quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 17:46 schreef lurvi09 het volgende:Zo lelibel, je bent wel een bezig bijtje. Ik zit (nog) niet bij de animalcrossingcommunitie.
Ik heb je codes gekregen en ik zal uitproberen. Welke kun je wel en welke kun je nou niet ruilen? Ik zag dat DK er wel bij zat, maar weet je toevallig ook hoe het zit met Zelda en SMB?
Er zijn nog 3 spellen die untradeble zijn die je nu nog niet hebt. Deze heb ik zelf ook nog niet. Ik heb alleen goede vriend via animalcrossingcommunity waar ik deze codes van gekregen heb aangezien ik de spellen zelf ook niet had. Ik heb via hem ook island codes gekregen omdat ik geen gba heb dus dan kun je het ook geen valsspelen noemen.
Animalcrossingcommunity is inderdaad fantastisch voor het bijhouden van je catalogus. Als je alles invult wat je hebt en je wilt traden vergelijkt de site jouw catalogus met die van een ander en op die manier zie je heel gemakkelijk wat je wilt van diegene en kunt geven. Supersite
![]()
!! Echt doen. Je kunt ook patterns maken en laten beoordelen, liedjes maken, je town invullen en je characters (zodat anderen die kunnen zien) en natuurlijk zit op animalcrossingcommunity ook het mega forum.