Zoals jullie weten wordt met zeer regelmatige regelmaat een wedstrijd gehouden op één van de fora van dit forum. Dat zijn wedstrijden van dit format:
A - B
C - D
Dat wil zeggen dat er gezegd wordt door elke poster welk van de twee aan weerskanten van de tweedeling staande keuzemogelijkheden hij prefereert. De keuzemogelijkheden die het meest gekozen worden winnen hun wedstrijd, en gaan door naar de volgende ronde waaropvolgend er een loting volgt om te bepalen wie tegen wie moet.
Welnu, nu wilde ik een wedstrijd verzinnen, omdat ik mijn zinnen gezet had op het hebben van een leuk topic. Topics en zeker wedstrijdtopics strooi ik echter niet zomaar uit mijn mouw, hetgeen ervoor zorgt dat ik aan dat gebrek mijnerzijds nu een mouw moet passen.
Mijn idee: Een wedstrijd tussen verschillende mogelijke wedstrijden, om te zien voor welke wedstrijd ik een topic zal openen.
De vraag is alleen? Welke mogelijke wedstrijden mogen deelnemen aan deze wedstrijdwedstrijd? Ik heb geen idee! Daarom houden we hier een wedstrijdwedstrijdinventarisatie!
In dit wedstrijdwedstrijdinventarisatietopic kunnen we met zijn allen mogelijke wedstrijden noemen, die tegen elkaar gaan strijden in het toekomstige wedstrijdwedstrijdtopic, waarna ik voor de winnende wedstrijd van de wedstrijdwedstrijd een wedstrijdinventarisatietopic zal openen. Hierna - als de keuzes bekend zijn - zijn er genoeg topics aan gemaakt, en al ik het daadwerkelijke wedstrijdtopic openen, ronde 1.
Spui dus al je ideeën, waaruit ik, laten we zeggen, de beste 64 selecteer.
En beste vrienden,
maak er alsjeblieft geen wedstrijdwedstrijdstrijd van, daar is niemand bij gebaat.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.