tikfoutje, t moest 10.000 tot 20.000 zijn. LA en Sydney.quote:Op zondag 3 april 2005 22:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
De omtrek van de aarde is op het breedste punt (ja, dat noemen we de evenaar) 36.000km.
Woont ze op de maan?
Als vertrouwenspersoon zijnde is een relatie met haar helemaal uit den boze.quote:Op zondag 3 april 2005 22:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onder de 25 zijn er elke week bijeenkomsten. Ik zit daar nog bij omdat ik veel organiseer en me goed kan identificeren met de jeugd. Ik ben een soort vertrouwenspersoon/groepsleider
Urkquote:Op zondag 3 april 2005 22:09 schreef _The_General_ het volgende:
Waar woon je dan Krea, dat er een kerkgemeenschap is ?
Ja, sluit me helemaal bij Inso aan... als jullie samen komen, dan euh... (onderdrukt gelach)... tja...quote:Op zondag 3 april 2005 21:42 schreef Insomaniac het volgende:
Als God wil dat jullie samenkomen, dan komt het vanzelf, Krea. Hij heeft haar natuurlijk niet zomaar op jouw pad gebracht.
Enschede. Ik woon naast de kerk. Handig wel.quote:Op zondag 3 april 2005 22:09 schreef _The_General_ het volgende:
Waar woon je dan Krea, dat er een kerkgemeenschap is ?
Dat doe je dan héél erg goed... chapeau!quote:Op zondag 3 april 2005 22:09 schreef Kreator het volgende:
Ik ben een soort vertrouwenspersoon/groepsleider
Ben jij de plato van de 20 e eeuw met je domme uitspraak?quote:Op zondag 3 april 2005 22:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het echt een zwaar gristelijke familie is hebben die broers misschien al heel wat dingen met haar gedaan...
quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wat skaai zegt. Zij is immer ook nog 12
Eerst de klappen aan mijn dochter, om dan alle botten bij vriendjelief te brekenquote:Op zondag 3 april 2005 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als vertrouwenspersoon zijnde is een relatie met haar helemaal uit den boze.
btw: hoe zou jij het vinden als jouw 14-jarige dochter vertelde dat ze een relatie met haar 25-jarige leraar had?
26.quote:Op zondag 3 april 2005 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als vertrouwenspersoon zijnde is een relatie met haar helemaal uit den boze.
btw: hoe zou jij het vinden als jouw 14-jarige dochter vertelde dat ze een relatie met haar 25-jarige leraar had?
Nietzman!I wanna be a humpman too!quote:Op zondag 3 april 2005 22:08 schreef nietzman het volgende:
Hopman.
Ja, het is echt zo'n klassieke zaak waar Peter R de Vries van zou smullenquote:
follow the leader, leader, follow the leaderquote:Op zondag 3 april 2005 22:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Onder de 25 zijn er elke week bijeenkomsten. Ik zit daar nog bij omdat ik veel organiseer en me goed kan identificeren met de jeugd. Ik ben een soort vertrouwenspersoon/groepsleider
Daar woont ie al. SLotjequote:Op zondag 3 april 2005 21:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Verhuis naar de veluwe, probleem opgelost.
quote:Op zondag 3 april 2005 22:14 schreef Oesie het volgende:
Tja hoe klote het ook is voor je, dit kan je gewoonweg niet maken t.o.v. de buitenwereld.
ja probeer je er nu maar uit te lullen hequote:Op zondag 3 april 2005 22:14 schreef Kreator het volgende:
Nietzman. Je ként me toch zo langzamerhand...newbie.
SHE. Hoe kun je dit nu goedpraten.... Sick fuck.
Voor iedereen verder: Bedankt.
3 arpil garpje.
whehhehehehe. newbies..
Jaja je nu indekken he?quote:Op zondag 3 april 2005 22:14 schreef Kreator het volgende:
Nietzman. Je ként me toch zo langzamerhand...newbie.
SHE. Hoe kun je dit nu goedpraten.... Sick fuck.
Voor iedereen verder: Bedankt.
3 arpil garpje.
whehhehehehe. newbies..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |