quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:00 schreef GenesiZ het volgende:
Mijn anus brand helemaal weg en irriteerd als de neter![]()
gebruik vochtig toiletpapier dudequote:Op dinsdag 5 april 2005 11:17 schreef GenesiZ het volgende:
Godver. kmoet verdomme weer schijtenme reet schoonmaken doet nu echt gruuwlijk pijn gewoon
![]()
Blijkbaar wel jaquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:23 schreef Deetch het volgende:
boehahaha, vlammetjes zijn alleen voor echte mannen met een maag van staan en een rectum van asbest.
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Weet je zeker dat het door de vlammetjes komt?
Ging het niet toevallig zo:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij zorgt er tenminste voor dat de mensen op de eerste hulp ook weer wat te lachen hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, meneer hoe komt dit nu?quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hij zorgt er tenminste voor dat de mensen op de eerste hulp ook weer wat te lachen hebben
Wat een topic... moest gewoon twee keer lachen... eerst om de opmerking van TS en daarna dit...quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:23 schreef Deetch het volgende:
boehahaha, vlammetjes zijn alleen voor echte mannen met een maag van staal en een rectum van asbest.
ja kleine TERINGHETE loempia'squote:Op dinsdag 5 april 2005 17:19 schreef BrauN het volgende:
Ik heb die dingen volgens mij nog nooit op.
Of zijn het gewoon kleine loempias?
Dezelfde avond is geen probleem, alleen de volgende dag is echt verschrikkelijk. Gelukkig is het nu over en is alles weer afgekoeld, maar de volgende keer ga ik er gewoon weer bier bij drinken. Mischien helpt dat welquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:08 schreef The_Le9end het volgende:
Dat is nou het verlepte als je van heet eten houdt, je moet het vaak ontgelden op de plee
Maar dat heb je niet op je werk, en met je broek op je enkels naar de AH is niet echt een optie.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:24 schreef boyv het volgende:
Gebruik van die desinfecterende doekjes ofzo, dat 'sweept' wat lekkerder
Je doet je eigen ondertitel eer aanquote:Fast as the wind.
Die moet echt op de blaren zittenquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaan we generaliserenquote:Op woensdag 6 april 2005 01:31 schreef zhe-devilll het volgende:
Weet wat je eet nerd!
Zo druk kan het niet zijn, anders zat je niet te FOKKENquote:Op dinsdag 5 april 2005 11:00 schreef GenesiZ het volgende:
............. maar ik werk in een winkel, en precies nu is het druk
jezus wat een stumper.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
http://users.raketnet.nl/ldekker/frame%20hoofdbijgerechten15.htmquote:Op woensdag 6 april 2005 12:31 schreef martijntjuhh het volgende:
eehmm mss een domme vraag.. maar wat zijn vlammetjes..:S
Hoezo kutkick.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:18 schreef shroomer het volgende:
1x en nooit weer. Zat net uiterst relaxt op de wc en opeen begon het te branden tering zeg dacht ik krijgt een darmbloeding ofzo.
Waren wel heeeeel erg lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |