coolquote:Former World No. 1 Jim Courier will step out of retirement at the U.S. Men’s Clay Court Championships on Monday night when he partners Andre Agassi in the men’s doubles event. Courier has not played an ATP-level match since Miami in 2000 and has never partnered Agassi. Agassi has played just one doubles event since 2001 – winning one round with Andy Roddick at the Stella Artois Championships at Queen’s with Andy Roddick in 2004.
Wat versta je onder de dominante factor?quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:47 schreef zjroentje het volgende:
Nadal zou wel eens de dominante factor op gravel kunnen worden de komende jaren.
Dat gebeurd nou altijd wanneer een speler een paar goeie wedstrijden speelt.quote:Op dinsdag 19 april 2005 11:47 schreef zjroentje het volgende:
Nadal zou wel eens de dominante factor op gravel kunnen worden de komende jaren.
Recreatief Tennistopic deel IIIquote:Op woensdag 20 april 2005 21:10 schreef linuxje het volgende:
misschien beetje off topic maar ik tennis sinds kort ook weer samen met buurjongen, ik win gewoon altijdmaar we hebben 6 jaar geleden ongeveer les gehad en sindsdien niet meer getennisd, we willen gewoon recreatief spelen maar is het aan te raden om nog les te nemen?
Misschien een beetje te opportunistisch, maar op zo'n leeftijd al zo goed zijn. Kijk alleen maar eens naar zijn fysiek, gebouwd voor gravel die kerel.quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat gebeurd nou altijd wanneer een speler een paar goeie wedstrijden speelt.
Hij wordt gelijk de hemel in geprezen.
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Hij gaat zeker mee doen om de prijzen dit jaar, maar hij zal niet een aantal jaren dč factor zijn. er zijn nog meer spelers die dat kunnen zijn en die ook nog niet oud zijn.
Coria en Ferrero om mee te beginnen bijvoorbeeld.
Weet ikquote:Op donderdag 21 april 2005 13:22 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Misschien een beetje te opportunistisch, maar op zo'n leeftijd al zo goed zijn. Kijk alleen maar eens naar zijn fysiek, gebouwd voor gravel die kerel.
Ik ben het met je eens. Vanaf de 3e ronde wordt het erg moeilijk voor iemand buiten de top 20/30.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:53 schreef Komakie het volgende:
Dat zou ik doen...
Want hoe verder je komt in het toernooi, hoe uitzondelijker het is om een speler van buiten de top 50 te kiezen die ook nog in de finale komt (of em zelfs wint)
Ik heb 'm vorige maand al opgeschreven als winnaar van Roland Garros. Dat ziet er steeds beter uit.quote:Op zondag 24 april 2005 20:41 schreef mitt het volgende:
Nadal wint weer een toernooi, nu in Barcelona ten koste van Juan Carlos Ferrero.
Nadal nu al nummer 7 van de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |