Met mijn wasmachine gaat het stukken sneller.quote:[b]Op maandag 4 april 2005 00:38
Nu moet ik dus wachten totdat de andere handdoek gewassen is en dat duurt wel 2 dagen.
Ik dus...quote:Op maandag 4 april 2005 00:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
maar, welke idioot heeft dan ook maar 2 handdoeken
ben jij doof aan je ogen?quote:
van masturberen wordt je doofquote:Op maandag 4 april 2005 00:50 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ben jij doof aan je ogen?
, zorg altijd dat je tissues achter de hand hebt als je gaat masturberen
Dat krijg je ervan wanneer moeder vind dat je maar voor je eigen kleren en textiel moet zorgen en je nooit zin hebt om dat daadwerkelijk ook allemaal te kopen.quote:Op maandag 4 april 2005 00:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat is wel heel erg weinig
koop wat bij dan ofxzo!
Dat weet iedereen toch behalve TSquote:Op maandag 4 april 2005 00:50 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ben jij doof aan je ogen?
, zorg altijd dat je tissues achter de hand hebt als je gaat masturberen
woon je nog thuis?quote:Op maandag 4 april 2005 00:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan wanneer moeder vind dat je maar voor je eigen kleren en textiel moet zorgen en je nooit zin hebt om dat daadwerkelijk ook allemaal te kopen.
![]()
krijg je van die 'harde' sokken vanquote:Op maandag 4 april 2005 00:52 schreef SHE het volgende:
Gozer, een beetje vent dumpt het in een sok, dat weten zelfs wij vrouw-wezens
Met je tissues.... Mr. "anal"![]()
En als je ze dan nooit wast heb je na een jaartje mooie laarzen.quote:
Lastig he, zelfstandig wordenquote:Op maandag 4 april 2005 00:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan wanneer moeder vind dat je maar voor je eigen kleren en textiel moet zorgen en je nooit zin hebt om dat daadwerkelijk ook allemaal te kopen.
![]()
Ja, dat lijkt me toch wel logischquote:
wat ZIJ zegtquote:Op maandag 4 april 2005 00:52 schreef SHE het volgende:
bizar, daar heb ik nou nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 4 april 2005 00:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me toch wel logisch
En dat laat je allemaal toe? Er komt dus echt niemand anders dan ik in mijn kamer, laat staan de boel opruimen...quote:Op maandag 4 april 2005 00:56 schreef 7eVeNL het volgende:
Ja totdat je vader is je kamer flink gaat uitmesten uit pure verveling en dan zegt, zo ik heb je kamer gedaan en heb ook die versteende sokken van je weggegooit...![]()
![]()
vertelquote:Op maandag 4 april 2005 01:08 schreef Asskicker14 het volgende:
En over die sokken, been there done that, en mijn moeder is daar ook al van op de hoogte.
En aangezien ik mij niet 2x in de bek wil laten kijken, heb ik dat maar niet gedaan
Bij mij durven ze ook al niet meer binnen te komen, hier staat veel te veel dure apparatuur waar je maar beter voorzichtig mee om kunt springenquote:Op maandag 4 april 2005 01:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
min moeder blijft anders mooi van de zooi in mijn kamer af.
en terecht. het is mijn kamer, mag ik ook wat privacy?
en, daarbij, volgens mij durft ze niet meer, sinds ze op mijn speeltjesla gestuit is, in de periode toen ze dat nog wel deed![]()
![]()
![]()
je moet ze ook niet afgeladen in de wasmand gooien hequote:Op maandag 4 april 2005 01:08 schreef Asskicker14 het volgende:
En over die sokken, been there done that, en mijn moeder is daar ook al van op de hoogte.
En aangezien ik mij niet 2x in de bek wil laten kijken, heb ik dat maar niet gedaan
Zwarte sokken met witte vlekkenquote:Op maandag 4 april 2005 01:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe doe je datquote:Op maandag 4 april 2005 01:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Gelukkig kan ik klaarkomen zonder te ejaculeren, als ik echt wil tenminste.
Dan is er ook niet veel meer over hequote:Op maandag 4 april 2005 01:28 schreef pijnboom het volgende:
[..]
Na een keer of 10 lukt mij dat ook wel
quote:Op maandag 4 april 2005 01:13 schreef Nickthedick het volgende:
Spoel 'm anders gewoon af onder de kraan.
Ik wil het ook wel in jou kwijtquote:Op maandag 4 april 2005 01:32 schreef SHE het volgende:
[..]
![]()
Pik onder de massagestraal en weg zijn alle zonden
Maar nou de hamvraag: Lust jij ham?quote:
pssst 'SHE' is een ventquote:Op maandag 4 april 2005 01:51 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Maar nou de hamvraag: Lust jij ham?
Ik bedoel: wanneer mag ik jou vak vullen?
quote:Op maandag 4 april 2005 00:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik was toenet dus bezig met mijn dagelijkse sjorsessie.
Moraal van het verhaal
quote:Op maandag 4 april 2005 02:35 schreef Topmaat het volgende:
een Hemale
verontrustend, een hemale met grootheidswaanzinquote:
ik zou eerder zeggen dat ze wat anders zou moeten hebben als ze echt een 'she' is, maar wie ben ikquote:Op maandag 4 april 2005 02:47 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je geen 'SHE' maar 'HE' als username te hebben![]()
Dikke tieten?quote:Op maandag 4 april 2005 02:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik zou eerder zeggen dat ze wat anders zou moeten hebben als ze echt een 'she' is, maar wie ben ik
Is het niet handig om een condoom te gebruikenquote:Op maandag 4 april 2005 00:38 schreef Asskicker14 het volgende:
traumatische ervaring
neequote:Op maandag 4 april 2005 02:55 schreef Ghost_Viper het volgende:
[..]
Is het niet handig om een condoom te gebruiken![]()
laat me raden; het is de tijd van de maand en je houdt niet bepaald van een geintje?quote:Op maandag 4 april 2005 03:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Laat me raden, je zit nog op school en huilt als je klaarkomt?
Hij huilt omdat hij of gevoelig is of een gevoelige huid heeft......quote:Op maandag 4 april 2005 03:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij ook als je daarna pijn hebtquote:Op maandag 4 april 2005 03:03 schreef SHE het volgende:
[..]
Paar dagen nog, geef me een dag en ik scheur je aan stukkenquote:Op maandag 4 april 2005 03:06 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
laat me raden; het is de tijd van de maand en je houdt niet bepaald van een geintje?
In die films, zijn ze doorgaans voorzien van beter bedeelden...don't get your hopes up to highquote:
Met je voortanden zeker.quote:Op maandag 4 april 2005 03:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Paar dagen nog, geef me een dag en ik scheur je aan stukken
grootspraak en wishful thinking juffiequote:Op maandag 4 april 2005 03:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Paar dagen nog, geef me een dag en ik scheur je aan stukken
quote:Op maandag 4 april 2005 03:07 schreef SHE het volgende:
[..]
In die films, zijn ze doorgaans voorzien van beter bedeelden...don't get your hopes up too high![]()
Vandaar dat hij altijd huilend van school komt. En wij maar denken dat hij gepest wordt.quote:Op maandag 4 april 2005 03:03 schreef SHE het volgende:
[..]
"Wij" ? Leef je in je eigen wereldje op dit forum of zo?quote:Op maandag 4 april 2005 03:10 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Vandaar dat hij altijd huilend van school komt. En wij maar denken dat hij gepest wordt.
realdollquote:Op maandag 4 april 2005 03:12 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn inflatable schnappi, wat denk je zelf?
Ja, waarom? Iets op tegen?quote:Op maandag 4 april 2005 03:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
"Wij" ? Leef je in je eigen wereldje op dit forum of zo?
zeg je zowaar iets zinnigsquote:Op maandag 4 april 2005 03:11 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Type-O-Negative - October Rust
hele goede cd
gebeurt vaker hoor, al doet mijn naam mogelijk anders vermoedenquote:
Je opblaasneukertje? Zijn die er ook al? Wat de commercie wel niet voor wanhopige, alleenstaande vrouwen over heeft zegquote:Op maandag 4 april 2005 03:12 schreef SHE het volgende:
[..]
maar Paradise Lost was de inspiratie voor die band, die luister ik dan ook wel weer graag; ken je die?quote:
Sorry, maar wat heeft een opblaaskroko precies met " behoefte " te maken???quote:Op maandag 4 april 2005 03:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je opblaasneukertje? Zijn die er ook al? Wat de commercie wel niet voor wanhopige, alleenstaande vrouwen over heeft zeg![]()
Believe in nothingquote:Op maandag 4 april 2005 03:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
maar Paradise Lost was de inspiratie voor die band, die luister ik dan ook wel weer graag; ken je die?
Stop je em erin en blaas je em daarna opquote:Op maandag 4 april 2005 03:12 schreef SHE het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 april 2005 03:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Sorry, maar wat heeft een opblaaskroko precies met " behoefte " te maken???
Sick little puppy![]()
Melk en koekjes, lekkerquote:Op maandag 4 april 2005 03:18 schreef cultheld het volgende:
[..]
[afbeelding] speciaal voor jou gereserveerd![]()
En dan? Dan zie ik een bonkig manwijf?quote:
Wat betekent dat jij pas recentelijk je GI joe- pyama party ontgroeid bent, dus hup hup..in je mandquote:Op maandag 4 april 2005 03:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Maar ik ben geen 12 verdomme, ik ben 20![]()
Fotoboek, asswipequote:Op maandag 4 april 2005 03:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Post eens wat fotos, liefst van je blote lichaam
fok fotoboekenquote:
forging sympathyquote:
Ik luister alles, van SOD, tot GWAR ( alhoewel, luisteren, dit is visueel ), tot Hed Kandi tot Alexander Montreuxquote:Op maandag 4 april 2005 03:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
forging sympathy
nog meer bands met goede muziek waar je in wilt lullen?
Ik durf niet eens te kijken.quote:Op maandag 4 april 2005 03:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar staat lang niet genoeg in, er is vast wel wat meer te posten
da's altijd mooi, keer luisteren naar waar jij het over hebt dan; zelf meer van het gebrul van coal chamber en slipknot, het gezaag van old dead tree, het melancholische van nick cave, de snelheid van stratovarius en het euh euforischequote:Op maandag 4 april 2005 03:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik luister alles, van SOD, tot GWAR ( alhoewel, luisteren, dit is visueel ), tot Hed Kandi tot Alexander Montreux
Je kunt me met vrijwel alles blij maken dus
dude, tot deze opmerking had je m'n sympathie.quote:Op maandag 4 april 2005 03:32 schreef cultheld het volgende:
Tering, een verkapt metal-topic. Nu wordt het pas echt eng
Ander genoemden zijn geen metalquote:Op maandag 4 april 2005 03:37 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
da's altijd mooi, keer luisteren naar waar jij het over hebt dan; zelf meer van het gebrul van coal chamber en slipknot, het gezaag van old dead tree, het melancholische van nick cave, de snelheid van stratovarius en het euh euforischevan dimmu borgir, naast alle andere goede muziek op het gebied van metal in al haar stromingen natuurlijk.
mocht je een lijstje hebben van je muziek, voel je vrij om het te mailen; ik kan uiteraard hetzelfde doen
anywh0re, daar hou ik dus wel vanquote:Op maandag 4 april 2005 03:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ander genoemden zijn geen metal..verre van zelfs.
idem, ruk&butt valt dus per definitie al af, evenals hipflop en andere negermuziek (behalve jazz dan wel weer)quote:Ik hou van alle muzak, als het maar iets heeft.
vriend van me heeft volgens mij Fishbone op z'n schijf staan, ik zal eens een keer luisterenquote:FIshbone is wel een aanrader voor je of mucky pup, als je van funky houd
No way 'dude' ik hou alleen van Techno, Trance en Hardcore. Dus eigelijk alleen maar van electronic eigelijkquote:Op maandag 4 april 2005 03:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ander genoemden zijn geen metal..verre van zelfs. Ik hou van alle muzak, als het maar iets heeft.
Fishbone is wel een aanrader voor je of mucky pup, als je van funky houd
't was volgens mij niet voor jou bedoeld.quote:Op maandag 4 april 2005 03:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
No way 'dude' ik hou alleen van Techno, Trance en Hardcore. Dus eigelijk alleen maar van electronic eigelijk
Weet ik wel, wou me er gewoon even mee bemoeienquote:Op maandag 4 april 2005 03:44 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
't was volgens mij niet voor jou bedoeld.
Alexander Montreux, ofwel Monty Alexander...bleke gast, kop met haar...maar jazz, zoals je jazz nog nooit gehoord hebt. Pianissimoquote:Op maandag 4 april 2005 03:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
anywh0re, daar hou ik dus wel van
heb rond de 650 cd's, dus ook andere smaken dan alleen metal natuurlijk.
[..]
idem, ruk&butt valt dus per definitie al af, evenals hipflop en andere negermuziek (behalve jazz dan wel weer)
[..]
vriend van me heeft volgens mij Fishbone op z'n schijf staan, ik zal eens een keer luisteren
Als Aphex Twin zich in je mp3 list begeeft, vergeef ik je deze replyquote:Op maandag 4 april 2005 03:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
No way 'dude' ik hou alleen van Techno, Trance en Hardcore. Dus eigelijk alleen maar van electronic eigelijk
Aphex wordt in de metal-scene volgens mij ook wel getolereerd.quote:Op maandag 4 april 2005 03:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Als Aphex Twin zich in je mp3 list begeeft, vergeef ik je deze reply
ahaarsch, ja die heb ik welquote:Op maandag 4 april 2005 03:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Als Aphex Twin zich in je mp3 list begeeft
Vast wel ergens te vinden tussen mijn 20.000 nummers...quote:Op maandag 4 april 2005 03:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Als Aphex Twin zich in je mp3 list begeeft, vergeef ik je deze reply
mensen die zich berperken tot 1 muziek stroming neem ik per definitie al niet serieusquote:Op maandag 4 april 2005 03:48 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Aphex wordt in de metal-scene volgens mij ook wel getolereerd.
quote:Op maandag 4 april 2005 03:47 schreef cultheld het volgende:
Ik houd van alles behalvemetal/hardrock/punk/britneyspearslike top40.
Nederlandstalig, latin, bubbling, jazz, 2step, larouge, urban, hardcore, techno, goa, trance, hardstyle, hardhouse, dancehall, D&B, Aphex Twin, klassiek, jumpstyle, easy listening, Elvis, Rosenberg Trio, Zero 7 & The Streets
![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 4 april 2005 03:49 schreef SHE het volgende:
[..]
mensen die zich berperken tot 1 muziek stroming neem ik per definitie al niet serieus
quote:Op maandag 4 april 2005 03:49 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vast wel ergens te vinden tussen mijn 20.000 nummers...
quote:
etc.quote:Op maandag 4 april 2005 03:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ook niet... Maargoed, sinds ik Mission speakers heb hou ik eigelijk wel van elke muzieksoort. Als de geluidskwaliteit maar goed is, is het mij al best.
Ik ook niet... Maargoed, sinds ik Mission speakers heb hou ik eigelijk wel van elke muzieksoort. Als de geluidskwaliteit maar goed is, is het mij al best.quote:Op maandag 4 april 2005 03:49 schreef SHE het volgende:
[..]
mensen die zich berperken tot 1 muziek stroming neem ik per definitie al niet serieus
Vin'k wel een beetje een pauper-opmerking.quote:Op maandag 4 april 2005 03:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ook niet... Maargoed, sinds ik Mission speakers heb hou ik eigelijk wel van elke muzieksoort. Als de geluidskwaliteit maar goed is, is het mij al best.
quote:Op maandag 4 april 2005 03:55 schreef cultheld het volgende:
Hazes, Jannes, Frans Bauer, Grad/Henk Damen, Frank van Etten, Wesley, Charlene, Marianne Weber, Rob van Daal, Arne Jansen en Thomas Berge zijn altijd goed
Komt het programma 'probleemwijken' volgende week bij jullie thuis filmen?quote:Op maandag 4 april 2005 03:55 schreef cultheld het volgende:
Hazes, Jannes, Frans Bauer, Grad/Henk Damen, Frank van Etten, Wesley, Charlene, Marianne Weber, Rob van Daal, Arne Jansen en Thomas Berge zijn altijd goed
Nee hoor, stukje cultuurquote:Op maandag 4 april 2005 03:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Komt het programma 'probleemwijken' volgende week bij jullie thuis filmen?
of Supernanny.quote:Op maandag 4 april 2005 03:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Komt het programma 'probleemwijken' volgende week bij jullie thuis filmen?
Het is wel zo, sinds ik betere speakers heb luiser ik veel meer naar andere soorten muziek. Vroeger was dat alleen maar dance...quote:Op maandag 4 april 2005 03:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vin'k wel een beetje een pauper-opmerking.
is geen pauper opmerking, dan zou hij teminste een goed merk moeten noemen...quote:Op maandag 4 april 2005 03:56 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Vin'k wel een beetje een pauper-opmerking.
Wat voor merk had jij dan in gedachten?quote:Op maandag 4 april 2005 04:07 schreef matjas het volgende:
[..]
is geen pauper opmerking, dan zou hij teminste een goed merk moeten noemen...
Heeft B&W dan ook speakers die 35,000 dollar per paar kosten? Niet dat B&W slecht is, maar Mission is zeker wel een kwaliteits-merk hoorquote:Op maandag 4 april 2005 04:12 schreef matjas het volgende:
b&w nautilus natuurlijkmaar ik heb mijn bek te vroeg opengetrokken want mission is wel een gerenomeerd merk (wat ik ff was " vergeten" )
OMFGquote:Op maandag 4 april 2005 04:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heeft B&W dan ook speakers die 35,000 dollar per paar kosten? Niet dat B&W slecht is, maar Mission is zeker wel een kwaliteits-merk hoor
met de huidige wisselkoersen wel.... die nautilus kost 25000 per stuk... niet dat iets zegt over de prestaties van goedkopere modellen hoor. het merk was me gewoon ff "ontsprongen"quote:Op maandag 4 april 2005 04:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Heeft B&W dan ook speakers die 35,000 dollar per paar kosten? Niet dat B&W slecht is, maar Mission is zeker wel een kwaliteits-merk hoor
Dan zijn die B&W's per paar toch wat duurder dan ik verwacht hadquote:Op maandag 4 april 2005 04:21 schreef matjas het volgende:
[..]
edit: ik zie nu die mission per paar zijn en die b&w per stuk
mijn ma ratst altijd de sokken binnestebuiten voordat ze ze gaat wassen, dat weet ik zelfs van n jaar of 10 afquote:Op maandag 4 april 2005 00:52 schreef SHE het volgende:
Met je tissues.... Mr. "anal"![]()
ja, lekker frisquote:Op maandag 4 april 2005 12:27 schreef DiviNe- het volgende:
volgende keer even nadenken, je hebt toch gewoon een deken, kussen, vloerbedekking of een (open) raam?
Dat is lichtelijk homosexueel.quote:Op maandag 4 april 2005 00:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik start zoals altijd een leuk filmpje op, dit keer met een brunette en 2 mannen,
Wat hij zegt.quote:
nou jouw zie ik hier verdacht veel posten anders hoor..quote:Op maandag 4 april 2005 15:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
herkenning geeft je zeker een fijn gevoel he?
quote:Op maandag 4 april 2005 15:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
herkenning geeft je zeker een fijn gevoel he?
Voel ik hier mensen die 'bang' zijn dat ze opgewonden raken van die 2 heren?...quote:
Another expert...quote:Op maandag 4 april 2005 21:12 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Gewoon laten opdrogen, semen droogt in een wip op
gaat je buikhaar lekker van plakken
Slome duikelaarquote:Op maandag 4 april 2005 00:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Na ongeveer een kwartiertje kwam het geheel er allemaal uit.
Jij hebt binnenkort een shebamale in huisquote:Op maandag 4 april 2005 03:33 schreef zoalshetis het volgende:
gelukkig heb ik katten die van sperma houden.
We hebben hier met NOG een expert te maken...quote:Op dinsdag 5 april 2005 07:57 schreef Jeff89 het volgende:
Als je op dat stuk tussen je ballen en je reetgat op een bepaalde plek drukt vlak voor en tijdens je orgasme, zal je (vrijwel) niet ejaculeren enzo.. Dan is het gewoon een kwestie van even doekje er overheen, of meteen terug in je boxer......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |