Ga je/ gaat hij een MX5 kopen?quote:Op woensdag 6 april 2005 18:21 schreef amaranta het volgende:
[TK] Honda civic 1.4is, Bj '96, nieuw model, weinig km's
Nej hoor, ik kan wassenquote:Op woensdag 6 april 2005 18:15 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tkost je alleen in het begin de nodige kleren.
oehquote:
Hoe gaat me dit ook lukken zonder ergens over te struikelenquote:. But in your teens you begin to see the world with the perplexed astonishment of the tourist on a visit to a weird foreign country, being entertained to the limits of endurance by its quaint tribal customs, its grotesque ritual dances and capering, scowling, gesticulating witch-doctors. And if one later becomes a novelist, one must strive to recapture, not the indiscriminate vision of childhood, but the adolescent's more detached wondering stare.
Valt ook wel mee, alleen "quaint" wist ik niet in 1 keer hoe ik dat moest uitspreken.quote:Op woensdag 6 april 2005 19:16 schreef Inu het volgende:
bahbah...kmoet bij mijn mondeling een stukje voorlezen. Volgens mij hebben ze gewoon gegoogled op 'kutste stuk Engels wat er is'...
Ziehier:
[..]
Hoe gaat me dit ook lukken zonder ergens over te struikelen
Uiteraard, dat is ook 1 van de dingen op mijn verlanglijstje, alleen denk ik dat mijn verlanglijstje groter gaat zijn dan m'n budgetquote:Op woensdag 6 april 2005 18:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oeh
is er ook een hardtop voor de mx-5?
Oeh!! Vet! Wavoor 1? NA of NB?quote:
Hij had em toch pas net?quote:
Jij bent vrouwquote:Op woensdag 6 april 2005 18:54 schreef Inu het volgende:
[..]
Nej hoor, ik kan wassenEn ik weet wat de icoontjes betekenen
Jupz... die is er... Voor +/- 1500 heb je der al 1 (2de hands)quote:Op woensdag 6 april 2005 18:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oeh
is er ook een hardtop voor de mx-5?
NA, en dan waarschijnlijk wel 1 van na '94 met 1.8 blokjequote:
Voor de helft zijn ze ook wel te krijgen, voor 1000¤ heb je een goeie in kleurquote:Jupz... die is er... Voor +/- 1500 heb je der al 1 (2de hands)
Nee hoor, de Clio's zijn al opquote:Op woensdag 6 april 2005 20:14 schreef FlowDesign het volgende:
Ja, laten we allemaal in zo'n wijvenbakkie gaan rijden
Zeg jij nou maar niks met je slome Civicquote:
*eensch is.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:33 schreef blieblie het volgende:
Alle cabrio's zijn vrouwenauto's.
Zeer zeker wel een toffe dag gehad.quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:45 schreef febster het volgende:PSV
Blueman zal wel een toffe avond gehad hebben
O.C. is gewoon hetzelfde als GTST. Alleen is the O.C. een ietsjepietsje beter (notice the sarcasm). En in Californië.quote:Op woensdag 6 april 2005 12:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Is The OC een zeepserie dan???
Wizzik niet...
Maar dan is SatC, Friends, Everwood, Desperate Housewives etc. ook soap.
Ist niet gewoon een TV Serie?
Sehr gut fraulein Lotte. Toll!quote:Op woensdag 6 april 2005 11:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Understood *klikt hakjes tegen elkaar aan*
In what way?quote:Op donderdag 7 april 2005 00:20 schreef blieblie het volgende:
Alst beestje maar een naam heeft joh.
Ik vond the OC maar confrontrerend. Ik herkende mezelf er te veel in.
Oliver was idd irritant ja.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:20 schreef blieblie het volgende:
Alst beestje maar een naam heeft joh.
Ik vond the OC maar confrontrerend. Ik herkende mezelf er te veel in.
Wat lul je hier nou weer? Ik weet het niet, mijn schoonheid. WAT weet je niet?quote:Op donderdag 7 april 2005 00:24 schreef blieblie het volgende:
Je ne sais pas ma belle.
Zegt u het eens.
We hebben nog een Micra, en als het echt nodig is een Boraquote:Op woensdag 6 april 2005 22:28 schreef daNpy het volgende:
Jullie zijn iig niet van plan om aan gezinsuitbreiding te doen
De Proclip heb je niet persé nodig, maar het is wel zo netjes uiteraard. Als je echt zo'n houder/clip wil dan moet je me maar even mailen ik kan waarschijnlijk wel wat fiksen.quote:[message=23134301,noline]FlowDesign schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:11[/message]:
Als je nou deze houder koopt:
moet je dan persé de Proclip erbij kopen om 'm te kunnen bevestigen in de auto?
Heeft er iemand ervaring met zo'n Proclip?
KutNS, dat ze dat ff gister deden! Ik moet weg dalijkquote:Reizigers worden geadviseerd Utrecht te mijden.
Door een computerstoring bij spoorbeheerder ProRail werken de seinen en wissels rond Utrecht niet. Hierdoor is zeer beperkt treinverkeer van en naar Utrecht mogelijk. De storing kan ook elders tot vertragingen leiden. NS raadt reizigers daarom af via Utrecht te reizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |