Maar de hamvraag is natuurlijk: Staat er een 2persoons bed in?quote:Op zondag 3 april 2005 23:58 schreef Inu het volgende:
Voor een studentenkamer issiej groot jaEn er past best veel in... zelfs een bankje
en heb je een koelkast met bier!?quote:Op maandag 4 april 2005 00:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is natuurlijk: Staat er een 2persoons bed in?
Check, ook zeer belangrijk. Maar die hoeft niet persé in de slaapkamer te staan.quote:
tevens kan 14 m2 ook 7 bij 2 zijn.quote:Op maandag 4 april 2005 00:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Check, ook zeer belangrijk. Maar die hoeft niet persé in de slaapkamer te staan.![]()
Ja maar om te verzinnen om zulke kamers te maken moet je wel Ben heten zeker?quote:
Nopequote:Op maandag 4 april 2005 00:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is natuurlijk: Staat er een 2persoons bed in?
dat kan geregeld worden hequote:
Zeg maar wanneer je kuntquote:Op maandag 4 april 2005 02:53 schreef r8ality het volgende:
Lotte, wanneer gaan we the O.C. kijken?.
Tis wel lekker knus ja. Maar een 2persoons bed heeft ook zo z'n voordelenquote:Op maandag 4 april 2005 11:41 schreef Inu het volgende:
[..]
1persoons is veel gezelligerEn anders paste het bankje niet meer
Wat hij zegtquote:
Gefeliciteerd kerelquote:Op maandag 4 april 2005 13:24 schreef blieblie het volgende:
mooi kruisje.
1 Persoonsbed zuigt echt hard.
Maarrrrr keb een appartementje gekocht.
Als het goed is that is...
Gefeliciteerd pik!quote:Op maandag 4 april 2005 13:24 schreef blieblie het volgende:
Met roerende mukquote:Op maandag 4 april 2005 13:51 schreef febster het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kerel
Voor de prijs die je wilde zonder de roerende meuk enzo?
maakt mijn kadoo'tje voor zaterdag een heel stuk makkelijker
plaatje werkt niet, maar ik heb ook wel een leuk kleurtje gekregen dit weekend (en vandaag, hoewel het op dit moment alweer bewolkt is)quote:Op maandag 4 april 2005 12:36 schreef Inu het volgende:
Mag ik ff pimpen met mijn ubah-bruin-heid die er nu al weer heel veel vanaf is
[afbeelding]
Chill.quote:Op maandag 4 april 2005 13:24 schreef blieblie het volgende:
oeh sma, je weet toch, fawaka?quote:
dude..ik kan niet eens een fatsoenlijk appartement kopen met mijn full time baan.. *jaloers*quote:Op maandag 4 april 2005 13:24 schreef blieblie het volgende:
mooi kruisje.
1 Persoonsbed zuigt echt hard.
dat is dus...kutquote:
Always look on the briiiiight side of life... tudu tudu tudu tuduu.quote:Op maandag 4 april 2005 18:49 schreef amaranta het volgende:
dat is dus best wel kut ja
nou ja ik mag tot de zomervakantie blijven HOERA gezellig, het hele schooljaar leuk doen terwijl je weet dat je op mag rotten
Met als bijkomend nadeel dat ik dus bij mn eindbeoordeling een goed/voldoende moet halen voor een vaste aanstelling. Dus ik moet GVD ook nog eens extra mn best gaan doen dit schooljaar..
al tape over je lampen geplakt?quote:
Dank je!!quote:
Ik weet het zeker, naja, mondelinge overeenkomst, donderdag tekenen, komende maand hypotheek fixen etc. etc. Maar dat komt allemaal goed. Hoe ik het betaal? Met geldquote:Op maandag 4 april 2005 17:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Chill.
Wanneer weet je het zeker? En waar is het? En hoe betaal je het?
Gabriel Metsulaan 58 te Eindhoven. Tussen Geldrop en Eindhoven net binnen de ring.quote:Op maandag 4 april 2005 18:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dude..ik kan niet eens een fatsoenlijk appartement kopen met mijn full time baan.. *jaloers*
maar gefeliciteerd, waar is het?
Dat suckedquote:
Bedank je papa dan maar ff hèquote:Op maandag 4 april 2005 23:53 schreef blieblie het volgende:
Hoe ik het betaal? Met geld. Combinatie van spaargeld en hypotheek.
Nope... Das maar een kleintje.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:09 schreef ArTiC het volgende:
Gabriel Metsulaan
dat appartement op de hoek van de geldropseweg/gabriel metsulaan?
2de verdieping ofzo.
ken iemand die in dat blok woont toevalligquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nope... Das maar een kleintje.
Wat is er mis met de Metsulaan?.
Ansich wel een erg mooie plek, maar de grootte vond ik wel errug matig.
Kzal der aan denken als ik een pizza bij je bestelquote:Op dinsdag 5 april 2005 00:12 schreef r8ality het volgende:
In dat appartementencomplex wonen schraperige kutklanten van Domino's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |