Volgens mij zijn er maar drie categorieen tegenwoordig:quote:Op donderdag 21 april 2005 23:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En pas op, hè, we hebben het hier over een rittenwedstrijd van eerste categorie - vergelijkbaar met Aragon, vorige week.
Ook kleine koersen zijn nodig. Een Giro overleeft toch wel, voor Rioja kan zo'n slecht peleton dodelijk zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:47 schreef mbn het volgende:
Ik heb liever een heel sterk startersveld in de Giro, dan dat de sterke renners over alle plaatselijke rondjes verdeeld zijn. Ik vind het veel mooier om Valverde nu vooraan te zien in de Waalse klassiekers, dan dat hij een Spaans rondje rond de kerk wint. In die zin is voor wielerfans zoals mij de ProTour een uitkomst.
Bovendien moet er ook weer niet worden overdreven over de startvelden. In Veenendaal-Veenendaal was het startveld dit jaar niet beduidend zwakker dan vorig jaar. En in de Scheldeprijs stond zelfs de leider van de ProTour aan de start en die koers was juist door de grote Belgische ploegen minder leuk.
Er zijn er meerdere hoor, binnen de Pro-tour heb je volgende categoriën :quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:57 schreef vluggejapie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er maar drie categorieen tegenwoordig:
Protour wedstrijden
Hors categorie wedstrijden
en eerste categorie
Dus eerste categorie zegt helemaal niks meer tegenwoordig
http://www1.letourderomandie.ch/quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:47 schreef NRH het volgende:
Heeft iemand de link naar de officiële website van Romandië?
Ik vind het altijd wel leuk om wat achtergrondinformatie te bekijken.
Ook handig voor volledige klassementen en live-berichtgeving.
is al topic over: Mario Cipollini stopt per directquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Cipo stopt per direct ...
Ja vanaf kwart over vier vanmiddag.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:05 schreef zjroentje het volgende:
Vijfde plaats voor Dekker, netjes.
Komt Romandie nog op Sporza?
ow jawel hoor!quote:Op woensdag 20 april 2005 21:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Da's dan weer onzin. Dat geldt voor de echte toppers, maar 'n amateur (elite zonder contract) krijgt echt niet om de haverklap een nieuwe fiets, een junior al helemaal niet.
dan moet je toch maar eens navraag gaan doen.. ik ken genoeg verenigingen waarbij ze niet trainen met slecht weerquote:Op woensdag 27 april 2005 19:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat is echt onzin. Junioren trainen gewoon bij slecht weer. Een nat wegdek is echt niet hartstikke gevaarlijk.
quote:Op woensdag 27 april 2005 21:56 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dan moet je toch maar eens navraag gaan doen.. ik ken genoeg verenigingen waarbij ze niet trainen met slecht weer
Geweldig figuur, die Oscar.quote:Terwijl Oscar Freire zijn eigen trainingsschema volgt, zijn ze hem bij de Rabobank-ploeg 'kwijt'. De Spanjaard heeft zijn mobieltje namelijk kwijtgeraakt.
Na de Waalse Pijl heeft Freire zijn mobieltje ergens in het rennershotel laten liggen, maar de telefoon kwam niet boven water. Hij is daarom nog alleen via zijn vaste telefoon in Spanje te bereiken, maar daar is hij vaak meerdere dagen weg als hij verder weg gaat trainen. De Rabobank-ploeg heeft daardoor moeite om hem te bereiken.
Zo kwamen vanuit de pers vragen binnen voor een reactie van Freire op het afscheid van collega-sprinter Cipollini. Jacob Bergsma, pr-man bij Rabobank, moest een reactie schuldig blijven: "We kunnen hem enkel nog bereiken als hij thuis is, maar voorlopig is dat niet het geval en weten we ook niet waar hij precies is. Het is dus wachten tot hij zich een nieuwe GSM heeft aangeschaft."
http://sport.fok.nl/sport/nieuws/13696
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |