Eerst nog maar s wat meer ideeen bedenkenquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:12 schreef PAA-053 het volgende:
Juist, maar dat wordt sowieso lastig.....
Beste 80's nummer of Nederpop vind ik wel leuk!
Beste nummer van artiest is ook wel te doen, en beste nummer 1 hit ook
Dus ja......poll?
Ik denk dat voor de meeste fokkers de favoriete nederpop nummers nog niet echt veranderd zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Eerst nog maar s wat meer ideeen bedenken
Nederpop toernooi is opzich erg leuk. De editie van vorig jaar heb ik georganiseerd als een volledige knock-out variant, waardoor erg snel veel favorieten eruit zijn gevlogen.
Misschien voor de 2005 versie een groepsvariant. Enige waar ik mee zit is dat de 2004 variant in augustus is georganiseerd, misschien te snel ?
Albums ben ik zelf niet zo wild van ... de meeste kennen wel losse nummers maar een volledig albumquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Jaren '80 is wel leuk toch? Albums dan he!!
dat is het zekerquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:44 schreef methodmich het volgende:
Jaren '80 is wel leuk toch? Albums dan he!!
zie linkje van 17:21quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:07 schreef placebeau het volgende:
Van welke artiesten/bands is er eigenlijk al een toernooi geweest?
ah, mooi overzichtjequote:
Queen!quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:58 schreef placebeau het volgende:
[..]
ah, mooi overzichtje
Er zijn best wel nog groepen/artiesten die groot genooeg zijn om een toernooi rond te organiseren. Ik denk aan Nick Cave and the bad seeds, Michael Jackson, Bob Dylan, Queen, radiohead.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |