abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25964492
Federer wint dus in de finale van Miami in 5 sets van Rafael Nadal.
pi_25964519
Hij is gewoon te goed...Het is maar beter dat het gravelseizoen nu begint, heeft hij tenminste wat tegenstand ^^...alhoewel hij dat in deze finale wel kreeg zeg...Nadal is mijn held!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_25964641
Op naar het gravelseizoen dus. Er kan weer een blik vol met Argentijnen en Spanjaarden opengetrokken worden.
pi_25964672
Nadal is zeker een held.

Heb al weken geleden geld gezet op een overwinning voor hem op RG (quote van 21.00, is ondertussen al gezakt naar 7.00).

Federer gaat het hopelijk wat moeilijker krijgen op gravel..
sig verwijderd door FA
pi_25966239
Federer .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_25974076
Krijgen we gelukkig weer wat meer spanning.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25977300
quote:
Op maandag 4 april 2005 12:19 schreef zjroentje het volgende:
Krijgen we gelukkig weer wat meer spanning.
Federer is bezig om historie te schrijven, ondanks de moeilijke overwinning (wat tevens inhoudt, dat hij óók kan vechten, iets dat de critici nogal eens in twijfel trokken) wint hij vrijwel alles momenteel, dat vind ik zeer, zeer knap.

Ook de grandioze wederopstanding van Kimmetje Clijsters vind ik erg leuk en zeer verdiend..
Yeah baby Yeah!
pi_25978901
quote:
Op maandag 4 april 2005 14:47 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Federer is bezig om historie te schrijven, ondanks de moeilijke overwinning (wat tevens inhoudt, dat hij óók kan vechten, iets dat de critici nogal eens in twijfel trokken) wint hij vrijwel alles momenteel, dat vind ik zeer, zeer knap.

Ook de grandioze wederopstanding van Kimmetje Clijsters vind ik erg leuk en zeer verdiend..
In een tijdsbestek van ruim een half jaar 48 partijen winnen en er maar 1 verliezen. Dat is echt ongekend. Kan geen Sampras of Lendl tegenop.
pi_25978924
Nou, Lendl had toch wel ooit een jaar afgesloten met 80 of zo gewonnen partijen en maar 1 verliespartij, als ik me het goed herinner? Want ik herinner me dat Lendl in ieder geval dat record op zijn naam had staan :|

Maar dan nog is wat Federer doet echt ongelooflijk, ik heb toch het gevoel dat het tennis in dit tijdperk zwaarder en tijdrovender is dan destijds...Bovendien is er veel meer concurrentie(alhoewel tennis een sport is waar er altijd wel veel concurrentie is geweest )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_25979318
quote:
Op maandag 4 april 2005 15:58 schreef Leatherface het volgende:

[..]

In een tijdsbestek van ruim een half jaar 48 partijen winnen en er maar 1 verliezen. Dat is echt ongekend. Kan geen Sampras of Lendl tegenop.
Lendl en Sampras hebben wel meer dan 5 jaar achtereen de wereldranglijst aangevoerd en hebben tot dusver meer titels gewonnen, maar wie zegt dat Roger daar niet toe in staat is?

Ook denk ik dat de huidige concurrentie beter is dan in de tijd van Sampras en Lendl, de sport is kwalitatief breder, goed te zien bij de dames.

Voor mij is Federer de best speler die ik ooit heb zien spelen en ik kan geen zaken noemen die hij niet beheerst of waarmee hij zich weinig raad weet..
Yeah baby Yeah!
pi_25979409
Het gravelseizoen zal naar mijn mening pas echt aantonen of Federer de grootste allertijden gaat (of kan, aangezien 2 seizoenen nog niet alles zegt...)worden...Als hij ook daar alles wint, dan doet hij iets wat geen van die helden van destijds hebben gedaan...Op alle ondergronden oppermachtig zijn
pi_25979587
quote:
Op maandag 4 april 2005 16:24 schreef Norrage het volgende:
Het gravelseizoen zal naar mijn mening pas echt aantonen of Federer de grootste allertijden gaat (of kan, aangezien 2 seizoenen nog niet alles zegt...)worden...Als hij ook daar alles wint, dan doet hij iets wat geen van die helden van destijds hebben gedaan...Op alle ondergronden oppermachtig zijn
Graveltennis is inderdaad een lastige horde voor federer en hij zal afhankelijk zijn van het weer, een harde baan is een must voor hem.
Federer heeft wel alles in zich om de grootste te worden, maar houdt zijn lijf het vol?
Yeah baby Yeah!
pi_25979689
Kuerten is na maandenlange afwezigheid weer terug op de baan.

Hij speelt in Valencia tegen Olivier Rochus. En dat doet hij goed: 2-6 2-4 voor.
sig verwijderd door FA
pi_25980372
quote:
Op maandag 4 april 2005 16:38 schreef Ambrosius het volgende:
Kuerten is na maandenlange afwezigheid weer terug op de baan.

Hij speelt in Valencia tegen Olivier Rochus. En dat doet hij goed: 2-6 2-4 voor.
Dus al gewonnen .
pi_26030524
1e Ronde Valencia:

Rafael Nadal def. Juan Carlos Ferrero 6-2 6-1

woensdag 6 april 2005 @ 19:14:42 #16
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26030633
quote:
Op woensdag 6 april 2005 19:09 schreef pum het volgende:
1e Ronde Valencia:

Rafael Nadal def. Juan Carlos Ferrero 6-2 6-1

ja wat is er hemelsnaam met Ferrero gebeurd.

zelfs op gravel bakt hij er niks van.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_26032934
Of Nadal is gewoon zo ontzettend goed geworden! Heil Nadal...Maar het is wel erg jammer van Ferrero, het is echt een mooie speler(qua speltype)...Hij zegt ook dat zij zich perfect voelt fysiek en zo, maar dat dat kleinebeetje extra er maar niet komt
  woensdag 6 april 2005 @ 23:41:08 #18
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26036664
Nadal is wel vet goed bezig jah, maar Ferrero heeft het heilige vuur ff niet meer ofzo.
Een paar jaar terug won hij nog bijna alles en nou bakt ie er weer weinig van.
Maar ik denk dat hij wel terug komt
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_26042906
quote:
Op woensdag 6 april 2005 23:41 schreef Komakie het volgende:
Nadal is wel vet goed bezig jah, maar Ferrero heeft het heilige vuur ff niet meer ofzo.
Een paar jaar terug won hij nog bijna alles en nou bakt ie er weer weinig van.
Maar ik denk dat hij wel terug komt
Hewitt heeft ook zo'n dip gehad en als niet alles samenvalt en je net 20% minder speelt dan krijg in in de top van de sport een dergelijke oorwassing.
Ferrero is nog jong en die komt wel weer terug denk ik, bovendien is er voor en gravelbijter slechts 1 belangrijk toernooi: Roland Garros, wie nu in vorm is, mist die vorm misschien eind April/Mei.

Nadal is natuurlijk een verschrikkelijk groot talent, dus een schande vond ik het niet.
Yeah baby Yeah!
pi_26103928
Ferrer goed bezig. Nu al weer een finale, waar ik hem de meeste kans geef om te winnen
Jammer dat het zo'n passieve speler is die alleen maar wacht tot zijn tegenstander een fout maakt, zoals een Gaudio, want het is wel een stoere persoonlijkheid.(Niet zoals ''babyface'' Gaudio )
Ben erg benieuwd naar Monte Carlo, en wat Nadal, Coria en een Ferrero daar gaan doen En vooral wat Federer daar gaat doen
  zaterdag 9 april 2005 @ 19:53:17 #21
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26105045

Monaco - Puerta in de finale

Mariano Puerta
pi_26110471
Schalken eruit in kwalificatie voor Monte Carlo...In de eerste ronde van de kwalificatie...-_-
pi_26111029
Verloren van Luczak. Geen schande trouwens, want die gozert was in februari/maart erg lekker bezig in Zuid-Amerika.
pi_26114296
Ja, Luczak is wel een redelijke speler...Maar dan nog, ik vind dat Schalken wel iets meer mag proberen qua spelen...Beide masters laten lopen is een beetje te veel van het goede denk ik...Alhoewel hij ook wel weer gelijk heeft dat ie niet te veel risico moet neme..
pi_26120853
Haha...Moya moet in Monte Carlo WEER tegen Puerta...Ben benieuwd hoe dat gaat lopen...Mitt, je kiest hem toch wel bij TM? (Als je uberhaupt op tijd je team samenstelt )
  zondag 10 april 2005 @ 13:53:58 #26
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26121185
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:37 schreef Norrage het volgende:
Haha...Moya moet in Monte Carlo WEER tegen Puerta...Ben benieuwd hoe dat gaat lopen...Mitt, je kiest hem toch wel bij TM? (Als je uberhaupt op tijd je team samenstelt )
reminder, moet het vandaag al doen

en ik kies Puerta altijd, al speelt ie elke eerste ronde tegen Federer.
pi_26144067
Vraagje. Ik was van plan om tijdens Roland Garros een totootje op te zetten voor de liefhebbers van tennis. Omdat er (nog) geen tennismanager is op sportfok. Is er animo voor?

Het principe is om van de wedstrijden de winnaar te voorspellen, en het aantal sets (dus zeg maar 3-2 voor Nadal ofzo). Voor de goede winnaar krijg je dan 3 punten, en hele uitslag goed is 5 punten.

Belangstelling voor?
pi_26144288
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:05 schreef RayMania het volgende:
Belangstelling voor?
Natuurlijk .

Gelijk maar even wat op- en aanmerkingen :

Wat wel een nadeel van deze opzet is, is dat je elke dag je voorspellingen moet doorgeven. Wat misschien ook een optie is om 10 tennissers op te stellen (mannen en/of vrouwen) en dan een bepaald aantal punten per ronde die zij halen en eventueel ook nog de sets die zij winnen.
sig verwijderd door FA
pi_26144459
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:15 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Natuurlijk .

Gelijk maar even wat op- en aanmerkingen :

Wat wel een nadeel van deze opzet is, is dat je elke dag je voorspellingen moet doorgeven. Wat misschien ook een optie is om 10 tennissers op te stellen (mannen en/of vrouwen) en dan een bepaald aantal punten per ronde die zij halen en eventueel ook nog de sets die zij winnen.
Dat is natuurlijk ook een idee. Ik verwacht inderdaad dat sommige alleen de eerste dag invullen en zich verder niet meer laten zien. Dan is jouw idee natuurlijk top. Eén keer invullen en klaar.

Maar hoe bepalen we dan welke spelers gebruikt mogen worden. Lijkt me iig niet leuk als je een lijst hebt met Nadal, Gaudio, Moya, Federer etc.
  maandag 11 april 2005 @ 12:39:56 #30
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26144788
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:24 schreef RayMania het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook een idee. Ik verwacht inderdaad dat sommige alleen de eerste dag invullen en zich verder niet meer laten zien. Dan is jouw idee natuurlijk top. Eén keer invullen en klaar.

Maar hoe bepalen we dan welke spelers gebruikt mogen worden. Lijkt me iig niet leuk als je een lijst hebt met Nadal, Gaudio, Moya, Federer etc.
Geef voor een lager geplaatste speler meer punten.
Bijvoorbeeld: neem de ranking zoals hij is voor het toernooi en geef het aantal punten aan de plaats dat hij staat ofzo. Das misschien wel een heel groot verschil, maar doe het dan per 20 ofzo.
Als de iemand van de top 20 een ronde verder komt, geef em 20 punten. Iemand die op plaats 20 tot 40 staat 40 punten en zo verder ofzo.
Dat zou je even goed moeten uitrekenen maar mensen die dan op veilig spelen en alleen maar top 10 spelers zullen niet zo ver komen. Zeker niet als 1 of 2 van hun spelers al vroeg uit het toernooi ligt.

Ik wil anders wel meehelpen met de opzet oid.
Dus als je nog iemand nodig hebt die je helpt (of als iemand anders het wil doen, vind ik ook prima) kan ik misschien wel helpen. Ik zou het niet alleen willen doen maar voor helpen ben ik altijd in

Je kunt het ook zo doen dat je een bepaald budget neemt. Of dat je 8 spelers mag kiezen maar het mogen er maar 5 uit de top 50 zijn ofzo.

Ik noem maar wat opties.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 12 april 2005 @ 16:40:29 #31
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_26173888
Net idee hor Komakie.
Ik doe in ieder geval mee
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_26177214
Malisse ging een beetje door 't lint...
http://www.neukia.nl/movies/xavier.wmv
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26177364
quote:
Op maandag 11 april 2005 12:39 schreef Komakie het volgende:

[..]

Geef voor een lager geplaatste speler meer punten.
Bijvoorbeeld: neem de ranking zoals hij is voor het toernooi en geef het aantal punten aan de plaats dat hij staat ofzo. Das misschien wel een heel groot verschil, maar doe het dan per 20 ofzo.
Als de iemand van de top 20 een ronde verder komt, geef em 20 punten. Iemand die op plaats 20 tot 40 staat 40 punten en zo verder ofzo.
Dat zou je even goed moeten uitrekenen maar mensen die dan op veilig spelen en alleen maar top 10 spelers zullen niet zo ver komen. Zeker niet als 1 of 2 van hun spelers al vroeg uit het toernooi ligt.

Ik wil anders wel meehelpen met de opzet oid.
Dus als je nog iemand nodig hebt die je helpt (of als iemand anders het wil doen, vind ik ook prima) kan ik misschien wel helpen. Ik zou het niet alleen willen doen maar voor helpen ben ik altijd in

Je kunt het ook zo doen dat je een bepaald budget neemt. Of dat je 8 spelers mag kiezen maar het mogen er maar 5 uit de top 50 zijn ofzo.

Ik noem maar wat opties.
Oke, ik heb nu een beetje een opzet. Globaal:
* Je selecteert 16 spelers (8 mannen, 8 vrouwen).
* Van die 16 maximaal 6 top 10 spelers (dus bijv. 3 vrouwen, 3 mannen of 1 vrouw en 5 mannen).
* Je krijgt per ronde punten voor elke speler die je hebt gekozen
* Aantal punten wordt bepaald door plek op ranglijst.
Er komt een lijst waar je kan zien hoeveel punten een speler kan winnen als die een bepaalde ronde doorkomt.

Een top 10 speler krijgt bijv .als die de 2e ronde haalt 10 punten.
3e ronde halen is + 20, etc.

Een top 20 speler (tussen 10 en 20) krijgt 2x zoveel (dus 20, 40 etc.).
Top 30 is 3x etc. Principe is duidelijk lijkt me.

Zo een beetje leuk om te doen en zijn er nog suggesties?
  dinsdag 12 april 2005 @ 20:31:30 #34
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26179370
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:07 schreef RayMania het volgende:

[..]

Oke, ik heb nu een beetje een opzet. Globaal:
* Je selecteert 16 spelers (8 mannen, 8 vrouwen).
* Van die 16 maximaal 6 top 10 spelers (dus bijv. 3 vrouwen, 3 mannen of 1 vrouw en 5 mannen).
* Je krijgt per ronde punten voor elke speler die je hebt gekozen
* Aantal punten wordt bepaald door plek op ranglijst.
Er komt een lijst waar je kan zien hoeveel punten een speler kan winnen als die een bepaalde ronde doorkomt.

Een top 10 speler krijgt bijv .als die de 2e ronde haalt 10 punten.
3e ronde halen is + 20, etc.

Een top 20 speler (tussen 10 en 20) krijgt 2x zoveel (dus 20, 40 etc.).
Top 30 is 3x etc. Principe is duidelijk lijkt me.

Zo een beetje leuk om te doen en zijn er nog suggesties?
Op zich is dat denk ik wel een goeie opzet.

Misschien is het niet helemaal nuttig om een limiet op te geven aan het aantal top 10 spelers.
Als jij namelijk iemand hebt die 41ste staat en die komt 1 ronde verder, dan moet een top 10 speler al 5 rondes winnen om hetzelfde aantal punten te vergaren.
Kortom als het zou mogen zou je wel alleen maar top 10 spelers kunnen selecteren, maar dat heeft geen zin omdat je dan toch nooit genoeg punten zou krijgen.
Tenminste, dat lijkt mij toch? of zie ik dat verkeerd?
pi_26184810
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 20:31 schreef Komakie het volgende:

[..]

Op zich is dat denk ik wel een goeie opzet.

Misschien is het niet helemaal nuttig om een limiet op te geven aan het aantal top 10 spelers.
Als jij namelijk iemand hebt die 41ste staat en die komt 1 ronde verder, dan moet een top 10 speler al 5 rondes winnen om hetzelfde aantal punten te vergaren.
Kortom als het zou mogen zou je wel alleen maar top 10 spelers kunnen selecteren, maar dat heeft geen zin omdat je dan toch nooit genoeg punten zou krijgen.
Tenminste, dat lijkt mij toch? of zie ik dat verkeerd?
Heb je gelijk in. Limiet wordt dus geschrapt .
pi_26193038
Nadal veegt daar ff Malisse weg.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 13 april 2005 @ 16:13:58 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26198533
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:42 schreef RayMania het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Limiet wordt dus geschrapt .
Lijkt mij ook beter.
Iedereen kan top 10 spelers selecteren maar als je daar niet zo veel punten mee krijgt, tja dan heeft het weinig zin....
  woensdag 13 april 2005 @ 19:37:58 #38
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26202823
Argentijnen doen het niet verkeerd in Monte Carlo

vooral Mariano Puerta , zo'n comeback had ik niet meer verwacht.
pi_26223839
Puerta verliest dan wel vandaag van Volandri. Zabaleta gaf op.
pi_26225607
Poeh...Die Federer....Maakt zelfs Gonzales nu al weer met de grond gelijk...Waar gaat dit stoppen? Halve finale tegen Nadal of Gaudio??

[edit 2 minuten later] Dat neem ik terug, Gonzales breakt net terug en maakt 5-5 in de 2e set na 5-2 achterstand...Toch, als Federer dit ook lekker in 2 sets wint is het toch weer een prestatie van formaat ;/
  donderdag 14 april 2005 @ 18:27:19 #41
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_26227882
quote:
Op donderdag 14 april 2005 15:54 schreef zjroentje het volgende:
Puerta verliest dan wel vandaag van Volandri. Zabaleta gaf op.
Ferrer gaf op. Zabaleta is door.

J.
You bend your words like Uri Geller spoons...
  donderdag 14 april 2005 @ 18:54:08 #42
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_26228591
Aha,

Zabaleta is toch exit. De site van Monte Carlo geeft Zabaleta aan als winnaar, maar volgens andere sites is dit niet juist.

J.
pi_26230387
quote:
Op donderdag 14 april 2005 18:54 schreef Juan Zueco het volgende:
Aha,

Zabaleta is toch exit. De site van Monte Carlo geeft Zabaleta aan als winnaar, maar volgens andere sites is dit niet juist.

J.
Ja, ik stond hier vanmiddag voor Jan Lul door de kamer te dansen..

Ferrero laat toch weer ff zien dat hij het niet verleerd is tegen Safin; 6-2 en 6-4.
pi_26230828
Raar verhaal van Zabaleta...Niet alleen daar stond het verkeerd, maar op vrijwel elke site :| Maar ja, als je een set voor staat waarom zou je dan opgeven? Dat moeten de sites gedacht hebben
En Ferrero is mijn held Net als Nadal...Wat is die aan het spelen zeg de laatste tijd...Was ie net een beetje te moe in Valencia?:/
  donderdag 14 april 2005 @ 21:11:20 #45
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26232265
Is dat toernooi nog ergens te zien of niet??? (op TV bedoel ik dan he...)
Ik zit momenteel toch veel thuis en kan wel wat afleiding gebruiken.
Daarnaast werkt het altijd wel inspirerend voor mijn eigen spel
pi_26251552
quote:
Op woensdag 6 april 2005 19:14 schreef mitt het volgende:

[..]

ja wat is er hemelsnaam met Ferrero gebeurd.

zelfs op gravel bakt hij er niks van.
"El Musquito" begint weer in vorm te komen.
pi_26252720
quote:
Op vrijdag 15 april 2005 16:44 schreef zjroentje het volgende:

[..]

"El Musquito" begint weer in vorm te komen.
precies op tijd om in vorm te geraken voor Roland Garros.

persoonlijk heb ik niks met Ferrero, maar ik gun hem het wel.

Het liefst zie ik Federer Roland Garros winnen eigenlijk op een Nederlander na dan natuurlijk!
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 15 april 2005 @ 17:38:10 #48
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26252747
Federer weer in een derde set.

ik mag die Gasquet niet, maar hij gaat Federer laten verliezen.

Gaudio - Nadal gaat beginnen, moo affiche.
pi_26252752
WTF>..Die Gasquet..Wat een opmars is die gast aan het hebben..Wint nu een set met 6-2 van Federer...Hij zal wel verliezen, Federer kennende, maar dan nog
pi_26252895
3-0 voor in 3e set :| Gaat Federer weer tegen een jonkie verliezen? Vorig jaar waren 2 of zelfs 3 van zijn verliespartijen ook altegen 10ers...:O
pi_26252899
Gasquet is gewoon een held (en een enorme geluksvogel dat-ie vaak met Golovin mag mixen).
pi_26253306
Welja...Federer breakt natuurlijk terug in de game dat Gasquet voor de wedstrijd serveert en een matchpoint had!...Kan ie nou nooit eens gewoon een keertje verliezen???
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:09:50 #53
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_26253356
Gasquet laat een aantal matchpunten onbenut. Dat moet je niet doen tegen Roger.

J.
pi_26253485
Welja...Krijgt ie nog 4 keer deuce op Federers service en ook dat is niet aan Gasquet besteed...5-5...Het zal wel gedaan zijn?
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:21:13 #55
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_26253613
tb

J.
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:30:09 #56
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26253814
6-6 in de tb

dit soort wedstrijden moet je gewoon op tv kunnen zien
pi_26253842
7-7! ..mijn god...Ik zei het inderdaad in andere topical, dit moet op tv ....En we hebben teveel tennis topics
Stond 8-7 maar punt afgekeurd en weer 7-7
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:34:26 #58
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_26253907
Verrek, Gasquet wint (10-8)

J.
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:34:59 #59
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26253924
wat een inzicht hier

Nadal wint eerste set van Gaudio (6-3)
pi_26253948
Federer weer terug op aarde.

Maar hij maakte er nog wel een thriller van.
pi_26253950
Ongelooflijk...Gasquet is mijn nieuwe held...En in wat voor een wedstrijd... Fantastisch
En Nadal echt een koning.
  vrijdag 15 april 2005 @ 18:36:23 #62
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26253952
Gasquet mondiale nummer 101 van de wereld.
pi_26254018
Volgens mij niet eens, zit ie niet buiten de 150? Volgens mij heb ik hem niet kunnen kiezen bij TM...
edit Ik zie het nu, heb dan over hem heen gekeken dan...
  zaterdag 16 april 2005 @ 19:56:18 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26279210
Nadal - Coria in de finale van Monte Carlo.
Lijkt me leuke finale om te zien. Kan wel eens weer op een 5 settertje uitdraaien???

Goeie kans voor een voorproefje op een finale op Roland Garros misschien???
Btje afhankelijk van het deel van het schema waar ze in zitten natuurlijk...
pi_26299788
Nadal - Coria, knotsgekke wedstrijd.
  zondag 17 april 2005 @ 17:48:41 #66
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26301379
Nadal wint, die is wel heel goed bezig.

Richting top 10 nu al?
pi_26301728
Hij zou 12 worden met een finaleplaatst..Nu zal hij top 10 waarschijnlijk wel halen aangezien het daar allemaal zo dicht bij elkaar zit...Maar echt, die Nadal...Die begint nog net zo dominant te doen als Federer...:P
pi_26308658
Henin wint fftjes Charelston...Iemand die nog zegt dat er geen grote neergang in niveau was toen de 2 belgische geblesseerd geraakten? ^^
  maandag 18 april 2005 @ 00:25:37 #69
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26312498
Het is te hopen dat Nadal niet in de helft van Coria of Ferrero zit want dan krijgen we misschien wel een finale Nadal-Coria/Ferrero op Roland Garros. Zou toch smullen zijn
pi_26315805
Toto voor Roland Garros gaat helemaal goedkomen .
Heb een excelsheet gemaakt die alles automatisch uit gaat rekenen.
Het is nu even wachten op het begin van Roland Garros en de deelnemerslijst .
  maandag 18 april 2005 @ 15:54:23 #71
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26324729
Deze week Barcelona en Houston (beiden gravel)

In Barcelona vooral Europeanen en Argentijnen (en Wessels wint )

in Houston vooral Amerikanen en wat ander verdwaald volk

en dit
quote:
Former World No. 1 Jim Courier will step out of retirement at the U.S. Men’s Clay Court Championships on Monday night when he partners Andre Agassi in the men’s doubles event. Courier has not played an ATP-level match since Miami in 2000 and has never partnered Agassi. Agassi has played just one doubles event since 2001 – winning one round with Andy Roddick at the Stella Artois Championships at Queen’s with Andy Roddick in 2004.
cool
pi_26343881
Nadal zou wel eens de dominante factor op gravel kunnen worden de komende jaren.
pi_26343998
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:47 schreef zjroentje het volgende:
Nadal zou wel eens de dominante factor op gravel kunnen worden de komende jaren.
Wat versta je onder de dominante factor?
a la Brugeira, a la Muster, a la Kuerten destijds?

Ik hoop dat hij om kan gaan met de druk in elk geval en hij is DE favoriet voor de Parijse Open natuurlijk.
Yeah baby Yeah!
pi_26352166
Zo, net even Roland Garros gebeld, en ik heb kaarten voor de eerste dinsdag en donderdag!
Blij.

Ferrero blijft trouwens wel erg wisselvallig zeg. Hij mag god op zn blote knietjes danken dat Montanes geblesseerd raakte terwijl hij voor de wedstrijd serveerde..

[ Bericht 33% gewijzigd door Butra op 19-04-2005 17:27:42 ]
  dinsdag 19 april 2005 @ 23:47:18 #75
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26362778
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 11:47 schreef zjroentje het volgende:
Dat gebeurd nou altijd wanneer een speler een paar goeie wedstrijden speelt.
Hij wordt gelijk de hemel in geprezen.

Ik denk dat het wel mee zal vallen. Hij gaat zeker mee doen om de prijzen dit jaar, maar hij zal niet een aantal jaren dè factor zijn. er zijn nog meer spelers die dat kunnen zijn en die ook nog niet oud zijn.
Coria en Ferrero om mee te beginnen bijvoorbeeld.
pi_26373623
Gaat Wessels stunten? Een break voor in de 3e tegen Coria..
  woensdag 20 april 2005 @ 14:27:07 #77
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26374946
niet dus
pi_26378584
Nadal is ook weer goed bezig...6-0 6-2? :/
pi_26385823
misschien beetje off topic maar ik tennis sinds kort ook weer samen met buurjongen, ik win gewoon altijd maar we hebben 6 jaar geleden ongeveer les gehad en sindsdien niet meer getennisd, we willen gewoon recreatief spelen maar is het aan te raden om nog les te nemen?
pi_26387182
quote:
Op woensdag 20 april 2005 21:10 schreef linuxje het volgende:
misschien beetje off topic maar ik tennis sinds kort ook weer samen met buurjongen, ik win gewoon altijd maar we hebben 6 jaar geleden ongeveer les gehad en sindsdien niet meer getennisd, we willen gewoon recreatief spelen maar is het aan te raden om nog les te nemen?
Recreatief Tennistopic deel III
pi_26401881
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 23:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat gebeurd nou altijd wanneer een speler een paar goeie wedstrijden speelt.
Hij wordt gelijk de hemel in geprezen.

Ik denk dat het wel mee zal vallen. Hij gaat zeker mee doen om de prijzen dit jaar, maar hij zal niet een aantal jaren dè factor zijn. er zijn nog meer spelers die dat kunnen zijn en die ook nog niet oud zijn.
Coria en Ferrero om mee te beginnen bijvoorbeeld.
Misschien een beetje te opportunistisch, maar op zo'n leeftijd al zo goed zijn. Kijk alleen maar eens naar zijn fysiek, gebouwd voor gravel die kerel.
  donderdag 21 april 2005 @ 16:20:36 #82
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26406682
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:22 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Misschien een beetje te opportunistisch, maar op zo'n leeftijd al zo goed zijn. Kijk alleen maar eens naar zijn fysiek, gebouwd voor gravel die kerel.
Weet ik
Maar bij die spelers heeft een terugval bijna nooit met de fysiek te maken (tenzij het een blessure is natuurlijk). Er zijn gewoon tijden dat het ff wat minder gaat. Kijk naar Ferrero. 2 jaar terug was hij 1 van de 3 besten ter wereld. Nu is hij dat al een tijdje niet meer.
Ik denk wel dat hij wel weer terug komt. Maar hij is ook niet lang dominand geweest. Maar dat wordt hij wel weer een keer denk ik.

Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het voor iedereen bijna onmogelijk is om onafgebroken goed te presteren. Zeker als je het veel van werken moet hebben. Iets wat bij veel spanjaarden voor een gedeelte het geval is. Dus ook Nadal zal waarschijnlijk een terugval krijgen.
pi_26435504
Ben ik weer .
Heb een vraagje, wat vinden jullie van deze puntenverdeling?
Te weinig verschil, of moet iemand die lager staat op de ranglijst meer punten krijgen?

Gaat dus over de tennistoto (zie boven).
  vrijdag 22 april 2005 @ 18:53:38 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26438020
Ik denk dat de eerst 3 ronden goed zijn. daarna denk ik dat je er meer verschil in moet maken.
Er worden 32 spelers geplaatst. Daarvan wordt verwacht dat ze allemaal in de 3de ronde komen. Kortom, als je als ongeplaatste speler in de 3de ronde komt, heb je het goed gedaan. Als het goed is heb je dan van een geplaatste speler gewonnen.
Dus vanaf die ronde moeten de spelers die lager dan 30ste staan, een grote punten verschil krijgen tegenover geplaatste speler.
Bijvoorbeeld in de 3de ronde:
1 t/m 10 = 20
11 t/m 20 = 25
21 t/m 30 = 30
31 t/m 40 = 40
41 t/m 50 = 55
50+ = 75

4de ronde:
1 t/m 10 = 25
11 t/m 20 = 30
21 t/m 30 = 40
31 t/m 40 = 55
41 t/m 50 = 75
50+ = 100

1/4 finale:
1 t/m 10 = 30
11 t/m 20 = 40
21 t/m 30 = 55
31 t/m 40 = 75
41 t/m 50 = 100
50+ = 130

1/2 finale:
1 t/m 10 = 35
11 t/m 20 = 45
21 t/m 30 = 60
31 t/m 40 = 85
41 t/m 50 = 110
50+ = 135

finale:
1 t/m 10 = 40
11 t/m 20 = 60
21 t/m 30 = 80
31 t/m 40 = 100
41 t/m 50 = 120
50+ = 140

Dat zou ik doen...
Want hoe verder je komt in het toernooi, hoe uitzondelijker het is om een speler van buiten de top 50 te kiezen die ook nog in de finale komt (of em zelfs wint)
pi_26438744
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:53 schreef Komakie het volgende:

Dat zou ik doen...
Want hoe verder je komt in het toernooi, hoe uitzondelijker het is om een speler van buiten de top 50 te kiezen die ook nog in de finale komt (of em zelfs wint)
Ik ben het met je eens. Vanaf de 3e ronde wordt het erg moeilijk voor iemand buiten de top 20/30.
Met een groter verschil lijkt het me ook leuker om te doen.
Ik verander de cijfers naar die hierboven .
  zondag 24 april 2005 @ 20:41:29 #86
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26482632
Nadal wint weer een toernooi, nu in Barcelona ten koste van Juan Carlos Ferrero.

Nadal nu al nummer 7 van de wereld
pi_26482861
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:41 schreef mitt het volgende:
Nadal wint weer een toernooi, nu in Barcelona ten koste van Juan Carlos Ferrero.

Nadal nu al nummer 7 van de wereld
Ik heb 'm vorige maand al opgeschreven als winnaar van Roland Garros. Dat ziet er steeds beter uit.
sig verwijderd door FA
pi_26482895
Als hij maar niet te vroeg in vorm is..
Het hele Oranje legioen is vanaf morgen in Munchen actief trouwens. Schalken - Summerer, Wessels - Srichaphan en Sluiter - Zib.
pi_26482930

Een klein bekertje trouwens.
pi_26482979
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:52 schreef Butra het volgende:
[afbeelding]

Wtf die beker is een meter hoog ofzo. Zal ook wel loodzwaar zijn.
sig verwijderd door FA
  zondag 24 april 2005 @ 20:55:24 #91
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26483004
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:52 schreef Butra het volgende:
[afbeelding]

de beker is niet zo groot, waar ie opstaat wel

en Roland Garros is nog best ver, en niet vergeten dat dat joch pas 18 is.

Maar als je nu naar de uitslagen kijkt, indrukwekkend.
pi_26484337
Poeh, hij heeft gvd al twee toernooien gewonnen zonder set verlies, en in monte carlo verloor hij slechts een raar setje van Coria :/
Echt ongelooflijk wat hij doet...Toen hij het Federer zo moeilijk maakte waren we nog verbaasd, maar nu...Toekomstige #2 van de wereld
pi_26514167
Goed zo Rafael.
pi_26515658
Malisse een maand geschorst.
pi_26515684
Vandaag komen er 3 Nederlanders in actie in Munchen.

Wessels neemt het op tegen Srichapan, Sluiter tegen Zib en Schalken speelt tegen Summerer.
pi_26526740
Sjeng en Sluiter winnen zowaar, dat we dat nog eens mee mogen maken zeg.
En Ferrero ontsnapt weer eens. Die kerel maakt er echt een sport van om zn 1e ronde zo spannend mogelijk te maken.
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:49:27 #97
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26526772
Nalbandian doet ook weer eens mee, en die kan ook niet makkelijk winnen

6-4 derde tegen Nicolas Lapentti, ook goed
  dinsdag 26 april 2005 @ 23:24:54 #98
32015 suus21
Andre rocks!
pi_26532940
nalbandian is fatty
fijn!
pi_26567926
Schalken begint lekker tegen Pavel, verliest de eerste set met 6-1. In de tweede nu wel met 3-1 voor.

Exact het tegenovergestelde geldt voor Sluiter. Die won de eerste set met 6-1 van Davydenko, maar staat nu met 3-1 acher.
pi_26568071
Wat een rare wedstrijden haha...Precies even snel en precies dezelfde standen
pi_26568096
Beiden 5-1 nu.
pi_26568103
6-1, 1-6 en 1-6, 6-1 nu. Leuk, dat graveltennis.
pi_26568414
Sluiter break voor in 3e Als ze nou eens allebei zouden winnen dan is dat een historisch moment voor het Nederlandse tennis... ^^ beiden een geplaatste speler tegelijkertijd uitschakelen
pi_26568617
Sluiter 3-0 voor, Schalken 3-0 achter.
pi_26568636
Je zou bijna twijfels krijgen over het scoreboard van livescore zo.
pi_26568668
4-0 en 3-1. Daar scheiden de wegen dus.
pi_26569024
Schalken eruit. 6-1 1-6 6-1
pi_26569146
En Sluiter wel door. Goed bezig hoor.
pi_26573676
Hoe mooi..haha...Jammer dat Schalken niet door is, maar wat kan je wel van hem verwachten? -_-...Onze rotterdammer kan nu tenminste wraak nemen op Pavel...:)
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:38:53 #110
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26603994
ook Sluiter verliest van Pavel vandaag.

en Agassi is vandaag 35 jaar geworden
  zaterdag 30 april 2005 @ 02:34:40 #111
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_26613156
Mooie leeftijd om met de VUT te gaan.

J.
pi_26631921
Clijsters kan dus ook nog verliezen Maar nu is het Henin die een grote winning streak aan het opbouwen is...Dus de dominantie van de twee zit er echt weer aan te komen...
Clijsters had trouwens wel erg veel last van haar schouder leek wel...Wel jammer, nu heeft ze voor het eerst tegen een Russische verloren in 3 jaar of zo
pi_26636907
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 23:27 schreef Norrage het volgende:
Maar nu is het Henin die een grote winning streak aan het opbouwen is...Dus de dominantie van de twee zit er echt weer aan te komen...
Heb je de wedstrijd gezien? Het was echt 1 groot drama hoor van de kant van Henin. De gemiste smashes en makkelijke half court ballen waren niet meer op 2 handen te tellen.
pi_26638967
Nah had die wedstrijd niet gezien, wel dat ze zonder setverlies de finale heeft gehaald:P Moet je nagaan hoe slecht iedereen is als Henin nu twee toernooien achter elkaar kan winnen zonder echt goed te spelen(Vond haar in Charleston namelijk ook niet goed)
  maandag 2 mei 2005 @ 11:44:51 #115
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26661898
Deze week Rome. Zonder Nederlanders, en hopelijk zonder brand dit keer.
pi_26662285
Zegt die Schalken weer af he..Wat heeft ie toch?Gaat dat ooit nog goedkomen?:P
  maandag 2 mei 2005 @ 16:30:37 #117
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26668583
Mooie vorige week, met Nalbandian en Gaudio als toernooiwinnaars
pi_26669612
quote:
Op maandag 2 mei 2005 11:58 schreef Norrage het volgende:
Zegt die Schalken weer af he..Wat heeft ie toch?Gaat dat ooit nog goedkomen?:P
Hij was toch kansloos geweest met al die Spanjolen in de quali's. Maar goed, zo komt hij ook niet echt lekker in zn ritme nee.
Als hij maar zorgt dat hij er op RG staat, ik ga er niet voor jan lul heen natuurlijk.
pi_26671174
Srichaphan zal slecht slapen de komende weken. Die krijgt gewoon bijna een dubbele bagel aan zn broek van Gasquet.
  maandag 2 mei 2005 @ 18:37:07 #120
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26672158
quote:
Op maandag 2 mei 2005 17:03 schreef Butra het volgende:

[..]

Hij was toch kansloos geweest met al die Spanjolen in de quali's. Maar goed, zo komt hij ook niet echt lekker in zn ritme nee.
Als hij maar zorgt dat hij er op RG staat, ik ga er niet voor jan lul heen natuurlijk.

hopen op Taylor Dent of Robin Soderling ofzo
pi_26672471
Wanneer moet Andy Roddick weer tennissen? Andy rox (H)
pi_26681620
Ik heb vernomen dat Joachim Johansson de komende 6 maanden opgesloten wordt op een eiland met alleen maar gravelbanen. Hij mag pas terug als hij van de ballenmachine wint.
  maandag 2 mei 2005 @ 23:22:25 #123
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_26681792
[edit] Dacht dat Wessels een LL was. Niet waar helaas.[/edit]

J.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 18:59:00 #124
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26704769
Nalbandian ligt er alweer uit in Rome. Nadal staat weer lekker te beuken.

En what about Tommy Robredo ...
pi_26715118
Die Nadal...als hij ook Rome wint...dan..dan...is het ongelooflijk :| Dan willen we ineens dat Federer die winning streak van Nadal gaat verbreken!
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:53:16 #126
32015 suus21
Andre rocks!
pi_26722359
Nadal draagt als enige een groot Nike teken op zijn shirt dat mag toch niet zo groot???
fijn!
  woensdag 4 mei 2005 @ 12:20:07 #127
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26723042
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 11:53 schreef suus21 het volgende:
Nadal draagt als enige een groot Nike teken op zijn shirt dat mag toch niet zo groot???
Ik zag het gisteren bij Hantuchova ook.
pi_26730969
Moya had het ook.
pi_26732691
Iedereen van Nike heeft het :/
  woensdag 4 mei 2005 @ 19:15:59 #130
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26734229
Guillermo Canas - Juan Monaco 6-0 6-0

leuk, een landgenoot vernederen
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:23:30 #131
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_26739386
In Nederland zijn er regels voor die reclame, maar ik weet niet of die ook internationaal gelden, zal wel niet dan...
pi_26763997
Goed bezig, die Gaudio. Er met 6-0 en 6-1 vanaf en nog een handjevol waarschuwingen en een strafpunt. Dat klinkt als een verwend jongetje dat zn zin niet krijgt.
  donderdag 5 mei 2005 @ 21:58:10 #133
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26764031
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 21:56 schreef Butra het volgende:
Goed bezig, die Gaudio. Er met 6-0 en 6-1 vanaf en nog een handjevol waarschuwingen en een strafpunt. Dat klinkt als een verwend jongetje dat zn zin niet krijgt.
Gaudio zou eens moeten proberen op hardcourt met die cijfers te verliezen.

Zelfs dat lukt niet.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 14:07:22 #134
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26777320
Aardige gozer, die Roddick.
quote:
In het Masters Series-toernooi van
Rome is Andy Roddick (1) in de achtste
finales uitgeschakeld.De Amerikaan leek
in twee sets af te rekenen met Fernando
Verdasco,maar hij werd hard gestraft
voor een daad van sportiviteit.

Verdasco's toernooi leek bij 6-7,3-5,
0-40 voorbij toen zijn tweede service
door een lijnrechter uit werd gegeven.
De umpire riep Roddick tot winnaar uit,
maar die corrigeerde de lijnrechter en
Verdasco mocht opnieuw serveren.

De Spanjaard won het punt,pakte de game
en brak de service van Roddick.Die leek
van slag,verloor de tiebreak met 7-3,
leverde in de derde set direct zijn
opslag in en kwam niet meer langszij.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:24:53 #135
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26813518
Coria vs Nadal in de finale, de twee beste gravelspelers op dit moment.

en alvast volgende week, Hamburg, Ferrero staat gewoon kwalificatie te spelen
pi_26815040
Was dat ook de reden dat hij niet aan Rome meedeed? dat hij niet door de qualificatie kwam> of deed ie gewoon niet mee?
pi_26817578
Prachtige partij van Ferrer, dat wordt nog een oustider voor Roland Garros als ie zo blijft spelen.

Nu een rematch van de Monte Carlo finale tussen Nadal en Coria. Nadal lijkt onklopbaar op dit moment en de laatste keer dat iemand Monte Carlo en Rome wist te winnen, was Kuerten in 1999. Dat zou een ongelooflijke prestatie zijn voor iemand zo jong.

Aan de andere kant is dit de enige Gravel Master Series die Coria nog niet heeft gewonnen (Hamburg en MC heeft ie wel). Ook dat is een behoorlijke prestatie, de enige andere actieve speler die dat heeft gedaan is (wederom) Kuerten.

Dat wordt smullen.
  zondag 8 mei 2005 @ 16:18:51 #138
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_26827048
Nadal wordt gebroken op 2-2 door Coria....
pi_26827286
Heeft Kuerten alle MS toernooien op gravel gewonnen?
  zondag 8 mei 2005 @ 16:44:02 #140
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_26827674
Bij een 4-3 stand voor Coria breekt Nadal. Hij houdt vervolgens zijn service en breekt Coria opnieuw: 6-4
  zondag 8 mei 2005 @ 18:42:47 #141
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_26830458
Coria pakt de tweede set en Nadal de derde. Nadal staat nu 2-1 voor in sets, maar hij werd na de derde set behandeld voor een blessure en Coria pakt nu gelijk de eerste game van de vierde set, terwijl Nadal begon met serveren....
pi_26831817
quote:
Op zondag 8 mei 2005 16:27 schreef RayMania het volgende:
Heeft Kuerten alle MS toernooien op gravel gewonnen?
ja
pi_26832046
quote:
Op zondag 8 mei 2005 19:38 schreef pum het volgende:

[..]

ja
Thnx, neem ik dat straks even mee in me verslag op sport fok.
pi_26832171
Bij Coria - Nadal staan we inmiddels op 4-6, 6-3, 3-6, 6-4 en 2-0. Weer een wedstrijd die je eigenlijk gewoon op tv moet zien..
  zondag 8 mei 2005 @ 19:50:17 #145
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26832199
ondertussen in de vijfde set.

4 uur onderweg
pi_26832805
Van opgeven heeft Nadal iig nog nooit gehoord. Hij maakt gewoon even een dubbele break ongedaan en komt op 3-3.
Lijkt me trouwens dat hij volgende week wat snipperdagen opneemt, anders komt hij kruipend naar RG toe..
  zondag 8 mei 2005 @ 20:38:00 #147
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_26833876
Wat een thriller..., 5-5 nu
  zondag 8 mei 2005 @ 20:49:15 #148
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_26834258
6-6, ze hebben er nu al 5 uur opzitten....
  zondag 8 mei 2005 @ 20:57:18 #149
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_26834542
Nadal mist twee matchpoints, waarvan 1 door een dubbele fout..
sig verwijderd door FA
pi_26834546
Nadal slaat een dubbele fout op matchpoint, 6-6 nu.
  zondag 8 mei 2005 @ 20:57:43 #151
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26834553

spannend
  zondag 8 mei 2005 @ 20:58:44 #152
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_26834595
6-6 in de tiebreak nu
  zondag 8 mei 2005 @ 20:59:54 #153
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_26834637
Nadal verzilvert het derde matchpoint.

Dik 5 uur met een tie-break in de laatste set, is dat geen record?
sig verwijderd door FA
  zondag 8 mei 2005 @ 21:00:05 #154
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26834643
Nadal wint toch

zuur voor Coria.
pi_26834670
Wat een held. Nu al.
pi_26834728
Nadal Coria natuurlijk ook goed getennist, heel wat tegenstand gegeven

[ Bericht 32% gewijzigd door okee6 op 08-05-2005 22:10:32 ]
  zondag 8 mei 2005 @ 23:03:32 #157
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26838944
In ieder geval al de dominante factor dit jaar op gravel.
pi_26840843
Wat kan Federer doen? Dit kan Nadal toch gewoonweg niet volhouden? of wel? :/
pi_26841293
Fantastische wedstrijd, de ballen die die mannen terug in het veld kunnen krijgen is echt ongelooflijk. Je moet 5 hele goede ballen achterelkaar slaan wil je een punt winnen tegen die twee. Eindelijk heeft Nadal nu ook een 5 setter kunnen winnnen van een topper (had ik niet verwacht). Hij is een echte "big-match player" die bijna nooit nerveus lijkt te worden. Z'n coach/oom zat er ook opvallend rustig bij te kijken.

Toch even een momentje nemen voor Coria:

Hamburg 2004... finale verloren van Federer
Roland Garros 2004... finale verloren van Gaudio
Monte Carlo 2005... finale verloren van Nadal
Rome 2005... finale verloren van Nadal
pi_26841330
Trouwens speelt Federer in de eerste ronde van Hamburg tegen Verdasco, de winnaar daarvan speelt waarschijnlijk tegen Ferrer.
  maandag 9 mei 2005 @ 19:07:18 #161
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26860878
deze week Hamburg

Roddick verliest in ronde 1

en Roger wint gewoon
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:11:44 #162
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26879021
quote:
Op zondag 8 mei 2005 20:09 schreef Butra het volgende:

Lijkt me trouwens dat hij volgende week wat snipperdagen opneemt, anders komt hij kruipend naar RG toe..
Hij luistert.
pi_26879393
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:11 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hij luistert.
De krant weet te melden dat hij de partij tegen Coria ondanks vele blaren op de linkerhand wist te winnen. Kan me zo voorstellen dat dat niet lekker tennist. Zelfs niet in Hamburg.
pi_26880036
Ach, blaren hebben er wel meer... die had ie ook in Miami tegen Federer. Het heeft meer met (het voorkomen van) vermoeidheid te maken. Roland Garros begint al over 2 weken.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 13:43:20 #165
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26881638
quote:
Op maandag 9 mei 2005 19:07 schreef mitt het volgende:

en Roger wint gewoon
Dat deed hij vorig jaar anders ook aan de Rothenbaum.

Nalbandian.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 17:12:14 #166
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26887569
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 13:43 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat deed hij vorig jaar anders ook aan de Rothenbaum.

Nalbandian.
die verliest zelfs van Soderling, op gravel

op Roland Garros gaat ie vlammen
pi_26899251
Hewitt heeft trouwens 2 ribben gebroken, dus die is er wel ff uit. Hoewel ik geen fan van 'm ben, zou het toch jammer zijn als hij Wimbledon moet missen.
  woensdag 11 mei 2005 @ 10:41:35 #168
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26906456
Alberto Martin had niet echt zijn dag gisteren.
pi_26907472
Zou erg jammer zijn als Hewitt er nu langdurig uit is Het ging net weer de goede kant op met hem...
  woensdag 11 mei 2005 @ 23:51:41 #170
32015 suus21
Andre rocks!
pi_26931407
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 10:41 schreef zjroentje het volgende:
Alberto Martin had niet echt zijn dag gisteren.
Safin veegde gewoon. Daardoor kwam Martin er niet aan te pas.
fijn!
pi_26938947
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 23:51 schreef suus21 het volgende:

[..]

Safin veegde gewoon. Daardoor kwam Martin er niet aan te pas.
Safin ligt er helaas wel alweer uit.
pi_26939347
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:24 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Safin ligt er helaas wel alweer uit.
En dat ging natuurlijk weer met de nodige ruzies gepaard.
quote:
HAMBURG, Germany, May 11 (Reuters) - A furious Marat Safin accused Juan Carlos Ferrero of acting like a 14-year-old after losing 4-6 6-4 6-2 to the Spaniard in the second round of the Hamburg Masters on Wednesday.

The Russian third seed had a long argument with the chair umpire at 2-0 down in the second set after an overrule and was infuriated when an impatient Ferrero asked the official to order Safin to resume playing.

"I don't understand what Ferrero was complaining about," said Safin, whose rivalry with the Spaniard dates back to their time as juniors. "I grew up with the guy basically, we've known each other for 11 years and the guy is doing this to me.

"I don't think it was really polite from his part. You have to act like a gentleman. I'm not trying to cheat anybody, I'm just asking (about the call), I'm just trying to prove my point.

"But don't give me this attitude, like a kid who is 14 years old."

The Australian Open champion, who also lost to Ferrero at the Monte Carlo Masters last month, added: "He should realise himself, he's 25 years old, a little bit grown up, he's played a lot of tournaments and we've known each other 11 years.

"I don't need to cheat anybody. I'm trying to win the match. It really pissed me off."

Ferrero, who is beginning to rediscover the form that brought him the French Open title in 2003, said he hoped their friendship would not be damaged by the incident.

"Sometimes Marat gets a little bit nervous and then he does something like this," he said. "I tried to stay calm and focus on the next point.

"The umpire can't spend three minutes talking with a player, he had to stop it. Three minutes is too much.

"But Marat is like this sometimes. I know him and am very friendly with him. I hope this doesn't mean too much in the relationship."

He also rejected Safin's claim that he had been talking to his coach constantly during the match.

"My coach talked to me one or two times in the whole match, exactly the same as his coach," said Ferrero, whose win set up a last 16 clash with another Russian, Nikolay Davydenko.

"I'm feeling really good physically. I feel I can beat anybody," said the Spaniard, who has slipped to number 39 in the rankings after a succession of fitness problems.
pi_26939455
Wat een held.

Vooral deze zin doet het 'm.
quote:
You have to act like a gentleman
pi_26939693
Gasquet is trouwens Hrbaty van de baan aan het vegen. Outsider voor Roland Garros?(Mocht hij deze partij ook inderdaad winnen en wie weet nog verder komen?)
pi_26940527
Hij zal wel ver komen, maar de finale (winnen) is nu nog wat te hoog gegrepen denk ik.
pi_26943376
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:46 schreef Norrage het volgende:
Gasquet is trouwens Hrbaty van de baan aan het vegen. Outsider voor Roland Garros?(Mocht hij deze partij ook inderdaad winnen en wie weet nog verder komen?)
Erg simpel idd.

Chela verslaat Henman.
  donderdag 12 mei 2005 @ 19:33:16 #177
32015 suus21
Andre rocks!
pi_26953993
maar als Gasquet tegen Agassi moet dan is ie geen outsider meer voor RG
fijn!
pi_26955984
Dat is het probleem dat Gasquet en Ferrero zullen hebben, ze zullen geen beschermde status hebben
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:01:52 #179
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26958683
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:33 schreef suus21 het volgende:
want
ben je outsider-af als je een walkover krijgt

pi_26958725
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 19:33 schreef suus21 het volgende:
Ik heb Haehnel - Agassi nog op tape liggen hier. Keertje lenen?
  donderdag 12 mei 2005 @ 22:06:38 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_26958836
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 20:36 schreef Norrage het volgende:
Dat is het probleem dat Gasquet en Ferrero zullen hebben, ze zullen geen beschermde status hebben
Ik denk dat als je Agassi in de eerste ronde krijgt, dat je als Ferrero zijnde je toch best in je handjes mag knijpen. Een gunstige loting en een goeie kans op winst in de eerste ronde.

Echt indrukwekkend is de vorm van Agassi nou niet bepaald....
pi_26960923
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 13:45 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Chela verslaat Henman.
Henman was niet zo blij
quote:
Op 4-4 in de tweede set leek Henman de partij in de zak te hebben. Chela kreeg een breakpoint tegen en leek z'n tweede service uit te slaan. Henman liep naar zijn stoel, maar tot ontzetting van de Brit gaf de umpire de bal in. Henman was compleet van slag, waarna de Argentijn de partij alsnog naar zich toe trok.

"Wat kun je er aan doen", filosofeerde Henman na afloop. "Op gravel is het als umpire de kunst om de goede balafdruk te herkennen. Deze man kon dat niet."
  vrijdag 13 mei 2005 @ 11:02:38 #183
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_26969644
Gaudio is ook al in vorm voor RG
  vrijdag 13 mei 2005 @ 11:26:08 #184
30919 mitt
Michael Corleone
pi_26970454
quote:
Op vrijdag 13 mei 2005 11:02 schreef zjroentje het volgende:
Gaudio is ook al in vorm voor RG
ach, iedereen kan verliezen van Christophe Rochus

winnen ook
pi_27022568
De hele week dat World Team Championship live op de WDR.
  zondag 15 mei 2005 @ 12:56:42 #186
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27023101
quote:
Op zondag 15 mei 2005 12:32 schreef Butra het volgende:
De hele week dat World Team Championship live op de WDR.
goede tip

Haas - Spadea nu, op gravel
  zondag 15 mei 2005 @ 15:30:33 #187
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_27027441
Federer wint van Gasquet met 6-3 7-5 7-6
pi_27027663
Al de derde Masters - titel voor Federer dit jaar.

Ik ben echt benieuwd wat hij op RG gaat doen.
pi_27031092
Ze zijn alvast begonnen in St. Pölten, en Sjeng in blakende vorm voor RG:
quote:
Schalken d. Kim 6-3 2-6 6-3
  dinsdag 17 mei 2005 @ 16:12:37 #190
32015 suus21
Andre rocks!
pi_27086693
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 22:03 schreef Butra het volgende:

[..]

Ik heb Haehnel - Agassi nog op tape liggen hier. Keertje lenen?
ik heb die tape ook nog, maar Agassi heeft in Rome Gasquet nog geveegd daarom! En nu is hij beter voorbereid dan vorig jaar.
fijn!
pi_27092273
quote:
Op zondag 15 mei 2005 17:58 schreef Butra het volgende:
Sjeng in blakende vorm voor RG:
Nouja, bijna dan. Weggeblazen door Davydenko.
  dinsdag 17 mei 2005 @ 19:01:11 #192
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27092477
quote:
Op dinsdag 17 mei 2005 18:55 schreef Butra het volgende:

[..]

Nouja, bijna dan. Weggeblazen door Davydenko.
tweede ronde op gravel, netjes.

fingers crossed voor een goede loting.
pi_27157462
Hewitt dus niet naar RG.
pi_27278301
quote:
*** Mogelijk Krajicek-duo op Wimbledon

**Mogelijk zal Michaëlla Krajicek samen
met haar broer Richard volgende maand
op Wimbledon als dubbel deelnemen.De
organisatie moet het duo dan wel een
wild-card verstrekken,maar dat ziet er
volgens Michaëlla goed uit.

De 16-jarige Michaëlla komt niet in het
enkelspel uit.Omdat zij voorafgaand aan
Wimbledon deelneemt aan het toernooi in
Rosmalen,kan zij in Londen niet in het
kwalificatietoernooi spelen.

Richard Krajicek,die met zijn 33 jaar
twee keer zo oud is als Michaëlla,won
Wimbledon in 1996 en beëindigde in 2003
zijn carrière.Het laatste jaar is hij
actief in het veteranencircuit.
Dat zou wel erg leuk zijn
  maandag 23 mei 2005 @ 16:24:10 #195
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27278960
Lijkt me erg gaaf
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:56:27 #196
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27334620
Geloof het of niet, maar Martina Navratilova doet mee aan het enkelspel in Rosmalen.
pi_27334924
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:56 schreef zjroentje het volgende:
Geloof het of niet, maar Martina Navratilova doet mee aan het enkelspel in Rosmalen.
Ik geef ze een redelijke kans, vrouwen specialiseren zich nauwelijks in de ondergrond waarop ze spelen, Navratilova was een godin op gras en mischien kan ze wel voor een stuntje zorgen.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:06:07 #198
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27334957
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:56 schreef zjroentje het volgende:
cool.
  woensdag 25 mei 2005 @ 12:08:32 #199
87120 At_Fundum
Zeg maar @
pi_27335045
't blijft een toppertje
Atje zeggen is adje doen!
pi_27335207
Misschien gaat ze ook wel met Krajicek dubbelen..Ze hebben natuurlijk allebei tsjechisch bloed en 40 jaar verschil of zo..dat zou pas grappig zijn
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:34:29 #201
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27708776
Queens en Halle deze week.

Queens met Hewitt, Henman en Roddick

Halle met Federer, Nadal en Safin
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:34:52 #202
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27708787
en Sluiter staat nu op de baan tegen Philippoussis, leuke tegenstander in de eerste ronde.

4-4 nog.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:36:48 #203
87120 At_Fundum
Zeg maar @
pi_27708850
Mocht Sluiter dit winnen en dat kan best want Philippoussis is toch een flinke tijd uit de running geweest wacht in de tweede ronde ook een "leuke" hoor.

Wel jammer dat we verder geen nederlanders op de banen tegenkomen deze week.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:38:12 #204
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27708892
Schalken speelt zelfs niet op Queens

en waarom Wessels niet speelt snap ik ook niet, juist hij kan goed gaan presteren op gras.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:47:35 #205
87120 At_Fundum
Zeg maar @
pi_27709176
Blijkbaar probeert iedereen zich op te laden voor Rosmalen
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:48:11 #206
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_27709195
The Scud wint de eerste set met 6-4. Ook al 2-0 voor in de tweede set.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:51:21 #207
87120 At_Fundum
Zeg maar @
pi_27709292
Weet iemand eigenlijk hoe het herstel van Van Lottum vordert, die had ik eigenlijk ook wel weer zo rond het grasseizoen terug op de baan verwacht/gehoopt?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:58:31 #208
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_27709545
Philippoussis laat weinig heel van Sluiter: 5-0 in de tweede set.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:05:21 #209
87120 At_Fundum
Zeg maar @
pi_27709747
En met 6-4 6-0 kan Sluiter mooi weer het vliegtuig naar Eindhoven/Rosmalen pakken. Heeft hij tijd genoeg om van de jetlag af te komen en een potje te kaarten met alle andere Nederlanders
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:19:31 #210
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27710193
op gras nog wel.

Federer - Soderling 6-6
pi_27710367
7-6 Soderling. Nog ff wennen voor Federer.
Mooie pot op de BBC; Hewitt - Malisse.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:24:15 #212
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27710371
Robin Soderling wint de eerste set van Federer (6-7)
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:18:37 #213
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_27712346
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:24 schreef mitt het volgende:
Robin Soderling wint de eerste set van Federer (6-7)
Tweede set met enige moeite naar Federer: 8-6 in weer een tie-break.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:28:43 #214
19271 Vlens_de_Vos
Napred Vardar!
pi_27712788
En Federer breekt meteen in de 3e set: 3-0.

Soderling smijt met zijn racket. .
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_27712890
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:28 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
En Federer breekt meteen in de 3e set: 3-0.

Soderling smijt met zijn racket. .
Is toch ook best een goede grasspeler die Soderling?

Ik meen dat ie een Nederlander uitschakelde op Wimbledon en daarna een zeer verdienstelijk toernooi speelde.

Hopelijk is Federer over zijn dipje heen, wint ie redelijk simpel dit toernooi en is ie de tweede week van Wimbledon in z'n vertrouwde bloedvorm.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:37:32 #216
19271 Vlens_de_Vos
Napred Vardar!
pi_27713180
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 16:30 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Is toch ook best een goede grasspeler die Soderling?

Ik meen dat ie een Nederlander uitschakelde op Wimbledon en daarna een zeer verdienstelijk toernooi speelde.

Hopelijk is Federer over zijn dipje heen, wint ie redelijk simpel dit toernooi en is ie de tweede week van Wimbledon in z'n vertrouwde bloedvorm.
Ja, hij schakelde ooit Verkerk uit in de 1e ronde van Wimbledon. Maar dat was niet zo heel lastig. . In de 3e ronde verloor hij toen in 3 sets van Henman. Niet echt heel erg aansprekende resultaten op gras iig.

Maar hij breekt nu wel meteen Federer terug. 3-3.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 16:53:41 #217
19271 Vlens_de_Vos
Napred Vardar!
pi_27713758
En Federer sleept hem toch uit het vuur. .

6-7 (5), 7-6 (6), 6-4.
pi_27727460
Mooie wedstrijd van Hewitt tegen Malisse... Hewitt..Gelukkig wint hij, heeft veel ritme opgedaan in zo'n marathon partij Erg goed na al die afwezigheid en nu is zijn draw helemaal open
Wat een verschil met gravel trouwens dat gras...Ik geniet weer Alhoewel RG ook mooi was
  woensdag 8 juni 2005 @ 16:01:01 #219
87120 At_Fundum
Zeg maar @
pi_27744906
Philippoussis momenteel bezig tegen Roddick, niet echt een tweede ronde affiche maar toch.

Roddick eerste set met 6-2 gewonnen en de tweede inmiddels 1-1.
Mark heeft nog geen antwoord gevonden op de eerste service van Andy.
pi_27746319
Nadal staat op de rand van uitschakeling. 3e set 3-5 achter, en die andere serveert voor de wedstrijd.
pi_27746406
Nadal op gras .
pi_27746453
En Nadal uitgeschakeld.
pi_27746507
tegen Waske, altijd lastig.

6-4, 5-7, 3-6
pi_27747041
Nadal heeft echt verschrikkelijke blaren op zn handen (niet de eerste keer, trouwens). Die zien we denk ik niet terug in Rosmalen.
pi_27748155
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 16:59 schreef Butra het volgende:
Nadal heeft echt verschrikkelijke blaren op zn handen (niet de eerste keer, trouwens). Die zien we denk ik niet terug in Rosmalen.
Safin heeft het ook weleens en het heeft vaak te maken met de wisseling van ondergrond, waardoor de ballen met andere snelheden het racket raken..

Jammer dat ie dan niet naar Rosmalen komt, dan maar gelijk naar Londen.
Yeah baby Yeah!
pi_27748679
Zo slecht is Nadal ook weer niet op Gras...Hij heeft al eens de 4e ronde op wimbledon gehaald hoor...Of was het de 3e? Het is in ieder geval geen Coria of zo op gras...die kunnen echt helemaal niks...En dit had meer met vermoeidheid te maken dan met gras waarschijnlijk...Ben benieuwd wat hij op wimbledon gaat doen
pi_27748726
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 17:55 schreef Norrage het volgende:
Zo slecht is Nadal ook weer niet op Gras...Hij heeft al eens de 4e ronde op wimbledon gehaald hoor...Of was het de 3e? Het is in ieder geval geen Coria of zo op gras...die kunnen echt helemaal niks...En dit had meer met vermoeidheid te maken dan met gras waarschijnlijk...Ben benieuwd wat hij op wimbledon gaat doen
Die gast is natuurlijk ook en beetje vermoeid na RG natuurlijk, hij is pas 19.

Maar op RG kon hij nog veel compenseren met zijn goede loopvermogen en zijn slidings, zijn backhands kan ie op gras moeilijker spelen, de ballen springen er niet zo hoog op en hij heeft natuurlijk een matige service, dat is o zo belangrijk op gras..
als hij een servicekanon treft vrees ik al voor de eerste ronde.
Yeah baby Yeah!
pi_27749287
Nadal zal wellicht een kans maken op traag gras, of zeg ik nu iets doms?
  woensdag 8 juni 2005 @ 18:22:52 #229
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27749403
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:18 schreef Leatherface het volgende:
Nadal zal wellicht een kans maken op traag gras, of zeg ik nu iets doms?
de grasbanen worden wel steeds langzamer, zeiden ze op de BBC.

maar ach, laat Nadal verliezen, ik zie hem nog wel naar Rosmalen komen hoor.
pi_27752453
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 18:22 schreef mitt het volgende:

[..]

de grasbanen worden wel steeds langzamer, zeiden ze op de BBC.
Dan sluit ik niet uit dat we in de toekomst regelmatig baseliners in de finale van Wimbledon krijgen.
  woensdag 8 juni 2005 @ 19:59:44 #231
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_27752787
Langzame grasbanen is natuurlijk wel een relatief begrip. Natuurlijk nog steeds heel snel. Met zijn western forehand kan hij gewoon slecht uitde voeten op gras.
pi_27766632
Malisse ontsnapt aan een nieuwe schorsing. Op Queens zei hij dit tegen de ref
quote:
"Jullie (de umpires) hebben altijd gelijk. Zo gaat dat dan bij de ATP, zelfs als er iemand geschorst wordt. Jullie zitten daar maar als domme trutjes en gedragen zich als kontlikkers"
pi_27773153
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 10:08 schreef zjroentje het volgende:
Malisse ontsnapt aan een nieuwe schorsing. Op Queens zei hij dit tegen de ref
[..]
Eeen beetje dezelfde strekking als de belgische minister van buitelandse zaken, ondanks dat er een kern van waarheid inzit moet hij dit gewoon niet zeggen.

Die actie van Jeff Tarango icm zijn vrouw was wel meesterlijk.
Yeah baby Yeah!
pi_27775715
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 19:59 schreef nickybol het volgende:
Langzame grasbanen is natuurlijk wel een relatief begrip. Natuurlijk nog steeds heel snel. Met zijn western forehand kan hij gewoon slecht uitde voeten op gras.
Bovendien is grastennis een kwestie van lichtvoetigheid, hebben strakke slagen het meeste effect en als je geen natuurlijk talent bent zul eje veel moeten oefenen op gras, ik denk dat Nadal dat niet zal doen, voor hem zal het eerste deel van het seizoen het belangrijkst blijven en misschien staat ie ook zijn mannetje op de US Open.
Yeah baby Yeah!
pi_27775971
quote:
Fred Hemmes jr.zet een punt achter
zijn loopbaan als proftennisser.Hij kan
het niet meer opbrengen de toernooien
af te lopen en wil zich nu gaan richten
op zijn maatschappelijke carrière.

De 24-jarige Hemmes heeft lang getracht
aansluiting bij de internationale top
te vinden.Maar de laatste stap kon de
zoon van Fred Hemmes,oud-bondscoach van
de dames,echter niet maken.Verder dan
de 170ste plaats op de wereldranglijst
reikte hij nooit.

"Ik heb er weinig plezier meer in,dus
is het tijd iets ander te gaan doen",
aldus Hemmes jr. die nog wel actief zal
blijven in de eredivisie en Bundesliga.
Veel meer dan wat geklooi in de marge was het natuurlijk niet. Verder komt Puerta naar de Dutch Open.
pi_27777201
Roddick met geluk door.
pi_27777295
Gasquet verslaat Ancic op gras. Geen enkele kans voor Ancic in de 3e set.
pi_27787600
Help...Karlovic tegen Hewitt...Ik heb nog steeds traumas aan die ene partij op wimbledon
  vrijdag 10 juni 2005 @ 09:55:49 #239
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_27797421
quote:
Martin Verkerk krijgt wildcard voor Dutch Open.
Martin Verkerk heeft een wildcard ontvangen voor de Dutch Open in Amersfoort, dat van 18 tot en met 24 juli op het programma staat. De 26-jarige Alphenaar herstelt momenteel van een schouderoperatie en heeft eerder al gezegd in Amersfoort zijn rentree te willen maken. Verkerk wist het toernooi in Amersfoort vorig jaar te winnen door in de finale Fernando Gonzalez te verslaan. In die eindstrijd liep hij een scheurtje in zijn borstspier op, waardoor hij enige tijd uit de roulatie was, waarna hij een schouderblessure opliep. Door al dat fysieke ongemak is Verkerk op de wereldranglijst afgezakt naar een plaats buiten de top-150. Naast Verkerk zal ook Mariano Puerta deelnemen aan de Dutch Open. De Argentijn verloor afgelopen zondag de finale van Roland Garros van Rafael Nadal. [sportOne.nl]
Geplaatst op: 6/10/2005 9:16:31 AM
Ben benieuwd of ie het haalt om daar fit voor te zijn...
pi_27809534
Nu Henman-Jiohansson op de BBC. Johansson staat op het punt de eerste set te winnen.
Becker geeft comentaar. En ja. 6-4!
geniet nooit met mate
pi_27809644
Lekker zo blijven spelen Tim, dan zal Wimbledon of Queen's winnen altijd een droom blijven.
pi_27810515
Henman verliest in 2 sets.
pi_27812098
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:38 schreef Norrage het volgende:
Help...Karlovic tegen Hewitt...Ik heb nog steeds traumas aan die ene partij op wimbledon
Karlovic pakt de eerste set na een Tie-break, terwijl hij volgens de BBC een career-best service percentage had.
pi_27813332
Dit soort wedstrijden zijn zo oneerlijk 1 netballetje in de tiebreak en een slechte game van Hewitt maar wel een gepakt breakpunt met een netbal en hij verliest de wedstrijd..Hij kon absoluut niks doen...Een in topvorm verkerende hewitt had misschien net wat meer returns teruggekregne en de wedstrijd misschien net kunnen winnen, maar hier viel absoluut niks tegen te beginnen...Zo frustrerend om te zien net als toen op wimbledon En Hewitt serveerde inderdaad ronduit fantastisch..Nog bijna beter dan karlovic zelf..Dat maakt het alleen maar zuurder...En het feit dat Karlovic van achterin echt vrijwel helemaal niks kan...:( Maar hij maakte wel mooie volleys..Het is dat hij Hewitt versloeg anders mag hij van mij iedereen wel verslaan ^^

Als Karlovic zo blijft spelen zal het me niet verbazen als hij hier wint, want ik vind Roddick nou ook niet bepaald fantastisch spelen...
pi_27830841
Ach, Hewitt had natuurlijk ook gewoon van Malisse moeten verliezen.
pi_27831370
Ja maar die wedstrijd was perfect om weer in het ritme te komen, deze wedstrijd was flauw
pi_27834364
Bij het eendengevecht op Queen's is het 1-1 in sets. Federer naar weer een finale in Halle, zonder erg overtuigend te spelen tegen Haas.
pi_27835453
Roddick door, ik ben benieuwd of iemand Karlovic kan verslaan als hij zo speelt als hij gisteren deed.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 16:14:39 #249
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27835515
Karlovic

zaterdag 11 juni 2005 @ 16:15:00 #250
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27835527
Karlovic kan serveren, maar verder is het echt niet veel. Je ziet em ook nooit buiten grastoernooien
  zaterdag 11 juni 2005 @ 16:17:07 #251
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27835575
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Karlovic kan serveren, maar verder is het echt niet veel. Je ziet em ook nooit buiten grastoernooien
zo kan je het ook omdraaien naar al die gravelspecialisten.

echt mooi zo'n persoon als Karlovic.
pi_27835601
Mooi ook wat Becker zei op 0-0 30-40 service Johansson: setpoint Karlovic .
sig verwijderd door FA
  zaterdag 11 juni 2005 @ 16:19:50 #253
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27835642
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:17 schreef mitt het volgende:

[..]

zo kan je het ook omdraaien naar al die gravelspecialisten.

echt mooi zo'n persoon als Karlovic.
Gravelaars komen nu op gras ook redelijk ver en sowieso op de andere ondergronden kunnen ze wel wat. Karlovic is zo godsgruwelijk afhankelijk van puur en alleen zijn service, dat het imo niet meer leuk is
Op een slechte dag van Ivo zouden zelfs de 3-tjes van mijn vereniging die gozer afmaken gok ik

Want Johansson is absoluut de betere tennisser, maar ik vrees voor em, zeker nu ie meteen gebroken is
  zaterdag 11 juni 2005 @ 16:20:32 #254
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27835657
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi ook wat Becker zei op 0-0 30-40 service Johansson: setpoint Karlovic .
Ja, Becker is een stuk grappiger geworden NA zijn carriere
  zaterdag 11 juni 2005 @ 16:29:38 #255
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27835837
Tip: let niet op het Engels van Becker, anders lig je constant in een deuk, zo grappig

Net als de scheids, die is ook lachwekkend bezig, wat een geluid
pi_27836618
Ivo is pure cult.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:12:29 #257
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27836826
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:05 schreef Butra het volgende:
Ivo is pure cult.
Dat dan weer wel
pi_27836905
Karlovic heeft af en toe wel geweldige volleys hoor...Maar ik ben het er wel mee eens dat het wel erg veel service is en niet veel andsr..>Wat een missers en traagheid op de baan heeft hij af en toe
pi_27837559
Karlovic slacht ook Johansson..Zelfs een mini-break goed maken tegen Karlovic helpt je niet met de winst...Ongelooflijk...
Nog iets ongelooflijks: Safin naar de finale van Halle...Dat is op zich nog wel vreemder..Safin op gras en een finale
  zaterdag 11 juni 2005 @ 17:41:09 #260
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27837573
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 17:40 schreef Norrage het volgende:
Karlovic slacht ook Johansson..Zelfs een mini-break goed maken tegen Karlovic helpt je niet met de winst...Ongelooflijk...
Nog iets ongelooflijks: Safin naar de finale van Halle...Dat is op zich nog wel vreemder..Safin op gras en een finale
Dat tweede is inderdaad het mafst, Safin in een grasfinale
pi_27837781
Zou Karlovic morgen door zijn eigen wapens verslagen kunnen worden? Roddick heeft nou niet bepaald de beste return van het circuit maar is wel heel snel...Ik denk dat de eerste finale van Karlovic hem wel wat zenuwen zal opleveren en dat Roddick daarom uiteindelijk in 3 sets zal winnen.
Vandaag was Karlovic in ook zijn eerste halve finale ook al kwetsbaarder dan tegen Hewitt..Hij sloeg 3 dubbele fouten, gister sloeg hij er geen een. Vandaag had hij een servicepercentage van 60%, tegen Hewitt iets van 68%..
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:01:23 #262
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_27839562
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 16:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Gravelaars komen nu op gras ook redelijk ver en sowieso op de andere ondergronden kunnen ze wel wat. Karlovic is zo godsgruwelijk afhankelijk van puur en alleen zijn service, dat het imo niet meer leuk is
Op een slechte dag van Ivo zouden zelfs de 3-tjes van mijn vereniging die gozer afmaken gok ik

Want Johansson is absoluut de betere tennisser, maar ik vrees voor em, zeker nu ie meteen gebroken is
Ik heb ook wel eens van een 3tje gewonnen
  zaterdag 11 juni 2005 @ 22:42:16 #263
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27845409
Queens:

Karlovic - Roddick

Halle

Federer - Safin

Roddick en Federer winnen, beetje deja-vu als je kijkt naar vorig jaar.
Zie het op Wimbledon niet anders gaan.
pi_27845460
Haha, die Safin. Hij denkt dat hij op gras niks kan maken. Wil of wilde zelfs Wimbledon laten schieten, maat staat die toch gewoon in de finale van Halle.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 22:55:10 #265
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27845655
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 22:44 schreef Leatherface het volgende:
Haha, die Safin. Hij denkt dat hij op gras niks kan maken. Wil of wilde zelfs Wimbledon laten schieten, maat staat die toch gewoon in de finale van Halle.
Safin kan niet echt volleren, dat is een nadeel.

qua groundstrokes kan niemand aan hem tippen.
pi_27847235
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 22:42 schreef mitt het volgende:
Queens:

Karlovic - Roddick

Halle

Federer - Safin

Roddick en Federer winnen, beetje deja-vu als je kijkt naar vorig jaar.
Zie het op Wimbledon niet anders gaan.
Ik zie Roddick toch minder ver komen dan vorig jaar eerlijk gezegd, alhoewel, veel tegenstand zal hij ook wel weer niet hebben...
Er zijn naar mijn mening maar 3 personen die de beker zouden kunnen optillen: Federer, Hewitt en Roddick...
pi_27847542
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 22:55 schreef mitt het volgende:

[..]

Safin kan niet echt volleren, dat is een nadeel.

qua groundstrokes kan niemand aan hem tippen.
Als Safin nou leerde volleren dan is ie in potentie bijna net zo goed als Federer.
  zondag 12 juni 2005 @ 01:47:46 #268
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_27848775
quote:
Op zondag 12 juni 2005 00:28 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Als Safin nou leerde volleren dan is ie in potentie bijna net zo goed als Federer.
Alleen zijn mentale gedeelte laat het wel eens afweten
  zondag 12 juni 2005 @ 14:24:03 #269
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27856226
ongelofelijk tempo bij Safin - Federer
  zondag 12 juni 2005 @ 14:26:52 #270
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_27856304
Waar kun je dat volgen?
pi_27856310
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:26 schreef Vector_SLD het volgende:
Waar kun je dat volgen?
ZDF

Safin verprutst de eerste set
  zondag 12 juni 2005 @ 14:27:39 #272
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_27856329
oke danke
  zondag 12 juni 2005 @ 14:27:47 #273
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27856331
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:26 schreef Vector_SLD het volgende:
Waar kun je dat volgen?
de ZDF

eerste set Federer 6-4, dankzij slordige Safin
  zondag 12 juni 2005 @ 14:30:59 #274
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_27856425
mooie lob van safin
  zondag 12 juni 2005 @ 14:55:36 #275
30919 mitt
Michael Corleone
pi_27857160
Safin boort ff z'n racket drie meter de grond in
  zondag 12 juni 2005 @ 15:22:14 #276
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27857894
quote:
Op zondag 12 juni 2005 14:55 schreef mitt het volgende:
Safin boort ff z'n racket drie meter de grond in
Wat een gat idd.

Maar hij pakt wel mooi de tweede in de tiebreak.
pi_27857916
Oooh...het zal toch wat zijn als Safin hier wint ..maar ik vind het eerlijk gezegd niet een heel boeiende partij..Veel fouten, veel door service besliste punten etc...
  zondag 12 juni 2005 @ 15:23:47 #278
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27857949
Nog wat ander nieuws over Halle. Afgelopen week wilde een Franse tv-ploeg een reportage gaan maken over Nadal. In plaats van het Halle in Nordrhein-Westfalen reden die gasten naar Halle in Oost-Duitsland. Tegen de tijd dat ze in het goede Halle waren, had Nadal al verloren ...
pi_27857968
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:22 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat een gat idd.

Maar hij pakt wel mooi de tweede in de tiebreak.
Jammer dat ze geen close-ups van de greenkeeper maken
  zondag 12 juni 2005 @ 15:29:52 #280
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27858179
Als die Safin het punt niet pakt, trekt ie echt zo'n gezicht van: wtf doe ik hier ook, kutgras
  zondag 12 juni 2005 @ 15:34:22 #281
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27858314
Kennelijk kijkt hij zo gemakkelijk, want dat is zowat z'n standaard blik.

Ik vind het echt een geweldig figuur. De Duitser zei ook wat over een totaal aantal rackets dat hij dubbelgevouwen had, 59 geloof ik.
  zondag 12 juni 2005 @ 15:38:12 #282
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27858423
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:34 schreef zjroentje het volgende:
Kennelijk kijkt hij zo gemakkelijk, want dat is zowat z'n standaard blik.

Ik vind het echt een geweldig figuur. De Duitser zei ook wat over een totaal aantal rackets dat hij dubbelgevouwen had, 59 geloof ik.
Safin is DE held van het tennis ..... bij mijn (studenten)tennisvereniging is hij ook de man met veruit de meeste aanhangers
  zondag 12 juni 2005 @ 15:40:38 #283
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27858489
Staat ie op 40-0, Federer komt tot 40-30, schreeuwt die Safin: Mag ik dit punt alsjeblieft WEL hebben en Federer slaat em prompt uit
  zondag 12 juni 2005 @ 15:46:04 #284
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27858617
Z'n racket zal blij zijn.
pi_27858646
Bij Karlovic - Roddick zijn we toe aan de 1e tie-break. Verrassend.
  zondag 12 juni 2005 @ 15:47:06 #286
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27858656
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:46 schreef Butra het volgende:
Bij Karlovic - Roddick zijn we toe aan de 1e tie-break. Verrassend.
  zondag 12 juni 2005 @ 15:56:43 #287
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27858944
Federer wint em, 6-4 derde set
pi_27858983
Roddick wint de eerste tiebreak.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27858985
GO Federer!!
pi_27859009
En Roddick wint hem, Karlovic verliest wel 2!!! punten in de tiebreak op eigen service..Ongelooflijk...:P En Federer wint natuurlijk, maar ik vond hem niet sterk...Vorige jaren was hij in de aanloop naar Wimbledon overtuigender, misschien krijgen we nog een spannend Wimbledon ook
pi_27859083
Wat een ongehoord hoog servicepercentage van Roddick...84%...Ongelooflijk...Hewitt had ook al zo'n ongelooflijk service tegen Karlovic...
  zondag 12 juni 2005 @ 16:04:59 #292
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_27859188
quote:
Op zondag 12 juni 2005 15:58 schreef Norrage het volgende:
En Federer wint natuurlijk, maar ik vond hem niet sterk...
Stel je voor dat hij wel in bloedvorm zou zijn ...
pi_27859284
Ja dat hebben we vorig jaar en dat jaar daarvoor gezien...Niemand maakt ook maar enige kans..Nu maakten meerdere spelers wel kans in Halle
pi_27859628
Commentaar bij de BBC

"Maybe we should hire someone to kick Karlovic in his knees, so he doesn't become such a threat at Wimbledon"
  zondag 12 juni 2005 @ 16:25:54 #295
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_27859780
Lol, wat loopt hij te doen nu. Mislukte bal tussen de benen en op z'n borst.
pi_27860127
Roddick wint Queens met twee tie-breaks.
  zondag 12 juni 2005 @ 16:55:29 #297
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_27860423
Leuk toetje op de BBC: Johhny McEnroe tegen Goran Ivanisevic
pi_27860606
Haha die Roddick tegen Sue Barker...Love is in the air ^^
pi_27881074
quote:
Op zondag 12 juni 2005 16:20 schreef BliksemSchigt het volgende:
Commentaar bij de BBC

"Maybe we should hire someone to kick Karlovic in his knees, so he doesn't become such a threat at Wimbledon"
En over Ivanisevic.. ( Ging om de opstanding-revolutie- van het kroatische tennis en met name de servicekanonnen)

"He forced a kind of revolution in his country'

En diegene naast hem.

"you've to be very carefull with those words in those kind of countries'...
Yeah baby Yeah!
pi_27882849
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:34 schreef Elgigante het volgende:

[..]

En over Ivanisevic.. ( Ging om de opstanding-revolutie- van het kroatische tennis en met name de servicekanonnen)

"He forced a kind of revolution in his country'

En diegene naast hem.

"you've to be very carefull with those words in those kind of countries'...
  maandag 13 juni 2005 @ 12:30:06 #301
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_27882871
Roddick wint dus Queens, maar Karlovic maakt wel indruk.

ik ben het er totaal niet mee eens dat hij alleen maar kan serveren. Zijn netspel is ook erg goed. Speelt goeie volley's. Zijn spel van achteruit is alleen wel erg matig waardoor hij eigenlijk voornamelijk op gras en hele snelle hardcourtbanen uit de voeten kan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')