Ga je/ gaat hij een MX5 kopen?quote:Op woensdag 6 april 2005 18:21 schreef amaranta het volgende:
[TK] Honda civic 1.4is, Bj '96, nieuw model, weinig km's
Nej hoor, ik kan wassenquote:Op woensdag 6 april 2005 18:15 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tkost je alleen in het begin de nodige kleren.
oehquote:
Hoe gaat me dit ook lukken zonder ergens over te struikelenquote:. But in your teens you begin to see the world with the perplexed astonishment of the tourist on a visit to a weird foreign country, being entertained to the limits of endurance by its quaint tribal customs, its grotesque ritual dances and capering, scowling, gesticulating witch-doctors. And if one later becomes a novelist, one must strive to recapture, not the indiscriminate vision of childhood, but the adolescent's more detached wondering stare.
Valt ook wel mee, alleen "quaint" wist ik niet in 1 keer hoe ik dat moest uitspreken.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:16 schreef Inu het volgende:
bahbah...kmoet bij mijn mondeling een stukje voorlezen. Volgens mij hebben ze gewoon gegoogled op 'kutste stuk Engels wat er is'...
Ziehier:
[..]
Hoe gaat me dit ook lukken zonder ergens over te struikelen
Uiteraard, dat is ook 1 van de dingen op mijn verlanglijstje, alleen denk ik dat mijn verlanglijstje groter gaat zijn dan m'n budgetquote:Op woensdag 6 april 2005 18:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oeh
is er ook een hardtop voor de mx-5?
Oeh!! Vet! Wavoor 1? NA of NB?quote:
Hij had em toch pas net?quote:
Jij bent vrouwquote:Op woensdag 6 april 2005 18:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Nej hoor, ik kan wassenEn ik weet wat de icoontjes betekenen
Jupz... die is er... Voor +/- 1500 heb je der al 1 (2de hands)quote:Op woensdag 6 april 2005 18:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oeh
is er ook een hardtop voor de mx-5?
NA, en dan waarschijnlijk wel 1 van na '94 met 1.8 blokjequote:
Voor de helft zijn ze ook wel te krijgen, voor 1000¤ heb je een goeie in kleurquote:Jupz... die is er... Voor +/- 1500 heb je der al 1 (2de hands)
Nee hoor, de Clio's zijn al opquote:Op woensdag 6 april 2005 20:14 schreef FlowDesign het volgende:
Ja, laten we allemaal in zo'n wijvenbakkie gaan rijden
Zeg jij nou maar niks met je slome Civicquote:
*eensch is.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:33 schreef blieblie het volgende:
Alle cabrio's zijn vrouwenauto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |