eeeehhh, nee?quote:op zondag 17 april 2005 18:49 schreef djekko het volgende:
zeg, het is toch hotel recreatie café, ipv hotel restaurant café?
volgens mij wel hoorquote:op zondag 17 april 2005 18:49 schreef djekko het volgende:
zeg, het is toch hotel recreatie café, ipv hotel restaurant café?
nou, ook mijn ogen heb je geopend, dus nooit bij stil gestaan dat het een afkorting was, dacht dat het een gewoon woord was joh. toch weer wat geleerd vandaagquote:op vrijdag 15 april 2005 08:56 schreef star_gazer het volgende:
horeca - hotel restaurant café. daar kwam ik ook wat laat achter (zegmaar op m'n 17e)
het is in het verleden wel degelijk voorgekomen dat ze maanden bij elkaar zaten zonder dat ze contact hadden met de buitenwereld. het langste is zelfs 18 maanden geweest.quote:op maandag 18 april 2005 20:14 schreef chrisjx het volgende:
ik wist wel dat als er een nieuwe paus gekozen moest worden kardinalen dan allemaal bij elkaar gingen zitten en als er dan witte rook tevoorschijn kwam, er een nieuwe paus was.
maar om de een of andere reden dacht ik dat die kardinalen echt maanden bij elkaar zaten zonder dat ze contact hadden met de buitenwereldkwam er dus vorige week pas achter dat dat meestal maar een dag of twee is
ohquote:op maandag 18 april 2005 20:21 schreef biancavia het volgende:
het is in het verleden wel degelijk voorgekomen dat ze maanden bij elkaar zaten zonder dat ze contact hadden met de buitenwereld. het langste is zelfs 18 maanden geweest.
de voorspelling voor nu is inderdaad dat het met een paar dagen gedaan is, het kan echter ook nog veel langer gaan duren.
het langste dat ze bij elkaar zaten was 3 jaar, hoorde ik vanmorgen op belgisch journaalquote:op maandag 18 april 2005 20:21 schreef biancavia het volgende:
[..]
het is in het verleden wel degelijk voorgekomen dat ze maanden bij elkaar zaten zonder dat ze contact hadden met de buitenwereld. het langste is zelfs 18 maanden geweest.
de voorspelling voor nu is inderdaad dat het met een paar dagen gedaan is, het kan echter ook nog veel langer gaan duren.
dacht ik ook!!quote:op maandag 18 april 2005 20:14 schreef chrisjx het volgende:
ik wist wel dat als er een nieuwe paus gekozen moest worden kardinalen dan allemaal bij elkaar gingen zitten en als er dan witte rook tevoorschijn kwam, er een nieuwe paus was.
maar om de een of andere reden dacht ik dat die kardinalen echt maanden bij elkaar zaten zonder dat ze contact hadden met de buitenwereldkwam er dus vorige week pas achter dat dat meestal maar een dag of twee is
quote:op maandag 18 april 2005 22:43 schreef tommytheman het volgende:
dat meneer cactus dus eigenlijk helemaal niet zo oke is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |