Oja kut.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:36 schreef JaWi het volgende:
Nog mensen die met de auto langs Hilversum komen.
Ik mag als Ajax fan de trein niet meer in.
Ik had begrepen dat Blümchen nog een paar dozijn mee zou nemen in verschillende smaakjes.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:48 schreef Suijk het volgende:
Moet je zelf trouwens condooms meenemen of is daar voor gezorgd?
he leuk appel nog een PSV'er erbijquote:Op woensdag 20 april 2005 14:35 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga ook proberen te komen, moet ff kijken of dat allemaal gaat lukken, zal nooit lang zijn dat ik er ben... maar acht dat maakt niet uit...
Nu nog ff uitleggen aan mijn vrienden/innen
Vuurwerk neemt Cart_man al meequote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat Blümchen nog een paar dozijn mee zou nemen in verschillende smaakjes.
Jammer joh.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:33 schreef Dos37 het volgende:
ik moet me helaas ook nog even afmelden
mijn team kan me toch niet missen verdomme
Mooiquote:Op woensdag 20 april 2005 15:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vuurwerk neemt Cart_man al mee![]()
Jihad!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vuurwerk neemt Cart_man al mee![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 09:57 schreef appelsientje het volgende:
Kut kut kut ik kan niet.... ik ga verhuizen (weer terug naar mijn ouderlijk huis) en zaterdag na mijn werk gaat we de grote objecten (bank enz) terug verhuizen....
sorry
Zou toch zweren dat ik dat net had gedaan, maar blijkbaar ging er iets fout.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:08 schreef rubbereend het volgende:
je bent vergeten appelsientje door te strepen golfer
8 mei zie ik je toch wel he?quote:Op donderdag 21 april 2005 09:57 schreef appelsientje het volgende:
Kut kut kut ik kan niet.... ik ga verhuizen (weer terug naar mijn ouderlijk huis) en zaterdag na mijn werk gaat we de grote objecten (bank enz) terug verhuizen....
sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |