Dank je.quote:Op zondag 3 april 2005 23:19 schreef DutchGooner het volgende:
Rot op! En kom nooit meer terug....
Wat een prutSCHer is het toch.quote:Op zondag 3 april 2005 23:18 schreef Suijk het volgende:
En dan haal je Mateja maar weg?
Mogguh erikkiequote:Op zondag 3 april 2005 23:22 schreef ErikT het volgende:
Waar gaat ie heen dan?
Moskouquote:Op zondag 3 april 2005 23:22 schreef ErikT het volgende:
Waar gaat ie heen dan?
Pssstquote:Op zondag 3 april 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:
wat heeft Pyth gedaan dat Mateja geweigerd wordt?
De WC is even verderop.quote:
Wat ga je ons trakteren eendje?quote:Op zondag 3 april 2005 23:36 schreef rubbereend het volgende:
k zie net dat ik maarliefst 2,50 euro heb bij de lotto gisteren
rondje bitterballen?quote:
Mijn gedachte,binnen nu en een half uur gaan we platquote:Op maandag 4 april 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:k ga ook maar naar bed, ff bijslapen van t weekend
ik zit hier op 5 min. van Schiphol....zou nog ff uit kunnenquote:
ach, iemand die nooit op meets komt verdient dat niet, een naamtopic is wel de limitquote:Op maandag 4 april 2005 10:06 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zit hier op 5 min. van Schiphol....zou nog ff uit kunnen
voor jou had ik een vrije dag genomen natuurlijkquote:Op maandag 4 april 2005 10:07 schreef SCH het volgende:
[..]
ach, iemand die nooit op meets komt verdient dat niet, een naamtopic is wel de limit
ik ga je nooit verlaten hoorquote:Op maandag 4 april 2005 10:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voor jou had ik een vrije dag genomen natuurlijk![]()
hhhhmmmmm..... tieme zou idd niet zolang zonder je kunnenquote:Op maandag 4 april 2005 10:11 schreef SCH het volgende:
ik ga je nooit verlaten hoorik ben straks immersch peetvader van tieme
uuuuuhhhhhhhh.........als je me dan maar wel een jongen toestaat bij een eventuele 2equote:Op maandag 4 april 2005 11:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen!
Succes popo
Ik eis een meisje voor bjoro trouwens, anders wordt het wel een erg grote mannenkliek in de mascotteballenbak...
Nee sorry... maar ik had wel een KNO arts met een donkere huidskleur....quote:Op maandag 4 april 2005 11:20 schreef SCH het volgende:
Stomme vraag in het kader van iets journalistieks, heeft iemand van jullie, of kent iemand van jullie: een huisarts met een donkere huidskleur?
ik ook niet SCH maar ik kan het een huisarts vragen die bij mij in de straat woontquote:Op maandag 4 april 2005 11:20 schreef SCH het volgende:
Stomme vraag in het kader van iets journalistieks, heeft iemand van jullie, of kent iemand van jullie: een huisarts met een donkere huidskleur?
Nee.quote:Op maandag 4 april 2005 11:20 schreef SCH het volgende:
Ik heb mijn huisarts al in geen jaren gezien....misschien is hij wel zwart gewordenquote:Op maandag 4 april 2005 11:20 schreef SCH het volgende:
Ik ken een HIO (huisarts in opleiding) die zwart isquote:Op maandag 4 april 2005 11:20 schreef SCH het volgende:
Da's een strikvraagquote:Op maandag 4 april 2005 08:32 schreef Lionheaad het volgende:
iemand nog interesse voor 2 huishoudbeurskaartjes??
Joh, jouw meissie heeft straks zat mannen hier om uit te kiezen! (ik zou alleen die ene knul die opgescheept zit met die ajax banner links laten liggen)quote:Op maandag 4 april 2005 11:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik eis een meisje voor bjoro trouwens, anders wordt het wel een erg grote mannenkliek in de mascotteballenbak...
Wat heb je nou precies gewonnen en bij welke zenderquote:Op maandag 4 april 2005 12:22 schreef Blumchen het volgende:hoi hoi
Ze belde net van de radioEcht geweldig ALLES word betaald
en Vin Diesel komt ook
Pff is het al woensdag?
ligt eraan is t bier in de Amstel ballenbar gratis?quote:Op maandag 4 april 2005 08:32 schreef Lionheaad het volgende:
iemand nog interesse voor 2 huishoudbeurskaartjes??
jaquote:Op maandag 4 april 2005 11:20 schreef SCH het volgende:
klinkt heerlijk........quote:Op maandag 4 april 2005 12:38 schreef superjoden het volgende:
zo even pauzeren en even lunchen met een broodje fred en ed
quote:Op maandag 4 april 2005 12:47 schreef superjoden het volgende:nooit van gehoord dus
fred en eet zijn die knijpflessen met jam,chocoladepasta en pindakaas
Daar had ik een 8 voorquote:Op maandag 4 april 2005 12:52 schreef VoreG het volgende:
Dadaisme expressionisme modernise karelromans arthurromans voorhoofse ridderromans hoofse ridderromans impressionisme
Het is een monderling en je moet ook je gelezen boeken bespreken... maar ja..quote:Op maandag 4 april 2005 12:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Daar had ik een 8 voor!
Nou ja, mijn buurman.
minimaal 2x in de week....maar kijk waarschijnlijk niet goed genoeg in de schappen laag bij de grondquote:Op maandag 4 april 2005 12:54 schreef superjoden het volgende:
zijn fout en dus grappig. Komen jullie nooit in een supermarkt![]()
Ja, ik ken er 2 vanuit mijn werk.quote:Op maandag 4 april 2005 11:20 schreef SCH het volgende:
Van de 12 die je er gelezen moet hebben heb ik er euhm.. 3 ofzoietsquote:Op maandag 4 april 2005 12:59 schreef JaWi het volgende:
Dan was het iets anders. Voor mijn mondeling in 6vwo had ik ook een 8, met een gelezen boek
.
Dat heb ik in VWO5 al gedaan, een half uur over Mulisch gepraat. De Aanslag. De enige die ik echt ken. Ik geloof niet dat dat weer werktquote:Op maandag 4 april 2005 13:18 schreef JaWi het volgende:
Je moet er achter zien te komen waar de interesse van de docent ligt, je daarop focussen en het gesprek daarnaar toe sturen. Werkte bij mij ook.
quote:Op maandag 4 april 2005 13:18 schreef JaWi het volgende:
Je moet er achter zien te komen waar de interesse van de docent ligt, je daarop focussen en het gesprek daarnaar toe sturen. Werkte bij mij ook.
Ja, kan een leuke serie worden. Eerste aflevering moesten ze er nog even in komen.quote:Op maandag 4 april 2005 13:48 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen. Jiskefet opgenomen gisteren was het de moeite waard ?
Sterktequote:Op maandag 4 april 2005 13:48 schreef VoreG het volgende:
Nou tot over een uurtje kijken hoe m'n examen verloopt
NOu ik heb bij veronica een reis voor 4 personen naar Disney lang parijs gewonnen, met een overnachting in een disney hotel. En die aond is de opening van de nieuwe space mountain, en daar zijn wij bij, en we morgen in de middag er ook al in, en dat hoor je live op de radio.. En die avond bij de opening komt Dj Tiesto draaien.. en Vin Diesel is er ook. En donderdag mogen we zelf nog het park inquote:Op maandag 4 april 2005 12:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wat heb je nou precies gewonnen en bij welke zender.
ik heb vlagen gezien, die waren wel aardig !quote:Op maandag 4 april 2005 13:48 schreef tong80 het volgende:
Goedemorgen. Jiskefet opgenomen gisteren was het de moeite waard ?
ze leek zelfs een beetje ......quote:Op maandag 4 april 2005 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Ja, echt leuk om mijn oude beroep zo te zien![]()
Ja, u bent nu van de WC gegleden, ja dat is lastig. Nu maar weer zien dat u overeind komt he.
Mijn leraar een groot fan van Mulisch.quote:Op maandag 4 april 2005 13:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]jij ook al
mijn leraar was groot fan van Elschot, nou had ik toevallig 2 boeken van hem op mijn lijst staan, maar puur toeval hoor
![]()
k heb Annet en Claudia als het goed isquote:Op maandag 4 april 2005 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoewel sommigen Claudia Pechstein de voorkeur geven
natuurlijk, waarom niet.quote:Op maandag 4 april 2005 15:07 schreef SCH het volgende:
Mag ik ook stemmen?
Was dat ofgelopen vrijdag???quote:Op maandag 4 april 2005 14:06 schreef Blumchen het volgende:
[..]
NOu ik heb bij veronica een reis voor 4 personen naar Disney lang parijs gewonnen, met een overnachting in een disney hotel. En die aond is de opening van de nieuwe space mountain, en daar zijn wij bij, en we morgen in de middag er ook al in, en dat hoor je live op de radio.. En die avond bij de opening komt Dj Tiesto draaien.. en Vin Diesel is er ook. En donderdag mogen we zelf nog het park in
Lief van je.quote:
met die mevrouw van mij bedoel je waarschijnlijk Linn Githmarkquote:Op maandag 4 april 2005 15:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Lief van je.
Favoriete top 3, die mevrouw van jou, Vanessa Atkinson en Jacq. Goormachtigh.
De rest is wel erg pitspoes in een dozijn.
zitten toch wel meeer mannelijke types tussen ?quote:Op maandag 4 april 2005 15:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Lief van je.
Favoriete top 3, die mevrouw van jou, Vanessa Atkinson en Jacq. Goormachtigh.
De rest is wel erg pitspoes in een dozijn.
We hebben dezelfde smaakquote:Op maandag 4 april 2005 15:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met die mevrouw van mij bedoel je waarschijnlijk Linn Githmarken Vanessa Atkinson is heel
quote:
quote:Op maandag 4 april 2005 15:51 schreef appelsientje het volgende:
Zo net een een paar meter schutting in de beits gezet... wat een K*T werk... en ben je bijna klaar.. begint het te regenen
Ik ga persoonlijk voor Lieve, Sylvia, Linn, Daniela en Karolina.quote:Op maandag 4 april 2005 15:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]voor de duidelijkheid die goormachtig valt niet onder mijn smaak
Ik houd 'm wel een beetje bij ja.quote:Op maandag 4 april 2005 15:55 schreef rubbereend het volgende:
hou jij de stand eigenlijk tussendoor bij Pfaf of tel je aan t eind van de ronde de stemmen?
Dankje voor je medelevenquote:Op maandag 4 april 2005 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]k kan t niet laten, k moest er ff om lachen, maar tis natuurlijk balen voor je
Voor hetzelfde geld had je een mannelijke invalsterquote:Op maandag 4 april 2005 16:12 schreef pfaf het volgende:
Ik ga naar de fysio, m'n echte is op vakantie, heb nu een vrouwlijke invalster. Ik ben benieuwd.![]()
de hele week gaat het vervelend weer (dan zeg ik het netjes) worden .. en jij wilt op waarschijnlijk de laatste mooie dag van de week regen...quote:Op maandag 4 april 2005 16:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil dat het hier OOK gaat regenen, voor al mijn kostbaar zaad wat opkomt.
Iedereen klaagt erover dat het regent, maar hier schijnt weer dag en nacht de zon
Ow en Bjoor, dat las ik!
ja dit is echt vreemd, nu wordt k zelf toch wel enorm nieuwsgierig. K zou er bijna zelf heen willenquote:
wat is de url van het topic ook al weer ?quote:Op maandag 4 april 2005 17:29 schreef rubbereend het volgende:
de lokatie is alleen onbekend toch, staat me iets van bij dat Rayn3 de lokatie niet vrij wil geven.
belgische/nederlandse grens, kun je lang zoeken dusquote:Op maandag 4 april 2005 17:29 schreef rubbereend het volgende:
de lokatie is alleen onbekend toch, staat me iets van bij dat Rayn3 de lokatie niet vrij wil geven.
'De bossen bij Postel'.quote:Op maandag 4 april 2005 18:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
belgische/nederlandse grens, kun je lang zoeken dus
quote:Op maandag 4 april 2005 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
En aan wat kan SCH dat zo duidelijk merken dan?
Ik wou er eerst nog almachtige bij zettenquote:Op maandag 4 april 2005 18:14 schreef SCH het volgende:
[..]Wat een vilein ondertoontje
![]()
Geloof het of geloof het niet, zou ik zeggen. Ik dacht dat zeeuwen nogal nuchter van aard waren![]()
Soort SCH maar dan niet leuk.quote:Op maandag 4 april 2005 18:14 schreef Suijk het volgende:
Wat voor user is die Ryan3? Ik ken hem verder niet.
Een veelschrijver die veel in WFL post en soms in TRU en POL en dit is een kolfje naar zijn hand.quote:Op maandag 4 april 2005 18:14 schreef Suijk het volgende:
Wat voor user is die Ryan3? Ik ken hem verder niet.
In de letterlijke zin is een hoax een e-mail met een onterechte viruswaarschuwing, maar tegenwoordig wordt het woord ook wel op Fok! gebruikt voor een nep-bericht of nep-artikel waarvan steeds meer mensen geloven dat het echt is.quote:Op maandag 4 april 2005 18:21 schreef Bos81 het volgende:
Wat is een Hoax ?
ach ik zou denk ik dat ook wel met jullie willen delenquote:Op maandag 4 april 2005 18:22 schreef Suijk het volgende:
Mocht ik zoiets ontdekken met mijn hondje, het laatste wat in me op zou komen, is om een 'verhaal' te gaan schrijven op Fok. Dat vind ik nogal vreemd.
quote:Op maandag 4 april 2005 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
In de letterlijke zin is een hoax een e-mail met een onterechte viruswaarschuwing, maar tegenwoordig wordt het woord ook wel op Fok! gebruikt voor een nep-bericht of nep-artikel waarvan steeds meer mensen geloven dat het echt is.
OK, dat is duidelijk. Bedankt beidequote:Op maandag 4 april 2005 18:36 schreef Suijk het volgende:
(To) hoax is gewoon een Engels woord voor 'voor de gek houden' maar veel gebruikt met die nep virussen idd.
Idd, erg leuk geschreven en leuk om even te lezenquote:Op maandag 4 april 2005 18:34 schreef appelsientje het volgende:
leuk verhaalzal wel weer niks zijn
maar toch een goed verhaal!
quote:Op maandag 4 april 2005 18:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd, erg leuk geschreven en leuk om even te lezen
ah tof manquote:Op maandag 4 april 2005 18:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag!
Zojuist ingeschreven op een koopwoning voor Starters!
Ja laat het geld maar rollenquote:Op maandag 4 april 2005 18:37 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag!
Zojuist ingeschreven op een koopwoning voor Starters!
Alleen!quote:Op maandag 4 april 2005 18:39 schreef superjoden het volgende:
spannend Franky ... voor jou alleen of met de baas![]()
Dat ie maar snel op deeveedee uitkomtquote:Op maandag 4 april 2005 18:41 schreef pascalheister het volgende:
die OST van Team America blijft geweldig![]()
Gewoon goed voorbereid. Desalniettemin een leuk verhaal.quote:Op maandag 4 april 2005 18:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, ik geef ze het voordeel van de twijfel...
Mocht het een hoax zijn is het een hele goede
Ep4 van SP was echt geniaal hè.quote:Op maandag 4 april 2005 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat ie maar snel op deeveedee uitkomt
Briljant. Al die parodiën op alles. Die vechtpartij met LOTRquote:Op maandag 4 april 2005 18:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ep4 van SP was echt geniaal hè.Tijden niet zo'n goede episode gezien.
Er is een bouwput bij hem in de buurt, en nu vertelt hij aan de hand van foto's een spannend verhaaltje over wat er allemaal niet voor mysterieus gebeurt daar. Uiteraard mag niemand weten waar het is....quote:Op maandag 4 april 2005 18:59 schreef methodmich het volgende:
Wat is dat met die Ryan?
Het VBL-columnhoekje deel 4 al weer!
Inderdaadquote:Op maandag 4 april 2005 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Briljant. Al die parodiën op alles. Die vechtpartij met LOTR, over de PSP, over die comapatiente.. Geniaal. Hopelijk is de volgende net zo goed.
Als HouseWarming hon.quote:Op maandag 4 april 2005 19:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Barbequen al HeatWave
Maar lijkt me tof
waar downlaod jij die shit eigenlijk? torrent-siteje? of fxp?quote:Op maandag 4 april 2005 19:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Briljant. Al die parodiën op alles. Die vechtpartij met LOTR, over de PSP, over die comapatiente.. Geniaal. Hopelijk is de volgende net zo goed.
ow, gaan we met zn alle naar de strandtent van ID&T?quote:Op maandag 4 april 2005 19:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als HouseWarming hon.
Hools goes to bloomingdale
tenk joequote:
Beidequote:Op maandag 4 april 2005 19:24 schreef Spideyman het volgende:
[..]
waar downlaod jij die shit eigenlijk? torrent-siteje? of fxp?
't Is hier nog heerlijk tuin-weer, maar ik voorzie hier ook een bui binnen een uurtje of 2,3.quote:Op maandag 4 april 2005 19:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
TJEZIS, wat een regen ineens hier
Azureusquote:Op maandag 4 april 2005 19:37 schreef Vom het volgende:
Met welk programma kan je die dingen afspelen?![]()
Windows media player met een normale divx codecquote:Op maandag 4 april 2005 19:37 schreef Vom het volgende:
Met welk programma kan je die dingen afspelen?![]()
Eeuh ja en hoe kom ik daar aan dan?quote:
Ik heb wel een soort DivX speler maar ik snap er echt de ballenquote:Op maandag 4 april 2005 19:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Windows media player met een normale divx codecEn als je de torrent file bedoelt, BitComet
wát is uit?quote:Op maandag 4 april 2005 19:38 schreef methodmich het volgende:
Sketchen is een beetje uit he?
quote:Op maandag 4 april 2005 19:42 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort DivX speler maar ik snap er echt de ballen![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 20:11 schreef Suijk het volgende:
Als ik nou een renner eruit haal, bij die WB manager, kan ik die er dan voor een volgende keer weer inzetten?
Tnx.quote:Op maandag 4 april 2005 20:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]je mag gewoon na elke ronde 1 kopman en 2 andere renners wisselen, da's de enige beperking
Straks. Als ik van VI overschakel naar Spoorloos.quote:
quote:HILVERSUM De NOS is tot en met het seizoen 2008-2009 verzekerd van de rechten voor het uitzenden van de duels in de Champions League. Het huidige contract loopt volgend seizoen af. Talpa (van John de Mol) en SBS waren in de race voor de uitzendrechten.
zooo kritiSCH ben ik niet hoor !quote:
quote:Een Sloveens TV Format dat wilde bewijzen dat topmodellen loslopende hersendode stukken vlees zijn is gecanceld. Iris Mulej (foto), een voormalig Miss Universe deelneemster bleek met een IQ van 156, een hogere score te halen dan de gemiddelde hoogleraar nucleaire energie.
De programmamakers die met de handen in het haar zitten, willen het format nu ombouwen naar 's werelds slimste model. Dat klinkt al een stuk minder interessant voor de kijkcijfers. Maar de maker gaven aan dat het onmogelijk was om een format rondom het domste model te bouwen als een van de deelneemster blijkt een IQ te hebben hoger dan wie dan ook in en rondom het programma (inclusief de makers).
Iris, die recentelijk bekende dat het een van haar ambities was om sex te hebben met een man en drie andere vrouwen, was de Sloveense deelnemer van Miss Universe in 2002.
*ik zeg ...daar gaatie....proost !quote:
Omdat die cabaretiers ook hun theatershows hebben en dus niet wekelijks kunnen opnemen. Met koninginnedag zijn ze er weerquote:Op maandag 4 april 2005 22:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vraag me af waarom er geen Lama's zijn
Ik heb het ook gezien, wat ik er van vinden moet weet ik niet. Volgende week toch maar weer een keer kijken.quote:Op maandag 4 april 2005 22:07 schreef rubbereend het volgende:
k zet net Mirror Mision aan van BNN en t eerste wat me opvalt is dat t Big Brother huis weer van stal is gehaald.
vind t wel aardig maar geen must see, als k tijd heb kijk k t volgende week weerquote:Op maandag 4 april 2005 22:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien, wat ik er van vinden moet weet ik niet. Volgende week toch maar weer een keer kijken.
Die staat in de reacties bij het bericht erover op de voetbalmanagerquote:Op maandag 4 april 2005 22:55 schreef Bjoro het volgende:
heeft iemand trouwens nog die link van die vechtende teamgenoten uit engeland ?
http://hem.bredband.net/jenslindmark/bowyer_vs_dyer.mpgquote:Op maandag 4 april 2005 22:55 schreef Bjoro het volgende:
heeft iemand trouwens nog die link van die vechtende teamgenoten uit engeland ?
Ik woon op de rand van Zeeland. Ik kan alleen de bekende nummers meeblerenquote:Op maandag 4 april 2005 23:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Daarvoor moet je ook echt uit Zeeland komen blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |