Leve de gas barbeque!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Een Berichtje uit de Telegraaf
[..]
Piet, zo'n zelfde soort bericht had je al zeker 2 keer in dit topic geplaatst...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Een Berichtje uit de Telegraaf
[..]
Denk idd dat die van mij ook niet meer de schuur uitkomtquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:01 schreef Pikkebaas het volgende:
Mijn BBQ ga ik binnenkort maar weer eens winterklaar maken, want dat wordt helemaal niks meer hier....
Ik ga a.s maandag bbq'en hoor!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Denk idd dat die van mij ook niet meer de schuur uitkomt
Laat maar, we gaan nu boodschappen doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:44 schreef Djeez het volgende:
Heeft iemand nog recepten voor lekkere sausjes voor bij de bbq? En aardappelsalade, of is dat lekkerder kant en klaar?
Amateurquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:58 schreef Thorical het volgende:
Ik vindt dat barbeque knoeien maar niets.
Of het duurt uren voordat je iets te eten krijgt ofhet het is half verbrand.
Dan heb je nog nooit met de goede personen gebarbecued (nee, dit is geen uitnodiging)quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:58 schreef Thorical het volgende:
Prutser.... als je het goed doet heb je binnen 5 minuten goed spul op je bordquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:58 schreef Thorical het volgende:
Mijn kipfiletjes zijn altijd botermals als ze bij mijn stiefvader van de BBQ afkomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:58 schreef Thorical het volgende:
ALS ik dat toch al doe, vloeistoffen op de BBQ gooien, dan doe ik het terwijl ik LAGER dan de BBQ sta, dus veelal gehurkt met het gezicht een beetje afgewendt van de BBQ, uit de wind en met tuinslang en emmers water in de buurt.quote:Op maandag 11 juli 2005 09:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Hier, heb je weer een stel slimmerikken die toch vloeibare brandstof gebruikten voor een BBQ
Gewonden bij barbecue op de Maas
Erg goed recept!quote:
Hier in Eindhoven heb ik hem net nog gebruiktquote:Op donderdag 11 augustus 2005 17:01 schreef Pikkebaas het volgende:
Mijn BBQ ga ik binnenkort maar weer eens winterklaar maken, want dat wordt helemaal niks meer hier....
Een kick van bijna een jaarquote:Op maandag 17 juli 2006 15:11 schreef Troel het volgende:
Er is nog nauwelijks een dag geweest dat ik niet de BBQ aangestoken heb
Jonge jonge, er werd speciaal in het feedback topic om dit topic gevraagd, en laat ik nou net op zoek zijn naar nog wat andere recepten. Daarom die kick. Niet om jou te pesten, sorryquote:Op maandag 17 juli 2006 15:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Een kick van bijna een jaar....
Goeie kick :!!!
Ik bedoelde dan ook serieus een goede kick.... want ik was ook op zoek naar iets dergelijksquote:Op maandag 17 juli 2006 15:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Jonge jonge, er werd speciaal in het feedback topic om dit topic gevraagd, en laat ik nou net op zoek zijn naar nog wat andere recepten. Daarom die kick. Niet om jou te pesten, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |