abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26333280
Zou iemand deze post even in de OP willen plaatsen, dat is wat duidelijker.

BVD
pi_26333718
Gedaan Steijn .
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:33:52 #28
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_26527918
dit lijkt verdacht veel op reclame ? in het profiel staat dat het om een wel erge * newbie* gaat
het staat in dit topic :
Tatoeage verwijderen

Misschien kan een modje er ff naar kijken ?
quote:
laserguy - dinsdag 26 april 2005 @ 17:20

Gegroet allemaal

Misschien kan en mag ik helpen op vragen die jullie hebben omtrent laserbehandelingen.
Ben eigenaar van een laserstudio en behandel zelf ook tattoo,s voor verwijdering.

Kom zelf uit het Tattoo wereldje en hebben sinds kort de stap gedaan naar een supplement
genaamd laser.

Heb natuurlijk alle berichtgeving hierover aandachtig gevolgd alsmede jullie topic en begrijp dat er de laatste tijd heel wat te doen is geweest omtrent het verwijderen van een tattoo en de gevolgen/resultaten ervan.

We zijn in het bezit van een double q-switched yag laser met 4 golflengtes waarmee buiten tattoo,s
ook andere "huid gerelateerde problemen" mee opgelost kunnen worden.
Ben zelf ook behandelingen gestart bij mezelf omdat ik van mening ben dat ik alleen op deze manier
de beste uitleg en reactie kan geven op vragen die nu en in de toekomst gesteld worden.

De laser waar mee wij werken is een uitgebreid beproefde machine en het laatste nieuwe op het gebied van tattooverwijdering.
Ben zelf zeer enthousiast over de werking ervan en zal proberen ook enkele foto,s van mijn eigen tattoo,s en de behandeling ervan te plaatsen op dit forum.

Wil.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_26528639
Hartelijk dank voor het melden Deedeetee. Ik heb de poster geedit .
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:08:27 #30
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_26528924
Goed zo
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_26564277
Waar is eigenlijk het online shopping topic? Kijk ik er nu standaard overheen?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_26565237
quote:

Maar kunnen we daar ook verder? Want er staat dat dat topic zou worden vervangen.
pi_26565313
Weet nie, ik ben niet van LIF
Schaaaaaatje!
pi_26565636
Ja, ik ben er mee bezig. Opnieuw herindelen enzo. Misschien dat ik 'm vandaag nog open. Anders morgen .
pi_26565655
quote:
Op donderdag 28 april 2005 11:36 schreef schatje het volgende:
Ja, ik ben er mee bezig. Opnieuw herindelen enzo. Misschien dat ik 'm vandaag nog open. Anders morgen .
Ah ok, ik heb wel ff geduld hoor! Maarre..de e-shop van Esprit Nederland is online zag ik, dus vandaar
pi_26572935
zou iemand hier miss het zinloze commentaar weg willen halen?

topic over moeilijke maten
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_26574008
Ik heb er naar gekeken.
pi_26574756
thnx zag het
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_26593936
Bestaat het topic over puistjes nog iets in de trend van het middel tegen puistjes heette die volgensmij altijd. Kan alleen maar tot deel 13 vinden. En die zit vol.
pi_26594045
Het middel tegen puistjes (Deel 15) was het laatste deel

Je kunt eventueel een nieuw topic openen of als je echt een specifieke vraag hebt een apart topic.
pi_26594238
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 12:20 schreef schatje het volgende:
Het middel tegen puistjes (Deel 15) was het laatste deel

Je kunt eventueel een nieuw topic openen of als je echt een specifieke vraag hebt een apart topic.
Bedankt Zal ff kijken of in dat topic wat staat anders open ik wel een nieuwe.
pi_26603386
Fit voor de zomer! Hoe zo snel mogelijk gespierd? schatje, ik wil dit erbij doen --> http://www.adversus.nl/fitness/borst.html alleen weet ik niet of dat wel mag, op de site staat namelijk van niet, en ik kan het ook niet ctrl+c ctrl+v doen. Hoewel ik in jou topics wel vaak stukjes van die site zie. Heb jij daar toestemming voor gevraagt en kan jij het dan wel doen ofzo?
pi_26603675
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 18:15 schreef Lu_uK het volgende:
Fit voor de zomer! Hoe zo snel mogelijk gespierd? schatje, ik wil dit erbij doen --> http://www.adversus.nl/fitness/borst.html alleen weet ik niet of dat wel mag, op de site staat namelijk van niet, en ik kan het ook niet ctrl+c ctrl+v doen. Hoewel ik in jou topics wel vaak stukjes van die site zie. Heb jij daar toestemming voor gevraagt en kan jij het dan wel doen ofzo?
Bij mijn weten heb ik nog nooit een artikel of informatie van die site gebruikt, omdat je idd niets van de site kunt 'copy/paste'. Verder vermeld ik altijd een bronvermelding als ik iets van een andere site plukt.

Maar goed, je kunt dat linkje zelf volgens mij wel gewoon plaatsen hoor .
pi_26603718
owja dat is waar, ik heb via jou die site ontdekt, je had een stukje over zomermode voor mannen daarvandaan dacht ik. Ik plaats dan de link wel even.
pi_26604228
Schatje kan je de TT aanpassen voor spier en krachtoefeningen voor thuis.? dankje
  dinsdag 17 mei 2005 @ 14:40:13 #48
16715 Mylene
*schatje*
pi_27083741
Gedaan MaRySe .
pi_27083795
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 14:40 schreef schatje het volgende:
Gedaan MaRySe .
Dank je
pi_27158380
Kan iemand de hond even uitlaten?