Een daarvan was dan ook de taal van het geweld.quote:Op maandag 4 april 2005 18:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij wel, maar jij bent dan ook rechts.
Die maak je maar lekker zelf, ondankbare hond.quote:Op maandag 4 april 2005 18:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een daarvan was dan ook de taal van het geweld.. (Eigenlijk zou er een smiley met bajonet moeten bestaan.)
Hmmmmm, moet je daar rechts voor zijn dan. Ik ben lichamelijk natuurlijk wel rechts, misschien dat dat helpt.quote:Op maandag 4 april 2005 18:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij wel, maar jij bent dan ook rechts.
Lucky you, er gloort nog hoop!quote:Op maandag 4 april 2005 18:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hmmmmm, moet je daar rechts voor zijn dan. Ik ben lichamelijk natuurlijk wel rechts, misschien dat dat helpt.
ach, ik heb een hekel aan geld, dus echt rechts zal ik wel nooit worden.quote:
Hoe moet je dan je geliefde hobby, bier drinken, beoefenen?quote:Op maandag 4 april 2005 19:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ach, ik heb een hekel aan geld, dus echt rechts zal ik wel nooit worden.
daarom geef je het zeker het liefst uit...quote:Op maandag 4 april 2005 19:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ach, ik heb een hekel aan geld, dus echt rechts zal ik wel nooit worden.
Ik heb er afgelopen periode een hele serie beroerde colleges opzittenquote:Op maandag 4 april 2005 17:48 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit was echt het slechtste college aller tijden, ik waande mij op de middelbare school. Het werd dan ook gegeven door de een of andere archivaris uit Groningen.
Sidekick, woordvoerder van Monidique.quote:Op maandag 4 april 2005 20:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Monidique, woordvoerder van Sidekick.
Mot je kut daar bij helpen?quote:Op maandag 4 april 2005 20:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
kut, ik mot pissen
Nee, die komt over een uurtje of twee pasquote:
Lang voorspel zeg.quote:Op maandag 4 april 2005 20:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, die komt over een uurtje of twee pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |