dit lijkt verdacht veel op reclame ? in het profiel staat dat het om een wel erge * newbie* gaat
het staat in dit topic :
Tatoeage verwijderenMisschien kan een modje er ff naar kijken ?
quote:
laserguy - dinsdag 26 april 2005 @ 17:20
Gegroet allemaal
Misschien kan en mag ik helpen op vragen die jullie hebben omtrent laserbehandelingen.
Ben eigenaar van een laserstudio en behandel zelf ook tattoo,s voor verwijdering.
Kom zelf uit het Tattoo wereldje en hebben sinds kort de stap gedaan naar een supplement
genaamd laser.
Heb natuurlijk alle berichtgeving hierover aandachtig gevolgd alsmede jullie topic en begrijp dat er de laatste tijd heel wat te doen is geweest omtrent het verwijderen van een tattoo en de gevolgen/resultaten ervan.
We zijn in het bezit van een double q-switched yag laser met 4 golflengtes waarmee buiten tattoo,s
ook andere "huid gerelateerde problemen" mee opgelost kunnen worden.
Ben zelf ook behandelingen gestart bij mezelf omdat ik van mening ben dat ik alleen op deze manier
de beste uitleg en reactie kan geven op vragen die nu en in de toekomst gesteld worden.
De laser waar mee wij werken is een uitgebreid beproefde machine en het laatste nieuwe op het gebied van tattooverwijdering.
Ben zelf zeer enthousiast over de werking ervan en zal proberen ook enkele foto,s van mijn eigen tattoo,s en de behandeling ervan te plaatsen op dit forum.
Wil.