Ja, die het vertellen ja. Bij mij in de groep hebben er genoeg sex gehad...en dat is nog in de kerkgemeenschap!quote:Op zondag 3 april 2005 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ken zelf maar heel weinig mensen die op hun 14e al sex hebben gehad hoor, ik ben zelf maagd met mijn 17 jaar.![]()
Met 12 jaar al serieus vader worden hequote:Op zondag 3 april 2005 21:39 schreef beerten het volgende:
Gebruik je gezonde verstand.
Als je 26 bent is een meisje van 14 een kind. Het had je dochter kunnen zijn bij wijze van spreken. Zulks heet pedofilie, kindermisbruik. Sex met minderjarigen.
Lach er om en zoek een volwassen kandidaat uit.
Volwassen reactie voor een (ex)crewlid. Blijf dan weg ofzo.quote:Op zondag 3 april 2005 22:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
M'n nichtje is elf en heeft een mobiel. Wil je haar nummer?
Ik breek je wel hoogstpersoonlijk je nek, maar dat terzijde.
14 is kind.
Mag ik mijn gevoel ook volgen met een MP-5 semi-automaat en een paar asociale autochtonen op het perron die me niet zo makkelijk de trein uitlaten?quote:Op zondag 3 april 2005 22:00 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je doet inderdaad helemaal niks verkeerd, Krea. Volg gewoon je gevoel!
En wanneer alles mis gaat doe je gewoon drie weesgegroetjes.
alsjeblieftquote:Maar mam! op FOK! zeiden ze dat age just a number is!
Het is maar waar je het over hebt, in de kerkgemeenschap.quote:Op zondag 3 april 2005 22:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, die het vertellen ja. Bij mij in de groep hebben er genoeg sex gehad...en dat is nog in de kerkgemeenschap!
Als het echt een zwaar gristelijke familie is hebben die broers misschien al heel wat dingen met haar gedaan...quote:Op zondag 3 april 2005 22:01 schreef boskov het volgende:
Het is dus een gristelijke familie; heeft ze veel broers? Zo ja, ben je flink de lul
Yup.quote:Op zondag 3 april 2005 22:03 schreef DaDemoMan het volgende:
Ik zou het gewoon niet doen. Puur vanwege de leeftijd. En trouwens onder de 20 ligt een beetje gevoelig overal wat natuurlijk vanzelfsprekend is en daarboven zijn er ook altijd nog bedenkingen.
Crew? Ik? Over m'n lijk.quote:Op zondag 3 april 2005 22:04 schreef Kreator het volgende:
Volwassen reactie voor een (ex)crewlid. Blijf dan weg ofzo.
En branden zullen ze, stuk voor stuk.quote:Op zondag 3 april 2005 22:03 schreef Kreator het volgende:
Ja, die het vertellen ja. Bij mij in de groep hebben er genoeg sex gehad...en dat is nog in de kerkgemeenschap!
Waarom zit jij eigenlijk bij 14-jarigen in een jeugdgroep? Of ben je hun leider?quote:Op zondag 3 april 2005 22:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, met mijn fokervaring had ik inderdaad beter moeten weten. Ik denk dat ik m'n heil maar ergens anders moet zoeken.quote:Op zondag 3 april 2005 22:05 schreef boskov het volgende:
Kreator, is het zo moeilijk om te begrijpen dat het gewoon niet geaccepteerd wordt?
Dat zeggen alle pedo's...quote:Op zondag 3 april 2005 21:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Minderjarig. Ja wel voor de wet, maar geestelijk is ze behoorlijk bij de tijd...daar kijk ik ook gewoon naar...
quote:Op zondag 3 april 2005 21:35 schreef on_air het volgende:
Heeft ze al tietjes?
Hopman.quote:Op zondag 3 april 2005 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
Waarom zit jij eigenlijk bij 14-jarigen in een jeugdgroep? Of ben je hun leider?
For your informationquote:Op zondag 3 april 2005 22:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, met mijn fokervaring had ik inderdaad beter moeten weten. Ik denk dat ik m'n heil maar ergens anders moet zoeken.
Mijn vrienden zijn ieg een stuk begripvoller. Maar ja, zij kennen haar ook goed en zien hoe volwassen ze is. Dat is moeilijk te begrijpen voor mensen hier...
Onder de 25 zijn er elke week bijeenkomsten. Ik zit daar nog bij omdat ik veel organiseer en me goed kan identificeren met de jeugd. Ik ben een soort vertrouwenspersoon/groepsleiderquote:Op zondag 3 april 2005 22:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom zit jij eigenlijk bij 14-jarigen in een jeugdgroep? Of ben je hun leider?
had je reacties verwacht zoals : leuk joh moet je doen , als jullie gaan trouwen stuur dan wel een kaartje, ik ben zo blij voor je dat ik een kaarsje voor je ga branden in de kerk, haar ouders zullen het prima vinden hoor,quote:Op zondag 3 april 2005 22:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volwassen reactie voor een (ex)crewlid. Blijf dan weg ofzo.
komtie....quote:Op zondag 3 april 2005 22:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, met mijn fokervaring had ik inderdaad beter moeten weten. Ik denk dat ik m'n heil maar ergens anders moet zoeken.
Mijn vrienden zijn ieg een stuk begripvoller. Maar ja, zij kennen haar ook goed en zien hoe volwassen ze is. Dat is moeilijk te begrijpen voor mensen hier...
tikfoutje, t moest 10.000 tot 20.000 zijn. LA en Sydney.quote:Op zondag 3 april 2005 22:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
De omtrek van de aarde is op het breedste punt (ja, dat noemen we de evenaar) 36.000km.
Woont ze op de maan?
Als vertrouwenspersoon zijnde is een relatie met haar helemaal uit den boze.quote:Op zondag 3 april 2005 22:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onder de 25 zijn er elke week bijeenkomsten. Ik zit daar nog bij omdat ik veel organiseer en me goed kan identificeren met de jeugd. Ik ben een soort vertrouwenspersoon/groepsleider
Urkquote:Op zondag 3 april 2005 22:09 schreef _The_General_ het volgende:
Waar woon je dan Krea, dat er een kerkgemeenschap is ?
Ja, sluit me helemaal bij Inso aan... als jullie samen komen, dan euh... (onderdrukt gelach)... tja...quote:Op zondag 3 april 2005 21:42 schreef Insomaniac het volgende:
Als God wil dat jullie samenkomen, dan komt het vanzelf, Krea. Hij heeft haar natuurlijk niet zomaar op jouw pad gebracht.
Enschede. Ik woon naast de kerk. Handig wel.quote:Op zondag 3 april 2005 22:09 schreef _The_General_ het volgende:
Waar woon je dan Krea, dat er een kerkgemeenschap is ?
Dat doe je dan héél erg goed... chapeau!quote:Op zondag 3 april 2005 22:09 schreef Kreator het volgende:
Ik ben een soort vertrouwenspersoon/groepsleider
Ben jij de plato van de 20 e eeuw met je domme uitspraak?quote:Op zondag 3 april 2005 22:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het echt een zwaar gristelijke familie is hebben die broers misschien al heel wat dingen met haar gedaan...
quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wat skaai zegt. Zij is immer ook nog 12
Eerst de klappen aan mijn dochter, om dan alle botten bij vriendjelief te brekenquote:Op zondag 3 april 2005 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als vertrouwenspersoon zijnde is een relatie met haar helemaal uit den boze.
btw: hoe zou jij het vinden als jouw 14-jarige dochter vertelde dat ze een relatie met haar 25-jarige leraar had?
26.quote:Op zondag 3 april 2005 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als vertrouwenspersoon zijnde is een relatie met haar helemaal uit den boze.
btw: hoe zou jij het vinden als jouw 14-jarige dochter vertelde dat ze een relatie met haar 25-jarige leraar had?
Nietzman!I wanna be a humpman too!quote:Op zondag 3 april 2005 22:08 schreef nietzman het volgende:
Hopman.
Ja, het is echt zo'n klassieke zaak waar Peter R de Vries van zou smullenquote:
follow the leader, leader, follow the leaderquote:Op zondag 3 april 2005 22:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onder de 25 zijn er elke week bijeenkomsten. Ik zit daar nog bij omdat ik veel organiseer en me goed kan identificeren met de jeugd. Ik ben een soort vertrouwenspersoon/groepsleider
Daar woont ie al. SLotjequote:Op zondag 3 april 2005 21:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verhuis naar de veluwe, probleem opgelost.
quote:Op zondag 3 april 2005 22:14 schreef Oesie het volgende:
Tja hoe klote het ook is voor je, dit kan je gewoonweg niet maken t.o.v. de buitenwereld.
ja probeer je er nu maar uit te lullen hequote:Op zondag 3 april 2005 22:14 schreef Kreator het volgende:
Nietzman. Je ként me toch zo langzamerhand...newbie.
SHE. Hoe kun je dit nu goedpraten.... Sick fuck.
Voor iedereen verder: Bedankt.
3 arpil garpje.
whehhehehehe. newbies..
Jaja je nu indekken he?quote:Op zondag 3 april 2005 22:14 schreef Kreator het volgende:
Nietzman. Je ként me toch zo langzamerhand...newbie.
SHE. Hoe kun je dit nu goedpraten.... Sick fuck.
Voor iedereen verder: Bedankt.
3 arpil garpje.
whehhehehehe. newbies..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |