appartementencomplex.... of wat?quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ken iemand die in dat blok woont toevallig
Dan krijg je waarschijnlijk die pizza ook structureel te laat.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:22 schreef blieblie het volgende:
[..]
Kzal der aan denken als ik een pizza bij je bestel.
Dat ik vooral niet afwijk van de gewoonten van mijn buren.
egnie, je bent online. Of is dat omdat Okke nu offline is?quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:42 schreef Inu het volgende:
Ik sta nog steeds op afwezigNiet alles zo serieus opvatten jij
![]()
quote:puke
longinus
nononono
flapp0r
__Saviour__
wepeel2
DionysuZ
l33tdav
suicyder
lopat
Bob-B
Passione
Frank-NL
Xitami
Grumbellll
MeneerGiraffe
dWc_RuffRyder
bar_en_boog
viperdesign
atreidez
The_t
jajoah
logisnack
baracuda
lordoftheboard
bloodhoundfromhell
pietverdriet
ironmikey
dudeo2
the_terminator
glacier
allemaal weg. promoten/gebruiken van adblockers.
Alsof ze het kunnen verbieden om een adblocker te gebruiken. Wat een onzin.quote:Op dinsdag 5 april 2005 11:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oh ja, ik was een samenvatting aan het bouwen.
Het gaat erom dat je niet op Fok! roept dat je der 1 gebruikt. Want dan bannen ze je schijnbaar.quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alsof ze het kunnen verbieden om een adblocker te gebruiken. Wat een onzin.![]()
* niet geïrriteerd isquote:Op dinsdag 5 april 2005 12:23 schreef blieblie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je niet op Fok! roept dat je der 1 gebruikt. Want dan bannen ze je schijnbaar.
Ach jaah, ze moeten gewoon eens kappen met die heel erg vervelende geluidbanners van Jamba.
Van mij mogen ze dat hoerenbedrijf eens professioneel elimineren. Tis toch wel één van de grotere allround irritaties momenteel.
feauteau!quote:
Ik mag allesquote:Op dinsdag 5 april 2005 17:25 schreef blieblie het volgende:
Ohhh da magnie.
*eensch*quote:Op dinsdag 5 april 2005 12:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Alsof ze het kunnen verbieden om een adblocker te gebruiken. Wat een onzin.![]()
Klinkt niet echt boeiend neequote:Op dinsdag 5 april 2005 22:28 schreef blieblie het volgende:
Blegh... Morgen tentamen Kennismanagement.
Dat is mooi kut zeg!quote:
I'll be therequote:Op woensdag 6 april 2005 02:34 schreef r8ality het volgende:
Lotte, vrijdag, 22.30, hier. O.C.
Einde mededeling.
Sinds wanneer hou jij van zeepseries?quote:
Understood *klikt hakjes tegen elkaar aan*quote:Op woensdag 6 april 2005 02:34 schreef r8ality het volgende:
Lotte, vrijdag, 22.30, hier. O.C.
Einde mededeling.
Is The OC een zeepserie dan???quote:Op woensdag 6 april 2005 11:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Sinds wanneer hou jij van zeepseries?
dat is een of ander wijf uit Idols 2 schijnbaar...Meike ofzo? ik heb het niet gevolgd dus ik ken haar niet, maar is zij niet die dochter van die bassist van Earth, Wind & Firequote:Op woensdag 6 april 2005 14:20 schreef blieblie het volgende:
Wow... nieuw dieptepunt in de Nederlandsche pop geschiedenis.
Kus met "Broertje van mijn beste vriendin" oid..
Hou ik ook niet vanquote:Op woensdag 6 april 2005 11:06 schreef r8ality het volgende:
[..]
Sinds wanneer hou jij van zeepseries?
Ja spank the pikkediefquote:Op woensdag 6 april 2005 04:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is mooi kut zeg!Was net zo'n leuke fiets.
Waar stond ie toen ie gejat werd?
Ik zal er iig op letten of ik er niet toevallig iemand mee zie fietsen, is makkelijk herkenbare fiets.
geile achterlichtenquote:Op woensdag 6 april 2005 18:21 schreef amaranta het volgende:
[TK] Honda civic 1.4is, Bj '96, nieuw model, weinig km's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |