Geen idee, die film nog niet gezien, maar zal er op lettenquote:Op maandag 16 mei 2005 23:05 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Je lijkt zo op die koning met lepra uit Kingdom of Heaven (butfilm, gaaf kapsel)
OP, rechtsboven... prachtig kapsel!quote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:39 schreef off_topic het volgende:
wat is nu op dit moment een mooi mannenkapsel???
quote:Op maandag 16 mei 2005 23:05 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Je lijkt zo op die koning met lepra uit Kingdom of Heaven (butfilm, gaaf kapsel)
Wat een top kapsel, Ik ben jaloers! nog 3 maanden te gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:46 schreef Varr het volgende:
Bijna geloos vandaag
[afbeelding]
Voor de zomer nog eens laten bijknippen...
Wel grappig dat een aantal afhakers (waaronder ikzelf) toch uiteindelijk weer terugkomtquote:Op dinsdag 17 mei 2005 18:54 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Wat een top kapsel, Ik ben jaloers! nog 3 maanden te gaan
zow, je wilt alles eraf halen dus?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:18 schreef Coldplaya het volgende:
Zit nu op deze lengte
http://www.poetenfest-erlangen.de/2001/portraits/winter.jpg
Ik wil deze lengte hebben (maat van me)
http://members.home.nl/fo(...)/photos/photo122.jpg
Ik weet alleen niet of een mat mij staat, maar goed![]()
Ja ik ga het weer proberenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 21:46 schreef MadGuy het volgende:
Ik ben net zo jaloers als jij, DarcMarc. Damn, zelfs zonder gel zit het perfect...
En ga jij weer laten groeien, DM?
Van jou had ik het niet echt verwacht Samsonquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Wel grappig dat een aantal afhakers (waaronder ikzelf) toch uiteindelijk weer terugkomt
Ik wil het iets tot boven m,n schouders hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2005 00:01 schreef Varr het volgende:
DarcMarc, jij gaat het ook weer een beetje laten groeien? Hoeft niet meteen helemaal lang natuurlijk...
Count me inquote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:10 schreef Samson het volgende:
[..]
Wel grappig dat een aantal afhakers (waaronder ikzelf) toch uiteindelijk weer terugkomt
Zo zie je maar, ik ben er na een erg korte periode achter dat langer toch beter staat en dat vinden de meeste mensen om me heen ook, dus ik ga er weer voor (niet superlang hoor, maar gewoon een stukkie erbij)quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:12 schreef DarcMarc het volgende:
Van jou had ik het niet echt verwacht Samson![]()
[..]
Told ya!quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:39 schreef dewitteparel het volgende:
Een man weet pas wat ie mist, als het er niet meer is![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:12 schreef Varr het volgende:
Speth hoe krijg je het voor elkaar elke keer exact hetzelfde te kijken!
Hehehe, zal binnenkort eens een betere foto plaatsen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:43 schreef Varr het volgende:
Je ene oog is groter dan de ander! Lijkt wel evil!
Nee maar het lijkt al wel aardig lang! Aangezien ik het daarachter al onderuit zie komen...
Ah ja. Dat truukje is bekend.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:54 schreef Domai het volgende:
En ik hou mijn hoofd heel subtiel schuin, dus het is allemaal maar een illusie![]()
Leuk, wordt die zwaai dinges ook ns een keertje positief gebruiktquote:
Hey WeirdMickey hoe lang is je haar nuquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:33 schreef Domai het volgende:
Ik heb geen zin om een nieuwe foto te maken, deze heb ik gister gemaakt voor een ander topic.
Beschouw dit maar als een tvp aangezien niet veel van kapsel te zien is(ik lurk al enige tijd in deze reeks)
[afbeelding]
Nope, warmer worden is bij die gelwax niet nodig. Kunst is wel om er juist niet teveel van te gebruiken, anders wordt je haar inderdaad heel stroef. Wellicht is de polish beter voor je.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:05 schreef Theunissen het volgende:
tering hey, laatst ok gelwax bij de hema gehaald omdat ik daar allemaal van die toffe verhalen over hoor dus ik dacht net ik smeer het er 'ns effe in... maar het is nogal stroef klotespul en je hebt er behoorlijk wat voor nodig om je haar goed normaal te krijgen...... je smeert het erin en je haar is gelijk pleuris stroef en onhandelbaar...... of moet ik het nog warmer laten worden in mijn handen???
ik ben hier maar een afvallige, want ik heb geen lang haar hoor... het is hoogstens een paar centimeters lang. Is het dan niet zulk geschikt spul eigenlijk??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:14 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Nope, warmer worden is bij die gelwax niet nodig. Kunst is wel om er juist niet teveel van te gebruiken, anders wordt je haar inderdaad heel stroef. Wellicht is de polish beter voor je.
Kut. Je hebt dus écht lange en glanzende lokken...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
En een backshot, 2 weken na de kapper. Hard groeien doet het niet, maar ik kom er wel
[[url=http://img276.echo.cx/img276/6871/haarzoveel9uw.th.jpg]afbeelding][/URL]
wtf... mag je niet eens meer naar je normale plaatje linken met imageshack, alleen thumbnail
Wat een beetje polish van de HEMA al niet doet héquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:31 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Kut. Je hebt dus écht lange en glanzende lokken...Ik heb nog veel in te halen...
Het lijkt ook veel stijler te worden nu het flink lengte krijgt, ziet er goed uitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
En een backshot, 2 weken na de kapper. Hard groeien doet het niet, maar ik kom er wel
[[url=http://img276.echo.cx/img276/6871/haarzoveel9uw.th.jpg]afbeelding][/URL]
wtf... mag je niet eens meer naar je normale plaatje linken met imageshack, alleen thumbnail
Thnx, hopelijk komt er bij meer lengte weer iets slag in (al kan ik dat ws vergeten); anders aan de krulspeldenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:14 schreef Samson het volgende:
Het lijkt ook veel stijler te worden nu het flink lengte krijgt, ziet er goed uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |