abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26761297
Ok, dank je

Over al die spullen, je kan brieven opslaan op het postkantoor, maak gewoon wat brieven, attach je spullen eraan en sla ze op op het postkantoor.
pi_26765278
chocola werkt niet. Snoepje werkte bij mij in het begin ook elke keer niet, maar vandaag is het gelukt. Gewoon blijven neerleggen en iets later terugkomen! Uiteindelijk lukt het dan wel
  zaterdag 7 mei 2005 @ 11:35:21 #103
120293 lurvi09
http://www.av-onderwijs.nl
pi_26797506
Hallo, ik ben nog nieuw.

Naam: Sheik
Dorp: Tolbert

Kun je de spelletjes als Zelda en Super Mario Bros ook bemahtigen zonder de e-cards en e-reader? Of zijn deze alleen in de NTSC-versie verkrijgbaar?
Waarom moeilijk doen, als het samen kan.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 12:00:04 #104
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26797963
Welkom lurvi09 Wil je in de lijst in de Opening Post? Dan moet je even bevestigen dat je de namen goed geschreven hebt (Animal Crossing is hoofdlettergevoelig).

Volgens deze site kun je Legend of Zelda en Super Mario Bros niet op een normale manier krijgen, alleen met een Action Replay. Alle andere NES-spelletjes kun je volgens mij wel gewoon krijgen door te ruilen, mini-games te winnen, op de AC-krant te klikken of bij speciale verkopers in je dorp.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_26799731
Klopt. Sommige NES games zijn tradeable en sommigen ook niet. Ik beschik over veilige codes (afkomstig van nintendo zelf) van de meeste untradeable NES games. Als jij ze wilt moet je eventjes je e-mail adres geven. Dat is geen valsspelen want NES games zijn niet anders te krijgen.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 17:30:24 #106
120293 lurvi09
pi_26805033
Hoi Lelibel,
Ik stuur je even een e-mail op het account dat op deze website staat.

Oh, voeg me gerust toe aan de lijst, de namen zijn correct
pi_26805109
lurvi09 zit je ook op animalcrossingcommunity?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 17:46:38 #108
120293 lurvi09
pi_26805372
Zo lelibel, je bent wel een bezig bijtje. Ik zit (nog) niet bij de animalcrossingcommunitie.
Ik heb je codes gekregen en ik zal uitproberen. Welke kun je wel en welke kun je nou niet ruilen? Ik zag dat DK er wel bij zat, maar weet je toevallig ook hoe het zit met Zelda en SMB?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:21:51 #109
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26806119
Je staat erbij
Op de site van de ACC http://www.animalcrossingcommunity.com kun je heel simpel je catalogus bijhouden. Door middel van verschillende blokjes kan je ook snel zien welke items wel en niet ruilbaar zijn.

Classic NES Games (4/20)
wel Balloon Fight
niet Baseball
wel Clu Clu Land
niet Clu Clu Land D
wel DK Jr Math
wel Donkey Kong
niet Donkey Kong 3
niet Donkey Kong Jr
wel Excitebike
wel Golf
niet Ice Climber
niet Mario Bros.
wel NES Console
wel Pinball
niet Punchout
niet Soccer
wel Tennis
niet Wario's Woods

Zoals je ziet staan Zelda en SMB er niet bij, dat komt omdat het zogenaamde 'geheime items' zijn. Als je ze hebt zal je ze ook niet zien in je catalogus in het spel.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
pi_26806858
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 17:46 schreef lurvi09 het volgende:
Zo lelibel, je bent wel een bezig bijtje. Ik zit (nog) niet bij de animalcrossingcommunitie.
Ik heb je codes gekregen en ik zal uitproberen. Welke kun je wel en welke kun je nou niet ruilen? Ik zag dat DK er wel bij zat, maar weet je toevallig ook hoe het zit met Zelda en SMB?
Er zijn nog 3 spellen die untradeble zijn die je nu nog niet hebt. Deze heb ik zelf ook nog niet. Ik heb alleen goede vriend via animalcrossingcommunity waar ik deze codes van gekregen heb aangezien ik de spellen zelf ook niet had. Ik heb via hem ook island codes gekregen omdat ik geen gba heb dus dan kun je het ook geen valsspelen noemen.
Animalcrossingcommunity is inderdaad fantastisch voor het bijhouden van je catalogus. Als je alles invult wat je hebt en je wilt traden vergelijkt de site jouw catalogus met die van een ander en op die manier zie je heel gemakkelijk wat je wilt van diegene en kunt geven. Supersite !! Echt doen. Je kunt ook patterns maken en laten beoordelen, liedjes maken, je town invullen en je characters (zodat anderen die kunnen zien) en natuurlijk zit op animalcrossingcommunity ook het mega forum.
pi_26813528
Aha zo ben je dus aan die Island dingen gekomen
Ik dacht al hoe kom je eraan want ik wist dat je geen gba hebt.
pi_26814479
ja zo dus . Hoe moet ik er anders aan komen dan. Ik ga er echt geen gba voor kopen om mijn catalogus compleet te krijgen !
pi_26823975
Ik ga dan maar een keertje mijn Action Replay gebruiken want die zelda en mario wil ik ook hebben

Het kon zijn dat je een gba geleend had en 24 uur per dag erop had gespeeld. Ik heb geen idee hoor

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2005 16:16:13 ]
  zondag 8 mei 2005 @ 17:12:31 #114
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_26828357
Weten jullie trouwens allemaal dat je bij bijvoorbeeld Tom's winkel, als je iets wil verkopen, meerdere artikelen tegelijk kan selecteren met de x-knop. Zo hoef je niet elk artikel apart te verkopen, maar kan het in 1 keer en Tom telt het bedrag gewoon op Weet niet of jullie daar al achter waren, maar het staat in het boekje en aangezien bijna niemand het leest d8 ik...ik deel het even mee
To infinity…and beyond!
pi_26828791
Ja, was ik ook al een hele tijd achter.
pi_26833903
klopt kwam ik toevallig achter en het is echt super handig
pi_26844169
oh my gosh I didn't know. Ik kijk ook nooit die boekjes door
  maandag 9 mei 2005 @ 16:45:56 #118
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_26856497
Daarom dus, ik verveelde me een keer in de trein en heb het boekje maar gelezen Vandaar dat ik het dus even meedeel hier...had nl ook niet verwacht dat iedereen dat boekje had gelezen nee
Het werkt trouwens ook bij de dump als je je zooi daar neer wil gooien
To infinity…and beyond!
pi_26859064
Het werkt ook bij brieven.
pi_26861419
Dat is een handige tip! Boekje wel gelezen, maar niet zo grondig blijkbaar...
Cyberspace is definitely a blue state.
~Jeff Tweedy
  maandag 9 mei 2005 @ 21:57:00 #121
120293 lurvi09
pi_26866578
Dat noemen onze systeembeheeders RTFM of te wel Read The F***ing Manual, maar ja wie doet dat nou. Ik wist het trouwens wel, maar het het niet uit het boekje. Mijn vriend had het wel uit het boekje.
  donderdag 12 mei 2005 @ 11:13:57 #122
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26938570
Na nog eens minstens twintig keer gestoken te zijn is het me vanochtend eindelijk gelukt om een bij te vangen.
Nog vijf insecten. Toch maar eens opzoeken in welk seizoen die eigenlijk voorkomen.
pi_26941455
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:13 schreef lizardtattoo het volgende:
Na nog eens minstens twintig keer gestoken te zijn is het me vanochtend eindelijk gelukt om een bij te vangen.
Nog vijf insecten. Toch maar eens opzoeken in welk seizoen die eigenlijk voorkomen.

Hoe heb je het gedaan?
Cyberspace is definitely a blue state.
~Jeff Tweedy
  donderdag 12 mei 2005 @ 13:31:37 #124
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_26942874
Toch met die tip van achter de boom gaan staan. Dat leek dus eerst niks te helpen omdat ik nog steeds gestoken werd, maar ik ben het gewoon stug blijven proberen en vandaag lukte het ineens wel. Geen idee waarom eigenlijk. Beestje maar meteen naar het museum gebracht, de kans dat ik er ooit nog een vang schat ik heel klein in. Geld heb ik toch zat.
pi_26953340
eum, ik krijg dat niet met die x-knop in de winkel, wanneer moet ik dat doen dan? Vooraf krijg ik de map en tijdens is geen beweging meer mogelijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')