Psies, die wordt ook geadviseerd door de dierenbescherming, en daar zou ik dan ook maar op afgaanquote:Op maandag 4 april 2005 13:55 schreef Verbal het volgende:
Blijf iig ver uit de buurt bij NHZ/Animas!!!
Mijn ervaring
Ik heb gehoord dat Dier en Zorg een goede en betrouwbare is.
V.
Onze hond is nu bijna 6 jaar. Gelukkig hebben wij ongeveer het geld dat wij in onze verzekering hebben gestoken inmiddels alweer terug (ongeveer), en dan nog enkele honderden euro's die we nooit vergoed hebben gekregen (en bij Dier en Zorg waarschijnlijk wèl hadden kunnen reclameren). En Pjotr gaat hopelijk nog wel een aantal jaren mee.quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:38 schreef Uhmmie het volgende:
mja maar de bedragen voor zo'n verzekering zijn wel erg heftig
als je dat geld zelf apart zet kom je er ook wel
Voor zover ik weet kun je je beest alleen verzekeren tegen kwalen die het nog niet heeft op dat moment.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:05 schreef Bluezz het volgende:
Kan je je eigenlijk verzekeren op het moment dat je je beest ziek wordt?
Of moet je dan een soort boete/extra betalen omdat je er meteen gebruik van maakt?
(net als de anwb en de kruisvereniging bv)
Dat klopt. En hoe jonger het beest, hoe goedkoper de premie.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kun je je beest alleen verzekeren tegen kwalen die het nog niet heeft op dat moment.
Dus als ik Pjotr nu zou willen verzekeren bij D&Z, zou hij niet verzekerd zijn voor hypothyreoïdie en artrose.
V.
Bij de onze ook niet hoor en dat is zeker geen herder.quote:Op maandag 4 april 2005 12:07 schreef Uhmmie het volgende:
bijv. HD bij herdershonden
of bepaalde andere veel voorkomende dingen
Dat klopt. Dieetvoer wordt ook niet vergoed.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:44 schreef Bluezz het volgende:
Dat valt me nogal mee 55 euro voor 5 dieren.
Scheelt je nu echt heel erg veel met Bailey
Maar het geldt niet voor inentingen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |