Die zijn gelukkig veel minder lastig dan busladingen vol Salou publiek.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ah, een misverstand. Dat kan. Ik bedoelde meer dat het steden zijn waar busladingen vol met bejaarden naar toe gaan. Daar is natuurlijk niets mis mee.
Is dat met de ICE?quote:Op woensdag 27 april 2005 17:56 schreef Calayuga het volgende:
ik ben dus net naar berlijn geweest, met de trein!! echt een aanrader, kostte me 90 euro retour, en omdat ik zo laat ineens besloot te gaan, was het goedkoper dan vliegen!! duurt 5 uur met de trein, wat echt goed te doen is, want rijden duurt ook ruim 6 uur, en vliegen 4 met in en uitchecken schat ik zo....
Nee, met de ICE doe je er langer over dan met de rechtstreekse IC van Amsterdam via Amersfoort en Hengelo naar Berlijn.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:58 schreef vbmot het volgende:
Is dat met de ICE?
Was dr ook geweest, maar dan met de auto... Goed te doen... Warschau beviel me toch nog ietsjes beter, maar helaas vliegt sky europe ddaar niet meer op. Je kan wel dan naar krakau vliegen en met de trein door (4 uurtjes of zo)quote:Op zondag 1 mei 2005 15:43 schreef Calayuga het volgende:
DutchTrain heeft gelijk, t was de rechtstreekse van amsterdam naar berlijn. erg goed bevallen. zit er aan te denken om later nog een paar dagen naar krakau te gaan. ben er al eens geweest en vond het toen echt superleuk. skyeurope vliegt er spotgoedkoop heen
En hoe beviel Budapest?quote:Op donderdag 28 april 2005 23:11 schreef Public_NME het volgende:
Het wordt waarschijnlijk Budapest, schijnt echt een mooie stad te zijn!
Voor een ieder die dit weekend nog weg wilquote:In het weekend van 17 en 18 september 2005 worden de Europese Monumentendagen georganiseerd. Als groot cultureel evenement zijn de Europese Monumentendagen de aangewezen gelegenheid om bijzondere gebouwen te ontdekken en ons Europese erfgoed door een andere bril te bekijken. Thalys biedt in dit weekend een speciaal tarief naar Brussel en Parijs aan.
Ga naar Valencia of naar Granada beide erg leuke steden en toch in Spanje!quote:
Florence is stukken toeristischer en daardoor drukker dan Rome. Afgelopen zomer kon je nergens in zonder eerst 2 á 3 uur te wachten. Dat is echt niet leuk meer. Wel een schitterende stad verder, overigens.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:22 schreef Grimm het volgende:
Rome is wel erg druk.
Ik zou het eerder in praag proberen, en anders een iets onbekender italiaanse stad, ik vond florence ookzeker de moeite waard
Zeker nog nooit in Stockholm geweest? Kopenhagen is een vieze stad vol met junks en hoeren.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:59 schreef Martijn_fijn het volgende:
Rome is mischien wel de mooiste stad van Europa, maar Kopenhagen met afstand de mooiste van Scandinavïe!
Rome is duur als je dicht bij de trekpleisters als het vaticaan iets wil eten of drinken. Daar betaal voor je een flesje cola 3 euro, loop twee straatjes verder waar het rustig is en je hebt een flesje cola voor 1 euro. Daarnaast is het vooral handig in de zomer, dat je overal gratis schoon water uit de fonteinen kan drinken.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:04 schreef MLF het volgende:
Rome is ontzettend duur
Terrasje is duur
beter kun je aan de bar staan , dan betaal je minder
ze lichten je zo op
moet je echt voor oppassen
Nee wel Helsinki en Göteburg, maar mijn mening was mede gebasseerd op verhalen van andere mensen die veel door Scandinavië trekken. Ik vond Kopenhagen juist een toonbeeld van schoonheid waar alles opgeruimd is. Junks en hoeren? Ik heb ze nergens gezien en heb toch drie dagen door de stad gelopen.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:03 schreef visserijdagen het volgende:
[..]
Zeker nog nooit in Stockholm geweest? Kopenhagen is een vieze stad vol met junks en hoeren.
Dat vind ik altijd zo debiel, alsof je geen vakantiegevoel kunt krijgen als het er geen 20+ graden isquote:Op maandag 13 maart 2006 14:25 schreef Mirrr het volgende:
Schotland, Ierland en Scandinavie lijken me momenteel misschien nog een beetje koud voor de plannen van TS. Lekker rondslenteren en in het park zitten is toch wat minder aangenaam dan.
Dat hoor je mij niet zeggen, of wel? Als ik alleen de openingspost lees vind ik deze steden minder geschikt, en inderdaad omdat TS bijvoorbeeld aangeeft lekker met een boek in het park te willen zitten.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo debiel, alsof je geen vakantiegevoel kunt krijgen als het er geen 20+ graden is.
Het gaat om de dingen die je onderneemt, de dingen die je ziet... Alsof er geen reet te beleven valt als het koud is.
Een boek lezen doe ik liever thuis, wetende dat ik er geen geld voor heb hoeven te betalen om te kunnen lezen in een ander land.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:31 schreef Mirrr het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen, of wel? Als ik alleen de openingspost lees vind ik deze steden minder geschikt, en inderdaad omdat TS bijvoorbeeld aangeeft lekker met een boek in het park te willen zitten.
ja dat is zoquote:Op maandag 13 maart 2006 14:07 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Rome is duur als je dicht bij de trekpleisters als het vaticaan iets wil eten of drinken. Daar betaal voor je een flesje cola 3 euro, loop twee straatjes verder waar het rustig is en je hebt een flesje cola voor 1 euro. Daarnaast is het vooral handig in de zomer, dat je overal gratis schoon water uit de fonteinen kan drinken.
Maar ik geloof dat dit topic over de wensen van TS ging? En in welke stad hij dat dan het beste kon doen?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Een boek lezen doe ik liever thuis, wetende dat ik er geen geld voor heb hoeven te betalen om te kunnen lezen in een ander land.
Ik geef toch informatie en jij gaat daar op in? Wat is nou opeens voor omgedraaide wereld?quote:Op maandag 13 maart 2006 14:35 schreef Mirrr het volgende:
[..]
Maar ik geloof dat dit topic over de wensen van TS ging? En in welke stad hij dat dan het beste kon doen?
Ierland is supercoolquote:Op maandag 13 maart 2006 14:25 schreef Mirrr het volgende:
Schotland, Ierland en Scandinavie lijken me momenteel misschien nog een beetje koud voor de plannen van TS. Lekker rondslenteren en in het park zitten is toch wat minder aangenaam dan.
Madrid is leuk, dan is Barcelona mooier, met Gaudi monumentenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:43 schreef nielspan het volgende:
Rome zou ook niet de eerste keer zijn, ben er al eerder twee weken met school geweest. Toen alle verplichte musea, kerken, etc gedaan. Madrid zijn inderdaad mooie aanbiedingen naar toe, kan je goedkoop heen en weer vliegen met transavia. Is dat een mooie/leuke/interessante stad?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |