man het volgende:
Goed, ik zie dat het topic inmiddels toch gesloten is, maar het kan meer in z'n algemeenheid geen kwaad na te denken hoe om te gaan met iemand als Diego. Die reageert soms zo fel en onvoorspelbaar op futiliteiten. Topics lopen er al snel door uit de hand.
Ik zit er al bijna constant bovenop. Maar ik ben hier ook niet 24 uur per dag. En hoezo meer in z'n algemeenheid nadenken hoe om te gaan met iemand als Diego. We hebben maar één Diego. Als er een reden is om te bannen dan doe ik daar een aanvraag toe. Of Lucille doet dat meteen.

De ontstane situatie ben jij ook debet aan. Jij plaatst ook af en toe zuigende opmerkingen, lokt hem uit, waardoor hij weer offtopic en richting flamen gaat. Vervolgens loop ik weer te editten of posts te verwijderen. Denk je dat ik dat leuk vind? Dat ik daar niet moe van word?
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 13:57:36 #35
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26472905
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:48 schreef Liejannuh het volgende:
Ik irriteer me mateloos aan het gebruik van de smiley.
En nu?
Nu gaan we onze posts larderen met . Goed dat we dit eens uitspreken.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26478804
UIO de bedoeling was duidelijk het is Kman die de topic verneukt.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 24 april 2005 @ 18:10:33 #38
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26479177
Jouw openingspost over dat tv programma was anders ook niet duidelijk te noemen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_26479202
En je kunt natuurlijk ook iedere post van iemand negatief en zuigend opvatten.
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 19:53:44 #40
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26481524
quote:
Op zondag 24 april 2005 17:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
UIO de bedoeling was duidelijk het is Kman die de topic verneukt.
Kennelijk was de bedoeling niet duidelijk genoeg en in zijn eerste post vroeg k_man op de hem gebruikelijke wijze waar je nu naar toe wilde met je topic. Je verneukte het zelf door in het topic om mij te roepen. Dat had je hier moeten doen met een link naar het desbetreffende topic en dan hadden wij eventueel nog iets kunnen doen.

Overigens ben ik zeer blij dat je nu eindelijk eens ons feedback-topic hebt weten te vinden. Kom de volgende keer dus gelijk hierheen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_26484350
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zit er al bijna constant bovenop. Maar ik ben hier ook niet 24 uur per dag. En hoezo meer in z'n algemeenheid nadenken hoe om te gaan met iemand als Diego. We hebben maar één Diego. Als er een reden is om te bannen dan doe ik daar een aanvraag toe. Of Lucille doet dat meteen.
We hebben maar één Diego, maar we hebben wel meer users die af en toe dezelfde neigingen hebben. Met 'meer in z'n algemeenheid' bedoelde ik trouwens: los van dit concrete topic.

Om Diego weer geband te krijgen was ook niet mijn intentie. Ik zou liever een andere oplossing zien. Bijvoorbeeld eens een goed gesprek voeren met Diego, waarin e.e.a. wordt uitgepraat. Duidelijk uitspreken wat zo storend is aan zijn postgedrag, een stukje zelfreflectie, zoiets. soft he?
quote:
De ontstane situatie ben jij ook debet aan. Jij plaatst ook af en toe zuigende opmerkingen, lokt hem uit, waardoor hij weer offtopic en richting flamen gaat. Vervolgens loop ik weer te editten of posts te verwijderen. Denk je dat ik dat leuk vind? Dat ik daar niet moe van word?
Mja, ik zei al dat ik Diego tegenwoordig zo normaal en neutraal mogelijk tegemoet probeer te treden. Dat het in het verleden - van beide kanten - anders is geweest hoor je mij niet ontkennen. Maar jij hebt dus het idee dat ik Diego na zijn ban heb lopen jennen?

Er is met Diego overigens soms ook best een normale discussie te voeren. Pas nog in WGR over de legitimiteit van kraken. Probleem is alleen dat het in TRV niet lijkt te lukken. Geen idee waarom. Er is geen peil op te trekken.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2005 21:50:16 ]
pi_26510850
4 dagen Berlijn - Wat te doen?

Zie linkje van Douwe
  Moderator dinsdag 26 april 2005 @ 08:26:21 #43
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26512535
Geregeld.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator vrijdag 29 april 2005 @ 22:28:27 #45
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_26609160
gezien
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 1 mei 2005 @ 11:49:17 #46
8474 Porto
Fok it..!
pi_26637245
Gaat de search functie nog een keer werken? kan me de laaste keer dat ik iets kon opzoeken niet eens meer herinneren.. of ligt het aan mij ?
pi_26637377
quote:
Op zondag 1 mei 2005 11:49 schreef Porto het volgende:
Gaat de search functie nog een keer werken? kan me de laaste keer dat ik iets kon opzoeken niet eens meer herinneren.. of ligt het aan mij ?
even zoeken... : Zoekfunctie: wanneer weer beschikbaar?

en gelukkig hebben we hier in TRV mooie sticky topics met lijstjes en kun je altijd nog ctrl+f of google met fok gebruiken...
  zondag 1 mei 2005 @ 12:19:00 #48
8474 Porto
Fok it..!
pi_26637923
quote:
Op zondag 1 mei 2005 11:55 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

even zoeken... : Zoekfunctie: wanneer weer beschikbaar?

en gelukkig hebben we hier in TRV mooie sticky topics met lijstjes en kun je altijd nog ctrl+f of google met fok gebruiken...
Is waar ook google fok thanks!
  zondag 1 mei 2005 @ 23:59:25 #49
23152 Lucille
Smartass
pi_26654083
Even een tip voor google, als je en land zoekt type dan in:
TRV land

met land natuurljik het land dat je zoekt

Werkt best wel redelijk.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo