Opsparen voor een ahphro kapselquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:32 schreef SHE het volgende:
Je kent het wel, zo'n miezerig schaap wat je uit je navel frummelt
Wat doe jij ermee?
Een trui breien, duh.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:40 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
Wat kun je ermee doen volgens jou dan SHE?
dan had je dit topic in tru moeten plaatsen en erbi zetten dat navelpluis eigenlijk een zieltje van eenkanariepietje isquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:38 schreef SHE het volgende:
Jammer dat jullie er niet serieus mee om kunnen gaan
quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:38 schreef SHE het volgende:
Jammer dat jullie er niet serieus mee om kunnen gaan
Ik vind niet dat je kunt spotten met navelpluis..het blijft immers een verrekt vernuftig fenomeenquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:41 schreef bonke het volgende:
[..]
dan had je dit topic in tru moeten plaatsen en erbi zetten dat navelpluis eigenlijk een zieltje van eenkanariepietje is![]()
tis gewoon spul wat uit je kleren vandaan komtquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je kunt spotten met navelpluis..het blijft immers een verrekt vernuftig fenomeen
Vrouwen hebben dat toch helemaal niet? Navelpluis?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:32 schreef SHE het volgende:
Je kent het wel, zo'n miezerig schaap wat je uit je navel frummelt
Zie onder je..ik heb het niet, maar ik wil het!quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Vrouwen hebben dat toch helemaal niet? Navelpluis?
Een vriendingetje had er wel een theorietje over waarom.
zo`n babybuikje??quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb het nauwlijks omdat ik zo een uitpuil navel heb
Gaat niet.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:51 schreef SHE het volgende:
maar ik wil het!
anders lees je ff een paar posts terugquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:55 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Gaat niet.
Het heeft te maken met o.a. het hebben van tieten.
Daardoor 'daalt' het pluis/stof niet neer in je navel maar elders..
Het heeft ook te maken met het gebruik van een droger. Maar in principe hebben vrouwen geen navelpluis. Ja, dat is onderzocht en ik kan het onderzoek even niet vinden. Blind op mijn ogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |