Ja, inderdaad. Een beetje wielrenner traint gewoon als het regent. Iemand die dan thuis blijft zitten en 'n potje gaat rukken zal nooit een groot wielrenner worden.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hebben we het nu over wielrennen of korfbal? Zou wat zijn als ze Parijs- Roubaix af lasten omdat het regent...
En nog maar 3 jaar geleden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:57 schreef Zwansen het volgende:
Leuke beelden van Cipo net op studio sport, 2002 was een redelijk jaar voor hem....
Milaan San Remo, Gent Wevelgem, Wereldkampioen, 3 etappes in de Vuelta en 6 etappes in de Giro...
Normaal? Man dat waren dan nog de betere wegen.quote:Op zondag 1 mei 2005 10:33 schreef ultra_ivo het volgende:
Niet zeuren. In de dagen dat het wielrennen nog echte heroiek opleverde waren dit soort paden normaal.
Even wat foto's uit vroegere dagen van het net geplukt:quote:Op zondag 1 mei 2005 13:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Normaal? Man dat waren dan nog de betere wegen.![]()
Toen was het materiaal daar ook op voorzien en reden ze ook op een omgebouwde tank met daaronder traktorbanden (nu overdrijf ik wel een beetjequote:Op zondag 1 mei 2005 10:33 schreef ultra_ivo het volgende:
Niet zeuren. In de dagen dat het wielrennen nog echte heroiek opleverde waren dit soort paden normaal.
Dan moeten ze schelden op de mecaniciens en niet op de organsiatoren.quote:Op zondag 1 mei 2005 15:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toen was het materiaal daar ook op voorzien en reden ze ook op een omgebouwde tank met daaronder traktorbanden (nu overdrijf ik wel een beetje)
ja weet ook nog goed 2002 wk in zolder bij de junioren, valpartij op de streep en iemand ging toen ook al schuivend met z'n snuit over het wegdek de finish over, bleef toen ook buiten westen liggen geloof ik, was niet echt een pretje lijkt me, ckr als je al binnen bent....quote:Op zaterdag 30 april 2005 21:43 schreef Bartoli het volgende:
Iemand nog zin om te gaan wielrennen.? (zie foto onder)
Nee ff serieus wat een valpartij. Ferrara krijgt een klapband/afloper waarna hij Bruseghin meeneemt in zijn val. En daarbij ook nog Ermeti en ene van Naturino meesleurt. Ow ja het betreft de wedstrijd GP Industria
[afbeelding]
foto afkomstig van een user van 2cycle
Ow ja Ermeti ter controle naar ziekenhuis en had wat zware schaafwonden en een blessure aan schouder. Andere 2 alleen zware schaafwonden en een hevige schok. Die van Naturino die is nog gefinished.
En Philippe Gilbert wint de Klimmerstrofee, toch nog net iets belangrijker.quote:Op zondag 1 mei 2005 20:52 schreef neto het volgende:
Boonen wint Profronde van Made
Thnx voor de herinnering.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Vanavond Thomas Dekker bij Barend & van Dorp.
Is dat niet iets als met je hak op de trapper en dan helemaal strekken?quote:Op maandag 2 mei 2005 23:01 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, hoe zit het met de zadelhoogte van je fiets... Wat is de optimale hoogte van een zadel? Heeft uiteraard met beenlengte enz. te maken maar kan iemand daar mij iets over vertellen?
Enquote:Op maandag 2 mei 2005 23:56 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb het al gevonden met dank aan Google.
Dus eigenlijk hetzelfde als met schoenen aan met je hak op de trapper en dan zittenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 00:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
van zadel tot trapper, 107% van de afstand van je onderkant van je voet tot aan je kruis.
Als je er nu Sosenka van maakt klopt het helemaalquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Sosenko wint de proloog van de Uniqa Classis, voor wie het interesseert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |