echte vrouwen hebben niets te vrezen omdat die geen haargroei hebben op ongewenste plaatsen.quote:Op maandag 4 april 2005 22:09 schreef erodome het volgende:
Ja daaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaag, laat zelf een baard van 3 meter lang staan en laat mij met rust
quote:Op maandag 4 april 2005 22:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
echte vrouwen hebben niets te vrezen omdat die geen haargroei hebben op ongewenste plaatsen.
Dat is maar net hoe je het ziet, ik vind dat haar daar wat er hoort erg ongewenst om eerlijk te zijn...quote:Op maandag 4 april 2005 22:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
echte vrouwen hebben niets te vrezen omdat die geen haargroei hebben op ongewenste plaatsen.
het is dat het bijna onmogelijk is, anders zou ik denken dat je boos bent omdat je platjes hebt opgelopenquote:Op maandag 4 april 2005 22:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Bedoel je niet paal in perk?quote:Op maandag 4 april 2005 22:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
De overheid zou hier eens wat aan moeten doen. waarom? Omdat je door al dat gescheer niet kan zien wat vor vlees je in de kuip hebt. Voor hezelfde geld is die schoonheid zonder scheermesje wel een behaarde neanderthaler. Ik vind dat meiden puur natuur moeten zijn en dat het scheren van benen en bikinilijn eigenlijk een soort bedrog is. Ik denk dat de overheid best wel eens paal en perk zou kunnen stellen aan dat "grote bedrog" van vrouwen.
Heel goed bloodhoundfromhell jij snapt het.quote:Op maandag 4 april 2005 22:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen bikini's, aap!quote:Op maandag 4 april 2005 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
BHFH, in plaats van het verzinnen van een nieuw onzinnig topic kun je je tijd beter besteden aan het bouwen van een tijdmachine voor jezelf, zodat je een paar eeuwen terug de tijd in kan. Daar voel je je ongetwijfeld in je element!
Wat Klonk zegt....quote:Op maandag 4 april 2005 22:04 schreef Klonk het volgende:
vind eerst maar eens een vrouw, dan praten we verder
i dont believe that.quote:Op maandag 4 april 2005 22:21 schreef Karina het volgende:
Goed idee! Scheelt me een hoop kosten voor scheermesjes. Alleen jammer dat ik dan wel voor schut loop in bikini.
Neem dan een wijfie uit turkijke/marokko die hebben haar zatquote:Op maandag 4 april 2005 22:23 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Heel goed bloodhoundfromhell jij snapt het.
Straks mogen mannen zich ook niet meer scheren.quote:Op maandag 4 april 2005 22:35 schreef ArmaniMania het volgende:
BHFH wil wraak zo te zien. Nu geen enkele vrouw `m ziet staan, wil hij van de overheid vrouwen dingen gaan verbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |