Dat met die eieren ga ik proberen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:35 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Om het goed te maken: voor de volgende recepten mag jij gewone piepers gebruiken, ik neem wel krieltjes
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Gamba´s in Chili´s, knoflook, zout en olie marineren,
4 aan een spiesje, en grillen maar,
Goedkope hamburgers of frikadellen (zo'n doos van 20 stuks) gaat prima!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:10 schreef MaRySe het volgende:
welk vlees/recept is het goedkoopst om te bbqen?
Ik heb zaterdag een feestje en ik zou of kunnen frituren (dat kost haast niks)
of barbecuen..
frikandellen op de barbecue?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:16 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Goedkope hamburgers of frikadellen (zo'n doos van 20 stuks) gaat prima!
kip doet gemiddeld 6 euro per kilo.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
frikandellen op de barbecue?
Is kip duur? Ik zou kipsaté kunnen maken..
Frikadelletjes in stukjes snijden, BBQ-en, aan een prikkertje doen met een augurkje of zo...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:26 schreef MaRySe het volgende:
Het is geen avond eten maar meer gewoon een hapje.
Denk dat misschien de frituur toch het makkelijkst/goedkoopst is.
Bij geen aanmaakblokjes wil die brandgel voor in de vuurpotten ook heel goed werken!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 12:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Maandag voor het eerst gebarbecued. Mijn ouders helemaal in de stress want hij ging zo moeilijk aan (geen aanmaakblokjeswisten zij veel) mijn vader helemaal gestresst omdat er brand ontstond bij het aanmaken van de bbq dus hij gelijk met gieters in de aanslag.
Ik ben blij dat je het zegt, want kan je mij vertellen wat ik fout deed vandaag?quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Bij geen aanmaakblokjes wil die brandgel voor in de vuurpotten ook heel goed werken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |