quote:Op donderdag 21 april 2005 09:57 schreef appelsientje het volgende:
Kut kut kut ik kan niet.... ik ga verhuizen (weer terug naar mijn ouderlijk huis) en zaterdag na mijn werk gaat we de grote objecten (bank enz) terug verhuizen....
sorry
Zou toch zweren dat ik dat net had gedaan, maar blijkbaar ging er iets fout.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:
je bent vergeten appelsientje door te strepen golfer
8 mei zie ik je toch wel he?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:57 schreef appelsientje het volgende:
Kut kut kut ik kan niet.... ik ga verhuizen (weer terug naar mijn ouderlijk huis) en zaterdag na mijn werk gaat we de grote objecten (bank enz) terug verhuizen....
sorry
Sorryquote:
Het was de bedoeling maar heb nu een uitnodiging gekregen die ik niet kon weigerenquote:Op donderdag 21 april 2005 16:19 schreef Da_Sandman het volgende:
En DG, je bent wel van de ik kom wel ik kom niet ik kom wel
alleen jammer dat jij geen keuze hebt....jij moet !!!!quote:
2 frikadellen voor de prijs van 1?quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:33 schreef DutchGooner het volgende:
heb nu een uitnodiging gekregen die ik niet kon weigeren
Nopequote:
Hebben ze in Oostende wel de energierekening betaald?quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope
Een gezellig dagje Oostende met de degradatiepot Oostende v Brussels als afsluiter
hebbie msn SJ?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:16 schreef superjoden het volgende:
is prima Bloempak dezelfde trein als Tony en Sandman in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |