wie is Rudiquote:Op maandag 4 april 2005 13:24 schreef keijz het volgende:
wel toevallig dat die aasgolvers niet meer voor Rudi wilden vissen...zijn het anti-duitse vogels?
rinck, maar die lijkt zoveel op rudi voller dat die hier nu zo heetquote:
1 koppel krijg de vlag, en kan een ander koppel afvlaggen, waardoor het andere koppel een half uur moet blijven staan, en niet mag liften.quote:Op maandag 4 april 2005 13:25 schreef lenin het volgende:
hoe zat het vorig jaar ook al weer met die stop vlag?? ik ben het ff kwijt maar iets zegt me dat het toen leuk was...
owja, ik zie het nu ook ja...quote:Op maandag 4 april 2005 15:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
rinck, maar die lijkt zoveel op rudi voller dat die hier nu zo heet
[..]
1 koppel krijg de vlag, en kan ene ander koppel afvlaggen, waardoor het andere koppel een half uur moet blijven staan, en niet mag liften.
quote:Op maandag 4 april 2005 15:11 schreef BobRooney het volgende:
[..]
owja, ik zie het nu ook ja...
vind je sofie ook niet op zo een trolletje lijken...
zo 1
[afbeelding]
zo 1
[afbeelding]
[..]
zo 1
[afbeelding]
omdat ze Just en Brechtje aardiger vonden...quote:Op maandag 4 april 2005 16:21 schreef Orginial het volgende:
Waarom horen Nathalie en Krieke niet bij de BBQ-club?![]()
[..]
zo 1
[afbeelding]
Nee, dat bedoel ik niet. Nou lijkt het net of Nathalie en Krieke bij de "slechte PE-ers" horen.quote:Op maandag 4 april 2005 16:35 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
omdat ze Just en Brechtje aardiger vonden...
Weet ik, het was ook een typoquote:Op zondag 3 april 2005 22:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[Wat overdreef hij dan tijdens deze etappe
R&J zijn samen met S&S de enige die van de reis weten te genieten]
S&S zijn alleen maar aan het vloeken en stressen. K&S genieten veel meer
quote:Op maandag 4 april 2005 16:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Nou lijkt het net of Nathalie en Krieke bij de "slechte PE-ers" horen.
excuse me, waar heb je het in hemelsnaam nu over...quote:Op maandag 4 april 2005 16:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Nou lijkt het net of Nathalie en Krieke bij de "slechte PE-ers" horen.
Waar ik me zo aan irriteer bij dit complot is dat degene die het spel graag Fair wil spelen (lees Rudi en de blije rode doos) nu ineens gebruik maken van dit complot om hun eigen hachie te redden. De schijnheiligheid ten top.quote:Op maandag 4 april 2005 18:04 schreef TheSeeker_NL het volgende:
maar geef toe, dat complotje is wel slim opzich.
ze moeten gewoon bij helemaal geen groepje horenquote:Op maandag 4 april 2005 16:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ach, iedereen kan zich vergissenquote:Op maandag 4 april 2005 18:48 schreef HarigeKerel het volgende:
Na 1 aflevering "Bobo's in the bush" durf ik eigenlijk al te stellen dat dat nog spannender is dan PE-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |